Přejít na obsah

OctaviaLUB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    57
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení OctaviaLUB

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. Diky jozzi za tip. Cekal jsem vice tipujicich, ale co se da delat.
  2. Xray2011: konektor 1J0 973 722 a patice 1Z0 941 669 Levá a pravá strana je shodná
  3. Taky mi to prislo "až zvláštní" a proto jsem to sem dal. U mé OII FL je křivka obou světel na zdi v jedné rovině, ale tam už se do toho hrabali na STK a nechal jsem to tak. To co je na fotce bylo ale před koupí předváděcí auto, tak je taky možný, že to trochu poštelovali v autosalonu a s nastavením z fabriky to už nemusí souhlasit. Každopádně to ale spíš potvrzuje prispevek karlose co je na zacatku teto stranky.
  4. Sice uz je to par let starej prispevek, ale nastaveni svetel je porad aktualni zalezitost. Dnes jsem blejsknul svetelnou kresbu na zdi jedne OII FL u ktere pry od porizeni nebylo na xenony AFS sahnuto, tak jen tak pro zajimavost a porovnani
  5. V pripade nutnosti nouzoveho tazeni auta je toto lepsi nez aby clovek po kazde zatacce, kdy dava znameni o zmene smeru jizdu, musel znovu zapinat vystrazne
  6. Myslim, ze zas tak zbytecny ten navod neni. Novej plast svetel asi nesezenete, ale... Znam cloveka co mel popraskane xenony u parkovacek ( a to uz bylo tak moc, ze se plast drolil a prosakovala dovnitr voda) a na Aukru koupil halogenove svetlomety za 600.-Kc oba, ktere meli predni ciry plast v naprostem poradku, ale byla poskozena vnitrni odrazova vrstva chromu, protoze to nekdo cistil vyplachnutim chemickym roztokem. To jeho ale netrapilo, protoze pouzil ve finale jen predek. Je to teda prej na dlouhy lokte co rikal s tim nahratim v troube a rozebranim, ale nez platit nove xenony, ktere jinak bezvadne fungovali, tak si pohral a s vysledkem je nadmiru spokojenej. Jemu se tento jev projevil v zime, kdyz smes v nadrzce ostriku je hodne studena a rozdil mezi teplotou vody a ohrateho plastu od zarovky nejvetsi. Na zimu si pres VAG ostriky odpojuje a pres leto zapoji a vse je zatim OK.
  7. Pavel S: Tak LED denni kolega sice mel (ale ne uplne presne stejnej typ), ale jsou tak napasovany v mrizkach, ze se spatne steluje sklon a tudiz mu svitili spis do zeme, takze se prej musel piplat s pilovanim plastu, ale nakonec je odpojil a nechal nakodovat sviceni hlavnima svetlama s nastavenim nizsi intenzity a prej je to dle nej mnohem lepsi.
  8. Hunterkyjov: Tohle ale neni o dennim sviceni, ale o pristupu lidi a zodpovednost k bezpecnosti provozu. Je jen na kazdem kdy si kdo prepne na klasicka svetla a pokud je šero, tak jen vul setri zarovky. A vis kolikrat jsem potkal, za ty leta co jezdim, auto ktere nesvitilo za uplne tmy? Nescetnekrat. Bud zapomeli ridici rozsvitit, protoze se rozjeli ve meste kde je system souvisleho osvetleni, takze si ani nevsimli, ze nesviti, nebo meli problem v elektrice a zadni svetla jim proste nesvitila. A kolikrat jsem to do nich napral? No ani jednou, protoze vetsina aut ma odrazky a kdyz svitim ja tak jak mam, tak se odrazky blejskaj, tak si jich vsimnu i bez sviceni a i ta co nemeli zadnej bezpecnostni prvek, tak je to proste prekazka na silnici a neni to zrovna neco tak maleho a prehlednutelneho. Krizovky jsou vzdy jen kvuli blbcum kteri jezdi jak prasata bud nebezpecne rychle a nebo nedavaji prednost a ne kvuli tomu, ze auto neni jak vanocni stromecek za bileho dne. Tukance ze zadu jsou v drtive vetsine pro nedodrzeni bezpecne vzdalenosti, nebo momentalni nepozornosti a nedobrzdeni ridice v aute vzadu. Nesnazte se lidi hledat problemy kde nejsou! Jezdit se musi dle nejlepsiho vedomi a s velkou obezretnosti... musis pocitat s cimkoli na silnici a treba i s velkym zviretem, ktere taky osvetleni na zadku nema. Pavel S: myslim, ze je ma kolega v praci na OII (nebo jim hodne podobna) a bylo to jen tak tak do ty mrizky. Nejak predelaval uchyceni. Zitra se zkusim zeptat
  9. century: Climatronic v MR2006 ti bohuzel navigace zobrazovat nebude at koupis jakyhokoli Columbuse. Musel bys to prekopat na face a to je dost financne narocny, takze to drtiva vetsina lidi ozeli. Parkovaky zobrazi jen po spravnem prepojeni s novejsi jednotkou.
  10. Taky jsem zil v domeni, ze snizit intenzita svitivosti u xenonovych vybojek neni mozna. Byl by nekdo tak hodnej a nahral video (nebo treba jen vyfotil jestli to z toho bude zrejme) jak sviti xenon pri normalnim sviceni a pak pri dennim sviceni na tech cca 30% Predem diky.
  11. OctaviaLUB

    HHC a TPM

    Zalezi kudy to chces tahnout, ale asi je nejednodussi stranou u spolujezdce (nekdo muze mit lepsi trasu, ale ja to delal tudy). Jelikoz asi nebudes mit dostatecne dlouhy kabliky u ESP tlacitka a navic jsou svazky vetsinou chycene svorkama, tak budes muset vycvaknout ramecek kolem radia a pak demontovat panel climatronicu/climaticu. Potom odsroubovat spodni cast palubovky u spolujezdce s odkladaci schrankou ... pozor na konektory svetla a vypinace airbagu. V motorovem prostoru odehnout kus tesneni u plastu u steracu a tento plast nadzvednout, aby jsi se dostal k pruchodce. Pruchodku jsem si propichnul a z venku dovnitr jsem si pruchodkou protahl pruzinovej drat a pomoci neho jsem opatrne vytahl kablik.
  12. Jsou tam ctyri kabliky a z toho tri muzes vest hned k vedlejsimu tlacitku ESP a jeden se vede do motoroveho prostoru k jednotce ABS. Resilo se to treba i zde
  13. Mala ukazka tve prace? Nebo se snazis zesmesnit praci zdejsich clenu kteri maji chut si neco udelat sami? Hele pokud ti to tak vadi, ze si tu spoustu lidi dela na aute samo, tak s tim nic nenadelas a ja te nebudu a ani nechci presvedcovat o opaku a ver, ze timto si nove zakazniky neziskas. Pokud si nekdo neco na aute podela, tak mas potencionalniho zakaznika (nebo mozna spis jini odbornici kteri se do nikoho nenavazej). Dale se k tomu nebudu vyjadrovat a myslim, ze je to vcelku zbytecne, protoze ty mas svou pravdu. Urcite jeste k tomu neco napises, ale necekej ode me zadnou reakci.
  14. toja: skoro to vypada, ze jsi reagoval primo na me a doufam, ze to tak neni. Kdyz si projdes moje prispevky a to nejen v tomto tematu (kde jen na tehle strance jsem se podelil o dve zazsadni informace, pricemz se priznam, ze nevim co je zaznávané Nero, ale pro nekoho to muze byt taktez reseni jeho problemu, tak proc nezminit i tuto zkusenost co?), tak se doctes, ze se snazim poradit kdyz sam neco zjistim a mam k dispozici reseni jak to udelat. Samozrejme vzdy existuje riziko at se jedna o cokoli a ne jen navigaci Columbus a je na zvazeni jednotlivce jestli to zkusi... coz ve vetsine pripadech taky radeji zminim. Vetsinu informaci at se to tyka cehokoli mam taktez povetsinou ze zahranicnich for kde bych rekl, ze jsou lide sdilnejsi Popravde mam z tohoto fora obdobny pocit, kde se spis dost casto rozdavaji kontakty na toho "kdo to umi" nez poradit jak to udelat. Je to ale jen a pouze v lidech a jaky si to udelame... Ja ale nebudu nikoho nabadat aby "prozradil" to co vi, ale pokud ja sam budu vedet, tak se podelim. Nemam nic proti tomu kdyz se na forech objevuji prodejci a technici ruznych servisnich firem, nebo domaci kutilove co vi jak na to a sem tam nabidnou svou praci pro lidi kteri o ni maji zajem, ale primarne jsou fora urcena pro komunitu zabyvajici se danym tematem a mela by fungovat jakasi solidarita a vstricnost. Edit: koukam ted do SZ, ze tam mam vzkaz s diky od dalsich trech stastlivcu co meli to stesti a prehrati firmwaru s prejmenovanyma souborama vcera zvladli a navigace facha i s ovladanim a maxikem. Mozna jen jeste jedna vec a rada... nesnazte se do navigace nahrat vzdy uplne tu nejnovejsi verzi FW a zjistete si nejlepe nejakou ktera uz nekomu fungovala se stejnym HW.
×
×
  • Vytvořit nový...