Přejít na obsah

JosefP

Uživatel
  • Počet příspěvků

    134
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení JosefP

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. JosefP

    Přední zástěrky

    floro0907, kde jsi koupil prosím lemy blatníků. Jsou pěkné a určitě dost užitečné. Díky
  2. JosefP

    Chiptuning

    Proč by to nemělo být možné. Všechny motory 2.0 TDi jsou stejné, liší se prakticky pouze velikostí turba. Běžně se nejvýkonnější verze čipují na výkon 140 - 160 kW. Různé výkony motorů jsou jen marketingový tah výrobce, kdy za stejný motor požaduje ve výkonnějších verzích neúměrně vysoké peníze. Dělají to prakticky všichni.
  3. Ne, jenom baterka - baterka. mimo jiné , na trhu jsou i daleko dostupnější čínské zdroje tak od 600,- Kč ( např. ETA ). Na kravení asi stačí.
  4. viz třeba : http://projektysipvz.gytool.cz/ProjektySIPVZ/Default.aspx?uid=843 http://auto.idnes.cz/jak-zapojit-startovaci-kabely-kdyz-zima-ublizi-autobaterii-pqg-/pneu.aspx?c=A090114_123942_pneu_fdv http://www.rozhlas.cz/motozurnal/servis/_zprava/nebojte-se-startovani-auta-pres-kabely--826898
  5. cvrnkneš a jedeš, pokud nedržíš slabý drátky na baterii jenom rukama. Se skřipcema je to v pohodě. to ovšem neplatí pro startování starších typů aut bez vstřikování, tam jsou potřeba kabely na 200 A a víc. Občas si tímto způsobem musím vypomoct se startováním motorky, skůtrů apod. A zásadně + na + baterie, - na kostru kdekoli, ne na - u baterie.
  6. JosefP

    Vývoj fóra

    Co jsem očekával, že chlapi mluví o podstatných věcech a nejsou jako jejich protějšky. Zjišťuju, že někteří jsou ještě horší.
  7. Poslední dobou sleduji, že se fórum užitečných věcí, zkušeností druhých, návodů atd. změnilo na bezduché tlachání o nesmyslech. Dotčení mě nyní mohou kamenovat.
  8. Motor nešetříš a jel jsi maximálně 130. ha,ha,ha
  9. JosefP

    Jemne vibracie

    A nedělá ti to klimatizace, u fiata pandy je zapínání kompresoru znát na otáčkách. Náhlá zátěž na motor a než se vyrovnají otáčky ( jde ale tak řádově +- 50 otáček ).
  10. přidávám nové lemy blatníků za rozumné ceny http://www.topplast.cz/?198,cz_lemy-blatniku-yeti-346-220
  11. Jinak by to mohlo vyřešit větší profil pneu. takže doporučuju 16" kola s pneu 185/85 Tak tohle je ten správný návrh pro dotazujícího se soudruha. Jak jinak reagovat na takové dotazy.
  12. Kdo maže, ten jede. A to je bez diskuzí. Sám dělám 2 výměny oleje sám a poté servis dle long - live výměny. Olej se nechá sehnat za nějakých 230,- peněz za litr, což je asi za třetinu ceny servisu, tak proč motoru nedopřát co žádá. Někdo ty peníze prochlastá třeba v hospodě. Peníze budou, my a Yeti nebudem.
  13. Už se to tady několikrát probíralo. Letní 17" jsou o cca 4 % obvodově větší než 16", z toho vyplývá že i rychlost a spotřeba je zhruba v tom poměru rozdílná ( neberu v potaz venkovní teploty apod. ).
×
×
  • Vytvořit nový...