Přejít na obsah

czechdriver

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 070
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    4

czechdriver naposledy zvítězil 6. Leden 2013

czechdriver nejvíce like obsah!

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení czechdriver

Nováček

Nováček (1/14)

74

Popularita

  1. To kolisani otacek a "hadani" pri studenym motoru z 90% dela skrtici klapka, vetsinou staci vyndat, vycistit, co jde tak profoukat, nandat a bejva to Ok. Jinak zkouknout odvetrani kliky a vika ventilu, tam bejvaj sezrany ty hadice a kouknout na podtlakovy hadicky. Ja z toho mam vsechny podtlakovy nesmysli k EGR a k sekundarnimu vzduchu vyhazeny, mam tam jen to zakladni jako ma 110kw, klapku 1rocne vycistit,odvetrani kliky a vika ventulu jsem predelal, nemam uz to rovnou do sani, ale nandal jsem tam oil catch tank, takze ty oil se mi zachycuje v nadobce a do sani jde jen vzduch a mam klid. Spotreba zatim ted v zim 6.7 - 9l.
  2. Turbo GT1749VA a nebo VB, vstriky Powerplus 764 nebo race 520, 11mm nebo 12mm hlavu čerpadla, FMIC, "C"čidlo tlaku, lepší spojku a samozřejmě brzdy ... ale to mas 200PS strop s tim VB... a soft od nejaky zkušeny firmy, která si s tim bude umět poradit.. ale počítej se sakra velkým výdajem. Pokud máš na 81Kw s většíma vstřikama 120KW, tak seš šťastnej clověk a nech to bejt..
  3. Mam taky 1.8T AUQ 132Kw, katík vyndanej, druhá lambda chybu nehlásí protože bylo kat chytře odstraněn, spotřebu jsem měl nejvíc zatim 18,4l a nejmíň 5.6l pruměrně jezdim za 7,5 - 10l, ale auto je jako třetí v rodině, takže jen upravuju motor, sbíram koníky, vylepšuju brzdy, je to prostě hračka. Předtim jsem měl O1 TDi 66kW AGR a s tou jsem jezdim 5,5 - 7litru. Nejmíň 4,6l. Ti kdo tady píšou že žere 3,6 a tak podobně nechcte si nakalibrovat polubák..., má se to dělat po 5ti letech.. najednou budete mit o 2 litry vic..
  4. Seadačky do Octavky jdou z Audi A3/S3, Leon, Toledo, Golf, Bora bez jakýchkoliv úprav. bejt vám pokud chci lepší než maj klasický octavky, tak buď teda RS, nebo z Golfa IV ty polosporty, klidně i nerecaro, ty maj boční vedení skoro stejný jak recara z IV, nebo bych sháněl z Leona Cupra a potom co bych chtěl já do RSa tak Recara z Audi S3 buď v bílé nebo černé kůži a nebo polokožené s Alcantarou. ale sehnat je je problém..
  5. Já dával normální bezbarvej (průhlednej) na kov atd a těsnil normálně, nikde nic neteklo a ani nebylo vidět že tam je.. může bejt i červenej.. Zajímavý že na ALH a ASV se dělaj ty těsnění často. Já měl dřiv na Ibize ASV (81kW) těsnění pod hlavou taky pryč ztracela se voda.
  6. očisti a dej v klidu průhlednej silikon a těsní to peckově..
  7. Zkus klidně nějaký kvalitní přísady do oleje, na zlepšení mazání atd.., brácha měl Fiata Coupé 2.016V a ten jak ho prohnal po dálnici tak taky žral olej jak kráva, pak dal při dvou výměnách ty přísady a motor přestal žrát, prej to často utíká přes gufera na ventilech že ty gufera stvrdnou.. a ta přísada je zase změkčí tak jak maj bejt..., ale bylo to motor bez turba. tady je taky dost možný že to papá turbo. EDIT: Týýýý brďo taky čumim jak tele na nový vrata, když jsem jí koupil, kontroloval jsem olej protože byl měněj hned před koupí tak to bylo na MAX, ještě mi pán nechal lahvinku se zbytkem v kufru na dolití, nejakej Castrol 5W 30 a najel jsem 5tis km a mam tam pořád stejně a na tachu 202tis km.. Ale znám kluka, ten má audi TT též s AUQ 132kw a ten najeto poctivejch 120tis km a tomu to žere cca 1l od výměny k výměně (12tis km)
  8. czechdriver

    (J)DOT

    Já už jsem tady z těch dotů jalovej.. teďkonc jsem bratrovi koupil do Octavie 1 TDI maxidot na 2,5G co mu teda bude ukazovat? jen klasiku jako je průměrná spotřeba, teplota, okamžitá spotřeba, dobu jízdy, dojezd a nahoře s origo rádiem jako ma stanici? Ten symbol auta a jaky dveře jsou otevřený nebude? a ten J-DOT je teda na 2,5G budíky a D-DOT je na 3G budíky? nebo ja uz fakt nevim..
  9. Ješte, že mě se nic takovýho netýká. Stavitelnej podvozek TUV homologaci má, 18" kola už mam zapsaný, žádny diodvý nesmysly tam nenam, takže já s tim problém nemam. předepsanou výbavu taky vozim. jen ty pásy jsou horši. ale kucí, jak píšete, že nadávaj na RS nárazník, tak pokud 100% vim, že je to origo fabrika, ze to neni zadnej laminát, tak prostě s pokutou nesouhlasit a ať si to daj na úřad, jak podepíšeš na silnici třeba 1000kč pokutu, tak uz se z toho nedostaneš, ale já bych se pod to nepodepsal. já mam typ předface, komplet předělaný na FACE a taky na to nemůžou říct ani ťuk.
  10. pokud měŕřš výkon na motorové brzdě tak se to měří na druhý nejvyšší rychlostní stupeň,což je tedy u 5ti kvaltu 4řka a u 6ti kvaltu 5tka.!!!
  11. czechdriver

    Alu kola

    Jj audi TT ... :-) kvalita a pevnost zaručena .. :-)
  12. czechdriver

    Alu kola

    Taky přidávám moje... 7,5 x 17
×
×
  • Vytvořit nový...