Přejít na obsah

dann

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 075 zobrazení profilu

Oznámení dann

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Konečne som pozhaňal nejaké info a vymenil som diel 06A121114- hrdlo termostatu s vložkou. To dvojpolové čierne "čidlo" na hrdle je svorkovnica ohrevu termostatu. Načo a v ktorých režimoch jazdy sa využíva nech odpovedia kompetentnejší. Jednoduchým ohmmetrom si odmeriate odpor vinutia cievky. Mal by byť asi 16-25 Ohm. Ja som mal cca 1,5 Ohm. Po výmene je zatiaľ pokoj.
  2. Chybu som vymazal VAGOM. Prešiel som postup podľa DP motor 1,6l/75kW na kontrolu elektronicky riadeného termostatu. Vychadza mi ztoho že mam vadný "topný odpor"- má malý odpor 1,5 Ohmu. Podľa DP by som mal vymeniť "elektronicky riadeny termostat chladenia motora F265" ako celok. Mal už niekto podobný problém? Nestačí vymeniť len ten "topný odpor", ktorý vyzerá ako čidlo teploty? Neviete aké je jeho číslo v náhradných dieloch?
  3. Nazdar chlapi! Mne zacala O1 1,6 75kW signalizovat " 17701 - termostat pro KF- rizene chlazení motoru(F265)-zkrat na plus sporadická". Co mam robit? Je zlý samotný termostat alebo len cidlo? Poradte prosim.
  4. Keby som to chcel riesit neodborne tak kaslem na forum a nejak to zbastlim. Ale ja som dal sem otazku preto ci existuje aj nejaka lahsia cesta ako ta ako by sa to malo urobit. Zaver je ze natiahnem drot zo spinacky, alebo s S-kontaku a RJ LPG bude napajana az po otoceni kluca. Dakujem za rady.
  5. Ano, mas pravdu ze 22mA nic nieje ked je teplo. V zime je to uz dost. Si zober : samotny odber auta cca 20mA+ RJ LPG 22mA+ alarm Magicar 20mA + autoradio, samoblikajuce LED vo dverách+....(uz ma nic nenapada) + par dni statia v zime. To je uz dost velky odber po 1/2 hod na 4 rocnu Vartu Blue Dynamic (44Ah). Preto sa snazim znizit TRVALY odber prudu.
  6. Asi ma niektory nepochopili. Mna skor zaujima na ktorom zariadeni alebo spotrebici v motorovej casti sa TRVALE objavi napatie 12V bud po otoceni klucika alebo po nastartovani a po zhasnuti motora alebo vytiahnuti klucika sa napatie strati.
  7. vikino1 : tomu sa chcem teraz v zime vyhnut
  8. len neviem tych dalsich 10 nahradnych RJ najst pod vankusom
  9. Viete mi poradit, ktory zariadenie v motorovej casti je automaticky stale napajane 12V z AKU od momentu nastartovania az do momentu vypnutia motora. Potrebujem jedno zariadenie napajat len ked je motor nastartovany {inak mi vycuca baterku}. Fabia Clasik 1,4 8V, bez klimy, ABS.
  10. Tak aj ja mam výmenu za plné za sebou. Auto je stabilnejšie v zákrutách a na nerovnostiach ale aj trošku hlučnejšie v kabíne.
  11. dann

    Lambda sonda

    Ked vymenim staru zlu lambdu za taku istu ale novú je treba resetovat RJ aby nepracovala so starými hodnotami so starej sondy?
  12. dann

    Kontrola VAGom.

    skor som myslel, ci s tymi vecami (notebook, soft, kabel) co si teraz pozeram chyby na mojej fabii viem pozriet aj ine auta (golf, ibizu....)
  13. dann

    Kontrola VAGom.

    Viem skontrolovat cez VAG aj ine znacky aut ako len skodovku?
  14. Ano myslel som tu LS pred katalizatorom. Mne VAG vypisuje obcas (intervaly sa skracujú) chudobnu zmes, zavada okruhu LS a chyba elektrického okruhu rada valcov 1.
  15. Ako sa chová fabia ked odchadza prvá lambda na dvojlambdovej fabii. Aké chyby su na VAGU.
×
×
  • Vytvořit nový...