Jump to content

Dula

Uživatel
  • Content Count

    383
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Dula last won the day on September 20 2010

Dula had the most liked content!

Community Reputation

41 Excellent

1 Follower

About Dula

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,383 profile views
  1. Žlutý vodič na pinu 1 konektoru T10b napájí nastavovač sklonu pravého světlometu, jištění je společnou pojistkou s žárovkou tlumeného světla SB58. Hnědý vodič na pinu 3 je ukostření nastavovače a červenomodrý vodič na pinu 2 je řídící napětí pro nastavovač z potenciometru ovládače sklonu světometů. Pokud bude napětí na pinu 3 tohoto nastavovače shodné s napětím na pinu 3 levého nastavovače a motorek pořád poběží, tak bude chyba v nastavovači. Pokud se napětí na obou nastavovačích bude lišit, bude chyba v kabelovém propojení červenomodrých vodičů.
  2. Pokud centrál reaguje na zamykání, bude příčinou mikrospínač v zámku. Pokud centrál nereaguje ani na zamykání, může být jednou z příčin přerušený vodič ve svazku mezi dveřmi a A sloupkem. Viz téma: https://forum.skodahome.cz/topic/111864-kabel%C3%A1%C5%BE-vo-dver%C3%A1ch-a-jej-l%C3%A1mavos%C5%A5/
  3. Je to jenom zacvaknuté, mělo by to jít ven vypáčením.
  4. Ještě bych zkusil pro jistotu připojit napájení +12V na XS4/2.
  5. To by mě taky zajímalo :-)
  6. Zkoušel jsi propojit WAKE UP vedení mezi BSG (XS6 T16a/11) a panelem přístrojů (T32a/24)?
  7. Do lampičky jdou jenom tři vodiče, ten čtvrtý musel být od něčeho jiného. Zkontroluj, jestli ti svítí osvětlení odkládací schránky. Pokud ne, vyměň pojistku č. 23.
  8. Šedivý drát je pod napětím při vytaženém klíčku a slouží pro zapnutí parkovacích světel na jedné straně vozidla podle polohy páčky blinkrů. Ke startéru jde červenočerný silný drát z pozice 50b.
  9. To rozdělení nebude ve svorkovnici, ale přímo ve svazku. Z červeného konektoru T6p na příčné stěně z pinu č. 1 vede vodič o průřezu 2,5 mm2 a ten je někde ve svazku rozbočen na dva vodiče o průřezu 1,5 mm2.
  10. XP1(T6o/5) je propojení mezi centrální řídicí jednotkou vozu a motorem centrálního zamykání ve víku zavazadlového prostoru. Ten spínač byl použit v autech bez centrálního zamykání pro odemykání víka zavazadlového prostoru, ale byl připojen do centrální řídicí jednotky vozu XS5(T6k/5) a teprve ta přes XP1(T6o/5) silově (přes pojistku 10A) ovládala motor ve víku zavazadlového prostoru. Čili proud do motoru nešel přes ten spínač.
  11. Kam s odporem, to budeš muset vyzkoušet. Ve Fábii žádný extra spínač kufru není. V madle pátých dveří je mikrospínač, který dá impuls řídicí jednotce, která ovládá motor zámku. Normálně taky ve Fábii nejsou AEV4221 a VEA4022. Centrální zamykání řídí řídicí jednotka palubní sítě. Ty tvoje dvě jednotky se tam zřejmě dávají při dodatečné montáži centrálu.
  12. Tak by to asi obojí mohlo být. Ale pokud mě paměť neklame, tak Felicia neměla motorek na odemykání v zámku pátých dveří.
  13. Zp.Hl. je ve Fábii je připojen na napájení vnitřního osvětlení, osvětlení schránky spolujezdce a osvětlení zavazadlového prostoru (XP2 T6j/6). Tohle napájení je trvalé (30al) a odpojuje se po cca 30 minutách po vytažení klíčku ze zapalování aby nedošlo k vybití baterie při náhodném svícení některých z těchto světel. U Felicie to takhle není. Vím z vlastní zkušenosti, svítící žárovka v kufru mi vybíjela baterii do mrtě. Odpor je 180 Ohmů.
  14. Nemáš náhodou dodělávané denní svícení tlumenýma světlama? Pokud ano a nerozsvítíš světla otočením ovladače, tak dálková zapnout nejdou.
×
×
  • Create New...