Přejít na obsah

NAVII

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení NAVII

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Díky Všem za odpověď.Tušil jsem něco podobného jak píše LubikSK.: Dokumentácia k TSI už existuje zrejme len v elektronickej verzii ELSA, pripúšťa sa odsanie oleja cez otvor pre olejovú mierku,vtedy sa samozrejme výpustný šroub nemení, pokiaľ sa olej vypúšťa, je predpísaná jeho výmena a uťahovací moment 30Nm. TEDY:PRIPÚŠŤA SA ODSATIE OLEJA CEZ OTVOR PRE OLEJOVÚ MIERKU.Tím se mě ovšem případná reklamace velmi komplikuje, protože dle dílenské dokumentace stačí olej odsát-já nemohu poukazovat na to,že šroub nebyl povolen,ani vyměněn.(Jak bylo nutné v dílen.dokumentaci k Fabii-I)Takže zjištění- kolik %oleje bylo "odsáto" a kolik bylo vyměněno,lze pouze chemickým rozborem.Ten podle vedoucího servise Škoda stojí cca 8.000kč s tím,že pokud je výsledek negativní platí náklady zákazník,tedy já.Ještě malá poznámka-na faktuře s výpisem provedených prací/materiál je také uveden : N90813202 šroub výpust/jednot.cena 40,04kč.Když jsem /za přítomnosti vedoucího,mistra,několika dělníků/ pod zdviženým autem v servisu ukazoval na to,že šroub je původní,všichni to uznali,a vedoucí se omluvil za "administrativní chybu". Tvrdili ovšem,:1.šroub/hliníkový/ se MUSÍ vyměnit pouze tehdy,když je vana hliníková- a zde je železná/plechová-tudíž šroub se vyměnit nemusí, 2. že olej byl vypuštěn!-přes vypouštěcí šroub,a ten byl opět našroubován zpět.Při mém poukázání na to,že na šroubu nejsou patrny žádné náznaky/otisky/otlaky po povolení,bylo mi sděleno,že dnes mají takové nástroje/nářadí při kterých nemusí být na šroubu nic vidět.
  2. Dobrý den,potřeboval bych vědět,zda pří výměně m.oleje-po prvých 15.000km/ v autor.servisu Škoda/olej Castrol Magnatic OE SW-40/je nutná/-podle dílenské přírušky/ výměna vypouštěcího šroubu neb alespoň podložky šroubu.V servisu mi tvrdili,že u plechové vany není /a taky nebyla/výměna šroubu ani podložky nutná. Sehnal jsem d. příručku k Fabii I(k Fabii II na netu nikde není) kde píší:Fabia 2000(výňatek)-Výměna motor.oleje-bod.2 Po vypouštění oleje vyměnit těsnění na vypouštěcím šroubu.,bod4,část4-Vypouštěcí šroub očistit,nasadit NOVÝ těsnící kroužek a utáhnout příslušným momentem.Je tato výměna- /alespoň těsnění /taká nutná u Š.Fabie II/TSI-dle dílenské příručky?Já se domnívám,že ano!Upozorňuji znovu,že toto auto má železnou vanu s železným vypouštěcím šroubem-tudíž dle servisu žádná výměna není potřeba!Na rozdíl-pokud by byla vana hliníková,šroub s podložkou by se prý musel vyměnit.
  3. NAVI: Odpověď na otázku zn.Zattrix/ -nemáš špatně zapojené rádio? Je sice pravda,že jsem si připojoval autoradio-Roadstar,ale použil jsem profi redukci ISO-Škoda pro připojení na orig.zásuvku Š.Fabia.Při měření proudu /na kontaku baterie/jsem naměřil 1,2A když bylo radio připojené a stejně, když jsem jej odpojil. Jakmile jsem radio zapnul ,stoupl proud na 1,7A.Odběr radia je tedy 0,5A.Takže tady zrada asi není.Ale zítra budu zkoušet odpojovat jednotlivé pojistky a hledat závadu-jak radí zn.Ekkar.(možná se ale na to vykašlu a dám to zase do servisu,když je to v záruce.A rovnou jim řeknu,ať si změří odběr proudu při stavu stop auta).
  4. Pořídil jsem v 6/2010 Š.Fabia 1,2 TSI.Do zimy bylo startování v pořádku, ve 12/2010 nastaly potíže.I kdyz mám auto v garáži,po týdenním stání jsem byl rád,když jsem nastartoval.Jel jsem tedy do servisu kde jsem auto koupil/Autodružstvo Škoda,Pha 6,Pod Paťankou/.Tam si el.změřili a sdělili mi:Baterie totálně vybitá-8,9V ale jinak je v pořádku,dobíjení také v pořádku.Chyba je prý v tom,že málo jezdím, autobatere se nestačí dobít! Elektronika baterii vybije!Nutno dobíjet nabíječkou. A tak jsem koupil nabíječku/s automat.regulací/A teď když týden nejedu,tak musím baterii dobít,jinak se musím strachovat aby auto chytlo.Až se mi to dnes rozleželo v hlavě-a co když budu muset třeba nechat auto zaparované na letišti ,za deset dní se vrátím a nenastartuji !A tak jsem změřil odběr proudu při stavu v klidu a ejhle-odběr je 1,2A!Že by to odebírala elektronika? Podotýkám, že v autě není palub.počítač,pouze zákl.display.Tak kde je pravda?Pujdu nejspíš do servisu znovu.
×
×
  • Vytvořit nový...