Přejít na obsah

Shreky

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Shreky

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak neskoro, ale predsa je tu odpoveď i riešenie. Problém bol v turbe. Najprv len zadymil ako som už popisoval . Neskôr mi pri záťaži padal do núdzového režimu. Potom začalo turbo pískať. Po výmene turba (repasované z Poľska - cez mechanika za 400€) všetko OK.
  2. Takže, bol som za technikom, potvrdil, že to bude snímač na kompresore a ak by to nepomohlo, tak bude treba celý kompresor. Rozhodol som sa vyskúšať ten snímač a ak to nepomôže, tak to nechám tak. Veď ona chladí, len nie hneď po zapnutí. Kompresor vymením až keď prestane úplne chladiť. Ďakujem všetkým za príspevky. Dám vedieť či pomohlo vymeniť ten snímač.
  3. Vďaka Mirec, aj mne sa zdá, že to bude len nejaký snímač. Teda dúfam, že to bude "LEN" spínač. Zajtra idem za technikom, spomeniem mu to a uvidíme.
  4. Ako funguje taká diagnostika? Totiž, pred asi pol rokom bol v servise kvôli turbu a bol na diagnostike a neukazovalo nič o klíme. Ak by, tak by mi o otm bol technik povedal. Bolo to v súkromnom servise, nie v škodovke, preto som si istý, že by mi o tom povedal. Ja si totiž predstavujem, že ak sa raz spraví diagnostika, tak by mala ukázať všetky chyby, či nie? Nerobí sa zvlášť diagnostika na motor, zvlášť na klímu a podobne, že? Tá klíma takto funguje stále od kedy som auto kúpil, teda presne takto išla aj v čase poslednej diagnostiky. Žiadná zmena nenastala ani po naplnení. No nič, zrejme zájdem ešte raz do servisu a dám ho pozrieť znova. Tu asi nikto nemal podobný problém. Tak dám vedieť keď to porieším.
  5. Aj ja som si myslel, no a preto bola čistená i plnená pred cca 3 týždňami v MAtadore a žiadná zmena.
  6. Zdravím, na svojej O2, 2,0 TDi, r. v. 2005 mi divne nabehuje klíma. Jedná sa o to, že po naštartovaní mi nezačne chladiť okamžite, ako to beží v iných autách (bratova O1, svagrov passat...) ale až po cca. 10-15 minútach, resp. všimol som si, že nezačne skôr, kým nie je motor zohriatý na 50 a viac stupňov. Aj to mi nechladí takým studeným vzduchom ako im, aj keď nastavím LOW. Akoby nejaký snímač nechcel pustiť viac chladiva. Robí to aj niekomu inému? Alebo je to u O2 normálne? To sa mi nezdá.
  7. Prosím Vás môžte niekto uploadnuť foto toho AUX IN konektora? Hľadal som, no nenašiel, tak len sa chcem uistiť, že som hľadal dobre. Ešte sa chcem spýtať od čoho záleží, či tam je originál od výroby alebo nie? Podľa čoho určuje škodovka do ktorej Octávie to dá a do ktorej nie? Moja je 2.0 TDI dsg 103 Kw Combi dovezená z Nemecka, je vo výbave Elegance s GPS rádiom Nexus... tak by tam ten AUX vstup mal byť. Ešte ma zaujíma, či ak na piatých dverách nemám ten nápis OCTAVIA TDI, znamená to, že nie sú originál, alebo na niektorých to proste nie je? Kontrola originality je OK i hrúbka laku. Ďakujem.
  8. Zdravím páni. Som tu nový a tiež aj čerstvý majiteľ Octávie II 2.0 TDi BKD DSG z roku 2005 model 2006. Má najazdené 166000 km. Ani nie ja, ale svokor si všimol biely dym z výfuku pri rozbehu. Tak som ho posadil do auta a sledoval to dymenie. Jedná sa o také jemnejšie zadymenie pri rozbehu, teda pri preraďovaní z 1 na 2, z 2 na 3, presnejšie pri znížení otáčok. To znamená, že auto nedymí v ťahu, ale pri preradení, kedy sa vlastne otáčky motora znížia. Taktiež ak ho rozbehol tak až po uvoľnení pedálu, teda pri spomaľovaní začal dymiť. Potom som skúšal na mieste pridať a náhle pustiť plynový pedál a to isté. Pri akcelerácii nič až po pustení pedálu zadymil. Hovorím zadymil, lebo on nezačne dymiť v kuse, len trochu zadymí a potom je všetko OK. Chcel by som vedieť, či si myslíte, že sa jedná o nejakú vážnejšiu a teda i nákladnú poruchu, alebo len bude treba pristaviť čerpadlo, alebo ja neviem čo? Inak motor ide hladko, otáčky sú stabilné, nekolíše, nevynecháva aj turbo má ťah... . Neskôr po ceste domov som stále sledoval v späťáku či nezadymí a nič, ani pri tuhšej jazde s použitím turba. Robí to len medzi 1 až 3. Ďakujem ak sa podarí nejaká odpoveď.
×
×
  • Vytvořit nový...