Přejít na obsah

Printer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Printer

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky všem za příspěvky, problém už je vyřešen. Při výměně motoru se nevyměnily vstřiky a proto moje stará řídící jednotka nechtěla s těmito novými spolupracovat. Po výměně za ty původní, se spotřeba vrátila zpátky na hodnotu před výměnou. Poděkování patří p. Šimíčkovi z fullautoservisu v Brně!!!
  2. Je to z PP ověřeno tankováním. Spotřeba souhlasí plus mínus nějaké deci.
  3. to jsem míval taky:-), kde jsou ty časy. Včera jsem se ale dozvěděl, že když je pokažená lambda, tak to vag nemusí hlásit
  4. Těch 6,7L bylo př 90km/h, 130 jsem zkoušel jenom kousek a momentální spotřeba nešla pod 8L
  5. Jsem přesvědčený, že to všechno dělali v servise, když tam ten motor montovali. Pro jistotu se na to zítra zeptám. Je možné, že by to mohlo být olejem? Než jsem ten motor koupil, tak tam byl 10w 40, teď tam mám 5w40
  6. Zadrvím všechny přítomné, měl bych dotaz ohledně spotřeby u mé fabie 1,2, 40kw. Rok je to 2005 a před týdnem jsem musel vyměnit motor. Dával se tam ten samý kód BMD, motor jsem kupoval se servisní knížkou, zárukou, původem atd. Vypadá skvěle a jede ještě lépe. Jediná vada na kráse, je asi o 1,5l vyšší spotřeba. Dřív jsem jezdil po dálnici za 5,5l, teď po cca 400km mi ukazuje PC spotřebu 6,7 a to je dálnice. Ve městě se pod osm litrů dostanu jen když jedu HODNĚ opatrně. Budu rád za každou radu. Díky
  7. Díky za radu. Prošel jsem všech 36 stránek a našel jsem příručku mechaniků ke stažení. Myslím že to nějak půjde,potom dám vědět jak jsem dopadl.
  8. Zdravím všechny přítomné, nikde jsem na fóru nenašel výměnu zadních brzd na fabii, nemáte s tím někdo zkušenost, nebo okopírovaný postup? Rád bych si to udělal doma, přední kotouče jsem měnil a jsou v pohodě, tak myslím, že by to neměl být problém. Dík za každou radu.
×
×
  • Vytvořit nový...