Jump to content

Dula

Uživatel
  • Content Count

    387
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Dula last won the day on September 20 2010

Dula had the most liked content!

Community Reputation

41 Excellent

1 Follower

About Dula

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,464 profile views
  1. 1. Odpojit anténu a změřit, jestli při zapnutém rádiu je na anténním konektoru rádia napětí 12V pro zesilovač originální antény. Pokud není, je rádio špatně nakódováno. 2. Do anténního konektoru místo antény vsunout odizolovaný konec delšího izolovaného vodiče a ten zavěsit třeba na zpětné zrcátko a vyzkoušet, jak rádio bude hrát na místě i za pohybu.
  2. VAGem (VCDS) by to mělo být zjistitelné taky.
  3. Našel jsem něco k původnímu tématu: V roce 1964 došlo ke zlevnění ceny benzínu Normal ze 4,40 na 2,10, Speciál na 2,40 a Super na 3,00. Zároveň se ale začala platit mimo povinné ručení také roční daň za motorové vozidlo. Cca v roce 1974 byla roční daň zrušena a ceny benzínu zvýšeny na N-4,00, Sp-4,30, Su-5,00. Od 1.7.1979 N-6,00, Sp-6,50, Su-7,50, motorová nafta zůstala na 2,00 a topná nafta Bencalor zdražila z 0,90 na 2,00. Od 15.10.1981 N-7,50, Sp-8,00, Su-9,00, Nafta-3,50. Od 1.1.84 nafta 5,30, v roce 1986 nafta 5,50. V roce 1990 Sp-12,00, Su-13,50, Nafta-9,00, od 8.10.1990 Sp-16,00 (limit říjen 25l za 12,00), Su-18,00, Nafta 12,00 Od 1.11.1992 Sp-17,30, Su-19,30, Natural-19,10, Suplus-21,00, Nafta-14,00. Od 1.1.1993 Sp-18,10, Su-19,00, Nat-18,40, Suplus-21,40, Nafta-15,40 a od 1.2. 18,50/19,50/18,90/21,40/15,90. Od 1.7.1993 Sp-18,80, Su-19,80, Nat-19,20, Suplus-21,70, Nafta-15,90. Od 1.1.1994 Sp-19,20, Su-20,20, Nat-19,60, , Nafta-15,70. Od prosinci 1996 Sp-20,70, Nat-21,00 - -22,00 Od 1.1.1997 zrušena cenová regulace.
  4. Žlutý vodič na pinu 1 konektoru T10b napájí nastavovač sklonu pravého světlometu, jištění je společnou pojistkou s žárovkou tlumeného světla SB58. Hnědý vodič na pinu 3 je ukostření nastavovače a červenomodrý vodič na pinu 2 je řídící napětí pro nastavovač z potenciometru ovládače sklonu světometů. Pokud bude napětí na pinu 3 tohoto nastavovače shodné s napětím na pinu 3 levého nastavovače a motorek pořád poběží, tak bude chyba v nastavovači. Pokud se napětí na obou nastavovačích bude lišit, bude chyba v kabelovém propojení červenomodrých vodičů.
  5. Pokud centrál reaguje na zamykání, bude příčinou mikrospínač v zámku. Pokud centrál nereaguje ani na zamykání, může být jednou z příčin přerušený vodič ve svazku mezi dveřmi a A sloupkem. Viz téma: https://forum.skodahome.cz/topic/111864-kabel%C3%A1%C5%BE-vo-dver%C3%A1ch-a-jej-l%C3%A1mavos%C5%A5/
  6. Je to jenom zacvaknuté, mělo by to jít ven vypáčením.
  7. Ještě bych zkusil pro jistotu připojit napájení +12V na XS4/2.
  8. To by mě taky zajímalo :-)
  9. Zkoušel jsi propojit WAKE UP vedení mezi BSG (XS6 T16a/11) a panelem přístrojů (T32a/24)?
  10. Do lampičky jdou jenom tři vodiče, ten čtvrtý musel být od něčeho jiného. Zkontroluj, jestli ti svítí osvětlení odkládací schránky. Pokud ne, vyměň pojistku č. 23.
  11. Šedivý drát je pod napětím při vytaženém klíčku a slouží pro zapnutí parkovacích světel na jedné straně vozidla podle polohy páčky blinkrů. Ke startéru jde červenočerný silný drát z pozice 50b.
  12. To rozdělení nebude ve svorkovnici, ale přímo ve svazku. Z červeného konektoru T6p na příčné stěně z pinu č. 1 vede vodič o průřezu 2,5 mm2 a ten je někde ve svazku rozbočen na dva vodiče o průřezu 1,5 mm2.
  13. XP1(T6o/5) je propojení mezi centrální řídicí jednotkou vozu a motorem centrálního zamykání ve víku zavazadlového prostoru. Ten spínač byl použit v autech bez centrálního zamykání pro odemykání víka zavazadlového prostoru, ale byl připojen do centrální řídicí jednotky vozu XS5(T6k/5) a teprve ta přes XP1(T6o/5) silově (přes pojistku 10A) ovládala motor ve víku zavazadlového prostoru. Čili proud do motoru nešel přes ten spínač.
×
×
  • Create New...