Přejít na obsah

lopina

Uživatel
  • Počet příspěvků

    34
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení lopina

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Mám orig zadní parkovací senzor, ale přestal ukazovat a diagnostika píše, že je špatný jeden senzor.Tak se chci zeptat jak se k němu dostanu jestli z vrchu s kufru nebo pod nárazníkem?Díky
  2. Zdravím pánové, měl jsem podobný problém se zvuky od pravého předního kola (hučení,valivost při malých rychlostech atd.).Zkoušel jsem měnit ložiska,kotouče,kloub poloosy a vždycky se to tak trošku zlepšilo,ale pořád to nebylo ono, pak jsem se rozhodl že zainvestuju do pořádných gum a koupil jsem Pirelli P7 Cinturato AO, dle předešlého zkoumání zkušeností jiných majitelů těchto pneu.A hurá je po veškerých zvukách, které mě už fakt sr...., tyto pneu si vyloženě rozumí s podvozkem O2, jsou neskutečně tiché a výborně tlumí rázy, takže opravdu hodně záleží na pneumatikách teda aspoň u O2, protože předtím jsem měl dost aut a nikdy jsem nemusel řešit pneu k vůli hučení.Jo ještě pro upřesnění rozměru jsou to 225/45r17 no prostě super radost ted s autem jezdit.
  3. Přesně jak říkaš Jethro nechal jsem si to ověřit ve dvou servisech dle vinka a najednou to dsg není a přitom v jednom z nich před půl rokem jsem to viděl na vlastní oči jenže jsou to proste hnupy a neumí to pořádně ověřit a mají to blbe nastavený v systému protože pokud je to automat tak je to vždycky odkáže na dsg a až po dalším klikání dál třeba jaký se tam dává olej zjistí že to je tiptronic.Prostě at jdou někam a ted s tím už nic nenaděláme akorát zvažuji to že zavolám do bazaru a uvidím jak se k tomu postaví ale spíš od toho nic nečekám. Ale co s převodovkou jsem spokojen tak nemám co řešit a aspon vím s čím jezdím. Jo a chtěl bych poděkovat matesovi že si stál celou dobu za svým a uvedl nás do reálu je to člověk na svém místě. I když ono je možná lepší někdy nevědět ale tohle se dá přežít.
  4. To já jsem reagoval na to že se do 1,6 dsg nedávali a také ted řeším co v tom autě vlastně mám za převodovku a jak jsem už psal dávali se do golfů i do audi tak proč by ne do octavie netvrdím že sem do ČR u nás by za to nikdo asi tolik nepřiplácel,ale na vývoz jo.
  5. Tak já teda žádnej bastl nebo samo domo nemám to by bylo poznat ,to už by jsme byli s Jethrem dva a už chci vidět nějakýho němčoura jak si doma sám předělává převodovku na dsg to by si spíš už pořídil nový s dsg převodovkou ne a když tvrdíš že takové auto nikdy s linky nesjelo,tak mě už konečně vysvětly proč je dsg převodovka psaná podle vinu ve škodováckým systému PC to by tam musela bejt evidována normální 6 stupnová automatická převodovka a ne dsg a když se podíváš na různý inzerce na netu tak tam jsou na prodej oktávky s 1,6 Mpi a DSG. Na ten kod jsem se díval na štítek v servisce je to stejné s nálepkou v kufru a ten kod co jsi poslal tam napsaný není. A pokud výrobce Škoda vydává normální automatickou převodovku za dsg ,tak je to na žalobu za podvod. A ještě mě prosím tě vysvětly jednu věc když nechával Jethro měnit olej v převodovce tak by si asi museli všimnout jaký olej tam patří a nedávali by mu do normálního automatu olej a filtr ,který patří do dsg přeci nebo ty oleje jsou stejné?
  6. 260 kotouče ve předu nemá žadná octavia II,benziny mají 280,silnější benziny a diesly mají 288 a rs mají 312mm
  7. Mates ale to jsou auta z roku 2006 a to ještě 7 stupnové dsg nebylo a poslal jsem ti SZ kod tam nemám. Jethro myslím přímo na hoře té páky ne zboku to tam mají všichni což jsem si totiž všiml tak když je auto inzerováno s klasickým 6 automatem tak tam ten chromový čtvereček nemá a auta inzerované s dsg ho tam mají.
  8. Jethro takhle si myslím že je to v pořádku mám to taky tak vždy zaléží také podle terénu a je pravda že to někdy řadí na vyšší stupen ve vyšších otáčkách ale to jen tehdy když jedu svižně prostě tomu dupu na plyn a převodovka si to pamatuje tu jízdu a také dle toho pak řadí do té doby než je nějakou dobu jízda klidnější.Nebo si řadím sám.Být tebou tak bych ještě zkusil jízdu zvlášt na benzin a na plyn jestli se to chová stejně.Ještě se mrkni na šajtru jestli tam máš na hlavici chromový čtvereček nebo bez. Mates mluví o 7 stupnovým automatu protože ty se dnes do benzínů už dávají běžně a je převědčenej že 6 stupnové dsg ne ,což je pravda že 6DSG se dávalo převážně do nafty ale také zběžně do benzinu. A také nevidím důvod proč by mě ve škodovce lhali a viděl jsem to na vlastní oči co na pc vyskočilo po zadání vinu,tak jedině že by měli chybu v celým systému a klasickej 6 stupnovej automat vydávali u benzinu za DSG.A ještě jsem zjistil že se dávali DSG do golfů 1,6 a do audi A3 1,6 kde má ovšem označení jako S-tronic,takže nevidím důvod proč by je nemohla mít octavia. Mates na ten kod mrknu zítra a napíšu ti ještě mě když tak napiš jaký by musel být kod pro dsg,dík.
  9. No mates dle tebe jsme asi 2 blbci kteří naletěli viď a všichni kolem ve škodovce asi také.Byl jsem ve škodovce a dal jim VIN at mě řeknou jakou mám převodovku a upozornuju tě že jsem koukal přímo já na ten monitor a vyskočilo tam že mám DSG a i se to chová jako DSG a mám to dle čeho srovnávat,protože švára má golfa GTI s DSG a chová se to stejně a on jel také v mém autě a tvrdí to samé jako já.A s klasickým automatem jsem měl tu čest také jet a chování těchto dvou převodovek je jiné to znatelně cítím. Jethro mě to řadí celkem solidně jsem spokojený je to hodně o práci s plynem když se rozjedu tak v 50km rychlosti tam mám už 5kvalt pokud jedu v klidu a podřazuje to až pod 1500 ot./m.,někdy to podřadí ze 4 na 3 aniž byto bylo potřeba že by to 4 vklidu vzala třeba v kopci ale jak říkám je to hodně o plynu kolik se mu šlápne a také si převodka pamatuje že pokud jedu razantněji prostě tomu šlapu tak řadí kvalty nahoru pozdějc a až jedu vklidu tak dříve. Zkus se rozjet v klidu lechtáním plynu na 50km rychlost a uvidíš co tam budeš mít za kvalt.
  10. Vždycky se musím zasmát když si přečtu že někdo někomu tvrdí ,že prostě nemá to co má a má něco jinýho a prostě se to tam nedávalo a tak dále i když to auto nikdy neviděl a dotyčný který píše o svém problému s převodovkou ,tak snad asi musí nejlépe vědět jakou tam má převodovku a pokud mu to ted řadí ve vyšších otáčkách a vidí to jako problém tak to asi předtím dělat nemohlo. A také nechápu proč se tomu tak všichni diví že by mohlo být dsg v 1.6 Mpi.Nevidím v tom nejmenší problém a auto s dsg jede výborně. Do 1.6 Mpi se DSG převodovky opravdu dávaly ,ale pouze do Německa ,možná i do jiných zemí ja má auto z německa a jsem toho také sám důkaz a věřte tomu nebo ne mám to i ověřené dle vinka ve škodovce a také se tak převodka chová jako DSG. Jethro napadlo mě jestli to nemůže mít souvislost s tím LPG jak ho tam dlouho máš a nedělá to třeba od té doby a když jsme u toho na kolik tě to LPG vyšlo ,také o tom uvažuji?
  11. Mě vibroval volant díky zkroucenýmu přednímu kotouči a po výměně kotoučů vibrace přestaly a je to ted v pohodě ono také záleží jaké si dal nové kotouče jaké značky a kvality pokud jsou horší kvality tak ty se můžou při razantnějším brždění opět zkroutit a nebo jestli si je moc nehamoval hned po výměně než si sedly to by pak mohli po pár tisících km dělat problémy. Pokud by byl problém někde jinde od nápravy cítil by si vybrace i bez brždění.
  12. http://www.cc-autodily.cz/tyc-spojovaci-stabiliz-2_2?brand=SKODA&model=OCTAVIA http://www.cc-autodily.cz/tyc-spojovaci-zadni-1_1?brand=SKODA&model=OCTAVIA
  13. Tak problém se bzučením a blikajícím tlakem oleje vyřešen problém byl opravdu v sacím koši oleje kde bylo dost znečištěné sítko karbonem a čerpadlo se muselo hodně namáhat aby protlačilo olej a proto zřejmě i ten bzučivý zvuk,který byl potom už i při zahřátém motoru při zvýšených otáčkách,tak jsem rád že už budu mít od toho pokoj a servis doufám hodně dlouho nenavštívím
  14. lopina

    brzdove platnicky

    třeba tyhle http://www.cc-autodily.cz/segmenty-predni-oct-2-8_8?brand=SKODA&model=OCTAVIA
  15. jojo přesně taky mě to dělali stabilizátory ale bylo to spíš klepání než cvakání
×
×
  • Vytvořit nový...