To bys musel nechat auto v garazi a jen se na nej chodit divat. Pak pojedes nakoupit a nejaka pi.a ti to omlati a odjede bez pozdravu. Pokud se prorazi antikorozni vrstva, pak to pojede. tomu nezabranis. je spousta figlu, do toho cerstveho dat bezbarvy lak a pak to zapravit tuzkou na ryhy,ale proste porad to to zblizka objevis. akorat zabranis te korozi. Ja mam oktavu 20 let a uz sem to prestal resit. Ted byla holka vyvarit a polakovat a zase je na par roku pokoj... :-))
Hydrostely maji zivotnost do 300 tisic,ale to ti nikdo nezaruci. ja je udelal po 400 a motor je tichy jak pred dvaceti lety kdyz sem ovecku kupoval. Pokud se ti rozlomi, a praskne vacka, delas generalku.... Pavel
pepo,psal sem ti na to PM,ale nevim jestli ti to prislo.Jeste psal Milda z Carrieru,ze to taky spravuji a radi jak na to.Jezdim nakladakem,takze do patku su mimo republiku a toho casu moc nemam.Daval sem ti tam i telefon.Hodne veci si spravim sam,ale tohle je na profika.dik moc,P.
Ty delas v Carrieru? ja jsem z Olomouce.DoCSAD sem jezdil s chladakem co chvili.ty jsi teda odkud? Jestli ti muzu poslat treba telefon a domluvit se s tebou na oprave.Pavel
Dyt jo.Driv to aspon cvakalo,ted uz ani to ne. A to jsme to i naplnili jak to ma byt,ale kdyz se to nerozbehlo ,tak si kluci ten freon vytahli zpet.Ze pokud by se montoval komresor,tak by to stejne vyletelo pryc a musel bych to plnit znova.Neznas nekoho kdo se vtom opravdu vyzna?at nedelam opravu za silene penize a nakonec to muze byt nejaka ptakovina.Jinak ale diky.S pozdravem Pavel
tak uz to mam.Odmontuj cele ramena steracu,vytahni ten plastovy kryt a dostanes se k motorku.Vse to drzi na 3 sroubcich.odpoj svorku s kabelama a cele to vytahni ven i s tim mechanismem.je to trochu hlavolam,ale jde to.Odsekni nyty na krytu prevodky a ten kryt oddelej.Jsou tam 3 medene kontakty ktere prihni a ocisti je.Ten kryt sem prisrouboval vrutama do tech der co tam byly navic.Je to sice prasecina,ale delal sem to na kolene,takze nic jineho nezbyvalo.Takze hodne zdaru a pak dej echo jak to frci.Pavel.
koupil jsem oktavii 98 s manualni klimou,s tim ze klima byla prazdna.po naplneni a zkousce tesnosti se bohuzel kompresor nerozbehl,pouze cvakalo relatko u spojky.Po delsi dobe jsem zjistil ze uz ani tohle nejde.Pojistky ok.Muze nekdo poradit kde je zakopany pes? dik
ahoj,mam ten samy problem.jak odpovidal kolega,muze to byt spatny kontakt v dobehu motorku jak to byvalo u starych skodaren,mechanik vsak tvrdi,ze tady ten beh a zastaveni ridi jednotka s cyklovacem ktera je nekde pod palubovkou.