Přejít na obsah

Dula

Uživatel
  • Počet příspěvků

    516
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

2 Sledující

Návštěvy profilu

4 502 zobrazení profilu

Oznámení Dula

  1. Nejel jsi při sněžení? Tato hláška se objeví když se na čumálu auta drží vrstvička sněhu. Stačí očistit od sněhu a znovu nastartovat.
  2. Byla zkontrolovány přívodní kabely konektoru? Často se některý uklepe a přeruší. Bylo provedeno základní nastavení a případný test, viz video od 8:40 min? P10A4 Fixed for Free! VW 1.4TSI - YouTube
  3. Klíče-Fabia 1 (poradte.cz)
  4. Nemá ten klíč vepředu žárovičku?
  5. Kontroloval jsi úplně všechny pojistky včetně těch v motorovém prostoru?
  6. Rádio vyndat, sundat z něj horní kryt a rukou pomoci CDčku s vysunutím po stisku tlačítka CD/^. Bude to tam vypadat podobně jako na videu.
  7. To je dost mladej na to aby už odešel. Jaký má v klidu napětí a jaký je na něm napětí při volnoběhu motoru?
  8. Jak je akumulátor starej?
  9. Já si jistý jsem. Maximální rozsah měření v nastavení přepínače na mA je 400 mA, na displeji jsou jednotky v mA a desetinná tečka je za jedničkou. V rozsahu mA je bočník multimetru chráněn pojistkou 0,5A. Větší proud v tomto nastaveném rozsahu měření by vedl k destrukci bočníku, proto tam ta pojistka je. Při opětovném zapojení akumulátoru, po jeho odpojení, může ve vedení nastat proudový impuls větší než 0,5A i když jsou veškeré spotřebiče vypnuté. Pokud v rozsahu 10A nelze nic naměřit, tak opravdu ten akumulátor v autě nic nevybíjí. I při vybíjecím proudu 0,05A (=50 mA) by se akumulátor vybil za více než měsíc.
  10. Proud 1 mA určitě baterii nevybíjí a je podezřele malý. Je ale nebezpečné pro multimetr, zapojovat ho do obvodu akumulátoru v rozsahu mA. Tento rozsah je jištěn pojistkou 0,5A a může se snadno stát, že po připojení akumulátoru proudový náraz pojistku přepálí. Doporučil bych tu pojistku v multimetru zkontrolovat a měřit proud v rozsahu 10A.
  11. Na tom druhém obrázku je úhlový faston konektor nasunutý na ten nůž zrcátka. Opatrně to musí jít stáhnout dolů.
  12. Pokud má Fabie z výroby centrální zamykání tak se dálkový ovladač zapojí podle schématu na obr. v příloze.
  13. Expert Vaculík si nepřečetl návod a aerokryty misto zaháknutí háčkem z příslušenství u středu kola srážel palicí :-).
  14. Dula

    Posilovač rizeni

    Měl jsem stejný problém. Ten můj způsobovala vlasová trhlina na pojistce servořízení na akumulátoru. Trhlina nebyla vůbec vidět a teprve při vyndání pojistky bylo znát, že je na dva kusy.
  15. Dáváš tam bílou pojistku 25 A ?
×
×
  • Vytvořit nový...