Přejít na obsah

Glose

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Glose

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nedalo mi to a udělal jsem celkovou g.o.motoru a mám po všem,ale těžko říct,co to dělalo,jelikož jsem vyměnil od Turba,až po pístní kruhy úplně vše...Zkratka zůstal jenom obal motoru a hlavy původní...
  2. Zdravím a tedy i se omlouvám,zdali základám duplicitní téma,ale s tímto tady jsem se nikde nesetkal.A jsem celkem bezradný a tedy už nevím co bych zkusil udělat,či vymyslet,aby to bylo v pořádku.Jsem tedy nevím jestli štastný,či neštastný majitel vozu ŠKODA OCTAVIA SCOUT II...Což je asi v tomto směru i jedno.O co se mi,ale jedná...Když se vozidlo zahřeje a tedy chci akcerelovat,tak škubne,jako by došlo k přerušení dávky paliva,či opravdu nevím co by to mohlo způsobovat.Byl jsem několikrát na diagnostice a vše v pořádku a bez závad.Tak jsem tedy po doti velké konzultaci a tedy i přihlížení zde na foréch ,kde tedy byly podobné projevy,tak mi bylo sděleno v servise,že by to viděli na vstřikovače,čo kabeláž ke vstřikům.Takže jsem tedy volil cestu nejmenšího odporu a tedy i co nejnižších nákladu,abych neměnil s takovou postupně veškeré prvky součástí motoru.Tedy po výměně,jsem tedy najel zhruba 100km,ale již závada se nadále vykystovala,takže jsem i když nerad,tedy si řekl,že zkusím tedy nechat v servise nechat vyjmout vstřikovací trysky a tedy poslad na diagnostiku,aby se tedy otestovaly a tedy potom mi byla podáná nějaká zpráva...A tedy jsem i doufal,že to bude příčinou škubání,takže mi tedy bylo sděleno odborníky z BOSCH servisu,že jedna tryska je tedy úplně po smrti a ty tři mají horší startovací dávku,tak jsem tedy si oddechl a řekl,že to tím pádem celé spočívalo v tom...Dneska jsem tedy trysky nechal namontovat a provedli jsme zkušební jízdu,tak jsem tedy žádnou změnu po výměně trysek nezpozoroval a navíc škubání se již stále vyskytuje,takže vyhozeno mraky peněz a tedy uděláno něco,co tedy není vůbec viditelné a hlavně ani příčinou škubání.Mohu tedy poprosit Vás o nějakou odbornou pomoc v této věci.Tedy krom,ze soufalství zbavení,či zhození ze srázu.Předem moc všem děkuji...
  3. Mám ten samý problém a je to opravdu od dvouhmoty všechno....Když se sešlápne spojkový pedál,tak jdou cítit i vibrace
  4. Měl jsem ten samý problém sice u jedničkové Octávy.A dělal mi to tandemový válec(posilovač brzd)Bohužel i když nerad,jsem to musel vyměnit a mám tedkom klid...Ještě bych kouknul,jestli to nepřisavá falešný vzduch,třeba kolem toho těsnění co je přiveden podtlak od vakuovky(plastová hadička)A pokud je vše ok,tak celý ten problém bude spočívat v tom co jsem zmínil.
  5. Tak dneska jsem byl s tím problémem znova ve Škodovce a opravdu i tam mi tvrdí,že tady s tím to co mi to dělá,tak se ještě nikdy nesetkali.Chci se zeptat.Neví někdo o někom v okolí Havířova,kdo repasuje řízení?Na konec bych to udělal,tak že bych nové se pokusil vrátit a to původní co jsem měl,bych už pro jistotu nechal shlédnout a případně opravit.
  6. No taky,jsem nad touto variantou uvažoval,ale co nechápu,že když jsem měl to původní řízení,tak to šlo trhaně i když byl vypnutý motor a odpojený kloubek řízení.Je pravda,že když byly ty vedra,tak to tak divně občas při točení bzučelo,ale už bych něco nerad vyměnil,abych zjistil,že to tím není a je to nečím jiným...Už tedkom jestli celý ten problém spočívá v servu,tak mám zbytečné nové hřebenové řízení :-(
  7. Zdravím všechny,chtěl bych se Vás zeptat(jsem bezradný a proto budu rád,za každou radu).Koukal jsem tady a hledal,ale takové téma,jsem tu opravdu nenašel,tak doufám,že jsem zbytečně nezaložil duplicitní téma,jestli ano,tak je to neúmyslně a omlouvám se...Vím,že asi často se to nedělá,ale přeci jenom někdo by mohl mít zkušenost.Mám Oct 1 1.9.TDI 81 KW 110PS r.v.2001.A mám takový problém od začátku co jsem auto koupil cca tři roky tomu,tak mi šlo přerušovaně,až škubaně řízení,s tím že tedy jsem navšívil opravdu mnoh autorizovaných servisu a pokaždé mi bylo řečeno něco jiného...Už jsem vyměnil olej po několikáte olej,a řekl bych,že se to zlepšilo,ale není to furt ono.Tak jsem se rozhodl,že tedy i když nerad,tak investuji a koupím originál nové hřebenové řízení.Čím jsem předpokládal,že vyměním a vše bude OK.Ale každopádně pravda je opak a je to ještě horší než originál řízení co jsem tam měl původně..Když točím,je jedno jestli doleva a nebo do prava,tak jde opravdu dosti tuho lehce tuho lehce.A potom ještě jednu věc,co jsem spozoroval,tak že když točím doleva i když mám kola rovně,tak to syčí,jako bych měl kola úplně otočena na doraz...Poraďte prosím včem mohu chybu hledat.Zase se mi nezdá,že by bylo nové originální řízení,taky špatné.I když člověk nikdy neví.
  8. Zdravím všechny,chtěl jsem se zeptat,mám oct1 r.v.2001.1.9.TDI 81KW.A tedkom se mi naskytla dobrá koupě přístrojů maxidot.A tak jsem se chtěl jenom informovat zdali to bude pasovat a normálně fungovat.Když tedkom tam mám obyčejné přístroje.
  9. Zdravím všechny,chtěl jsem se zpetat jestli někdo nemá zkušenost co se týče výměny pouzder(zadní) předních ramen,uložení tlumičů,čepu řízení.Jedná se mi o to,že provedu geometrii a zhruba ujedu nějakých 2000km. i méně.A mám úplně rozhašenou geometrii(sbíhavost)Všechno jsem kontroloval jestli je dotažené a je.A i přesto se sbíhavost stále mění.Jsem z toho v pasti a už nevím co by to mohlo být :-(.
  10. Zdravím Všechny.potřeboval bych poradit vlastním vůz Octa.1 Combi 1.9.TDI 81KW ,r.v.2001.A potřeboval bych velice vzácnou radu,jsem v koncích a nevím si rady.Mám problém,že občas mi jde velice ztuha zařadit zpátečka+když zařazuji první rychlost.stupeň je všechno v pořádku,ale když přeřazuji z jedničky na druhý rychlostní stupeň,tak to vydá takový divný zvuk,jako kdyby něco o něco dřelo.Olej jsem vyměnil,ale nedal jsem tam Castrol co je předepsaný výrobcem, jelikož mám známe ve Fordu,tak Galaxy do r.v.2000.Má úplně ten samý motor i převodovku.Je pravda,že jsem se to pokoušel seřizovat a řekl bych,že se to akorát zhoršilo a dělá to už skoro u všech rychlostních stupňů,když jsem vola do Autorizovaného servisu,tak mi řekli,že to budou synchrony,ale toto se mi neděje pořád někdy to jde úplně lehce a někdy se to stane...Opravdu si s tím už nevím rady a navíc nechci do toho zbytečně sypat pe níze.Děkuji za vaše odpovědi
×
×
  • Vytvořit nový...