Přejít na obsah

tomikabobika

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení tomikabobika

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj Malto, to je právě ten novější typ vstřiku, od data výroby 2005, fábky 2004 mají ten opticky delší s červenou barvou a ten mám právě já, no a proto by mě zajímalo, co by se stalo kdybych tam dal ten novější a mnohem levnější... Co jsem se poptával kolem borců, co rozumí autům trochu víc než já, tak řekli že to nejde, zajímala mě ale odpověď vás tady na fóru. Jinak už mám objednaný z aukra ten červený vstřik, který je sice použitý ale mám od prodejce záruku na vyzkoušení a chce za něj 650 i s poštou. Ale stejně by mě zajímalo, v čem udělali soudruzi ze škodovky ten motor jiný oproti starší verzi, že tam přijde jiný vstřik? A není motor obou verzí náhodou úplně stejný, pouze dali do nové verze jiné, lepší a levnější vstřiky které by mohli klidně pasovat i do verze starší???
  2. bomba že? Nechápu v čem může být tak zásadní rozdíl že jeden vyjde na třikrát tolik, a kde vidíš slevu 74%???, to už by bylo slušný...
  3. Kuci, taky mě to nejde do hlavy, tady je trochu levnější http://www.amd-autodily.cz/elektricka-vybava/vstrikovaci-ventil.html a je tam kus, nebo třeba tady http://www.autodilyhh.cz/ventil-vstrikovaci-fabia-1-2-40kw-awy-bmd-03d906031c, na tu největší ludru od škody co kdy vyjela z Bolky, ty nejdrahší díly, dobrej kocourkov...
  4. To je cena jednoho ventilu, takže buď 3600kč za jeden nebo 1132 za jeden, na to že je to prakticky do stejného motoru je to velký rozdíl v ceně, jde jen o to že ten drahý je ve starší verzi a ten levnější v novější, no a já mám bohužel tu starší
  5. Ahoj chci se zeptat jestli jde na fabii kde jsou tyto vstřiky http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/fabia/motor-prevodovka/priprava-smesi/3559-vstrikovaci-ventil-fabia-1-2-1999-2008.html , dát místo nich tyto http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrikovaci-13_13 , jde samozřejmě o cenu, díky moc...
  6. Tak po výměně regulátoru to vypadá že je všechno zase v pořádku, takže děkuju všem za pomoc a hlavně Kedarekovi.
  7. Tak jsem to změřil a když se přidá plyn tak napětí stoupá až k 18 V, kdybych přidal víc tak to možná bude aj 20 V. Mám teda zkusit vyměnit ten regulátor nebo je to na novej altík, díky moc za radu.
  8. Zdar chlapi, potřeboval bych poradit, připravovali jsme felicii na STK, svařovali se podběhy a prahy, měnil se kulák a manžeta poloosy a čistily brzdy, problém je v tom že po odpojení baterky při svařování (cca jeden den) a znovuzapojení se stává že praskají žárovky, stěrače strašně rychle stírají a při přidání otáček za jízdy se strácí digitální hodiny, budu vděčný za jakoukoliv pomoc nebo radu.
  9. zdarec prosím o radu, zvuková signalizace rosvícených světel mi začne pípat asi až deset sekund po vytáhnutí klíče ze zapalování, chtěl bych aby to pípalo hned, už se mi párkrát stalo že jsem si vybil baterku, dá se to nastavit ve vagu nebo někde jinde? díky.
  10. Vlasto- dnes jsem volal kámošovi kterej mi kdysi nabízel 14ky ze švagrové fábky, pokud by to byl vyhovující rozměr tak bych je zkusil, díval jsem se na tu tabulku a nejmenší rozdíl tam byl u 185 60 14 tak bych se vůbec nezlobil kdyby měl zrovna tenhle rozměr , každopádně dík moc za radu a taky inspiraci, hodně mi to pomohlo v rozhodování a taky ti musím vzdát hold protože to jak sis vyšperkoval juniora to je bomba, zkrátka džunda je džunda
  11. Vlasto, auto slouží hlavně přítelkyni na cestu do fachy, právě říkala že na dálnici když fouká boční vítr tak to s ní trochu cloumá, tak jsem myslel že na širší a nižší pneu by mohla fábča víc sedět ale zároveň se velmi obávám toho řízení bez serva, přece jenom je to křehká bytost i když začínala se stopětkou , na našem sídlišti je občas problém zaparkovat i pro chlapa, taky už nám někdo trochu "vyspravil" plechy na dveřích a blatníku , ty tam máš 15ky a v pohodě? Jezdíš jenom ty nebo i manželka?
  12. A bylo to znát na jízdních vlastnostech nebo to bylo stejný?
  13. zdar chlapi, potřebuju poradit jakej rozměr pneu by byl lepší na disk 5Jx13H2, teď tam mám 155 80 R13 ale uvažuju že tam dám 165 70 13, myslíte že to bude v poho? Nebo bude lepší jinej rozměr? Díky za radu...
  14. Ahoj chlapi, tak se hlásím z nejnovějšími poznatky o těchto chybách, check mi sice svítit přestal ale po napojení na vag, ty chyby tam stejně pořád byly, tak jsem udělal ve vagu všechny testy na readiness kód (obě lambdy, kat atd.) a jedinej katalyzátor dopadl špatně, koupil jsem na internetu kat z bouračky za 1700kč, namontoval mi to tam kámoš mechanik spolu s novýma brzdovýma kotoučema ani ne za tři hodky, dneska jsem opět udělal testy ve vagu a katalyzátor konečně hlásil že je ok, readiness kód je 0000 0000 tak jak to má být,takže mi spadl kámen ze srdce a doufám že mám konečně klid...
×
×
  • Vytvořit nový...