Přejít na obsah

maro-01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    43
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1 775 zobrazení profilu

Oznámení maro-01

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Takze je cas po zaruke vymenit auto, mala rekapitulacia v podpise pre tych ktori uvazuju o tejto verzii OII. V pripade zaujmu zodpoviem rad otazky ktore mozu zaujimat. Koncim s naftou, koncim s DSG a koncim s klasickym spalovacim pohonnym ustrojenstvom. Uvidime co to prinesie OII ma uznanie za to ze celych 183.000 km vydrzala s povodnymi brzdovymi kotucmi a brzdovymi dostickami !!!! Ta posledne vymenovana zavada z mojho zoznamu s tym cukanim motora bude pravdepodobne signalizovat opotrebene spojky v DSG ktore maju byt pri prehliadke po 180.000 vymenene. Tuto som uz nastastie neabsolvoval, bola naplanovana vymena tlmicov, vymena spojok v DSG, napln DSG, klasika oleje a filtre, nova sada 17" pneu, nove brzdove kotuce a dosticky, novy DPF filter, suma total odhadovana za prehliadku 78.000 CZK (cca 100tis SKK) Vsetkym vela zdaru. -------------------- O2 kombi, 2.0 tdi DSG Elegance, Ivory, 17" kola, xenon, dazd. senzor, lyziny, DPF, Kupena 12-08-2006, stav km k 08-08-2008 : 183.000 km - FINISH - vymena za Toyota Prius zavady: 48.700 km - odtah do servisu z dialnice kvoli nudzovemu rezimu, vymena turbo (zaruka) 65.779 km - vola a vrzganie v madlach prednych dveri, vymena (zaruka) 77.500 km - zisla farba z ovladacov spustania okien, vraj bezne opotrebenie (bez vymeny) 88.000 km - nefunkcna klima - vymena kompresor klimy (zaruka) 88.500 km - kontrolka vyfukovych plynov - vymena vahy vzduchu (zaruka) 88.700 km - kontrolka vyfukovych plynov - auto 2 dni v servise bez uspechu, jazdim s rozsvietenou kontrolkou 89.788 km - mliecny povlak vnutri prednych svetlometov - vymena svetiel (zaruka) 119.000 km - pri kazdom brzdeni z vyssich rychlosti sa samovolne rozblika kontrolka a zaznie signal nepriputania pasu u vodica. (zaruka) 167.000 km - kontrolka vyfukovych plynov - vymena skrtici klapky (zaruka) 177.000 km - za studena pri miernom plyne a volnej jazde motor cuka + pri zaradenej spiatocke a zapnutej klime zhasina motor. (po zaruke, neopravene)
  2. maro-01

    MR 09

    ziadne novinky??? Kdesi som zahliadol predne svetlo ako bude vyzerat uz...
  3. maro-01

    Převodovka DSG

    >> udrzbu DSG vidim ako jej nedostatok pre mna osobne. Inac mam neco okolo 140tis km a problem s prevodovkou ako takou ziadny. Volic prevodovky obcas pri zaradeni "R" nezareaguje, aktualne zaradeni stupen je ziadny, nutne pohybat pakou volica. Stalo sa to asi 5x za cely cas. Dlhodobu spotrebu mam zvycajne medzi 6.2 a 6.5, obcas celkom zavodim... Ak niekto uvazuje o spravne zabehnutej cerstvej a vonavej OII, 2.0 TDi s DSG v Elegance tak ta moja bude na predaj.
  4. DIAGNOSTIK> pls nevies mi dat nejaku informaciu co by "osvietila" mechanika lebo v Autocomodex Trnava zatial mam odpoved ze o takejto zavade nevedia a bojim sa ze mi chcu zas pripravit minimalne 2 dni bez auta (1 den diagnostika zavady a 1 den oprava).... Rad by som ich nasmeroval ja ked to inac nejde.
  5. mal som rovnaky problem (2.0 Tdi), dal som to v servise pri prehliadke ako zavadu a prepalili software riadiacej jednotky na novsiu verziu a uz som to odvtedy necitil, je to vada o ktorej v servisoch vedia. bola to riadna haluz lebo to kolidovalo s funkciou DSG preovodovky pac prevodovka asi pochopila ako by som uvolnil plyn a hodila o 1 rychlost hore, nasledne sa dostal motor do zaberu, prevodovka zistila ze ma vyssi prevod na dane otacky a zas preradila naspet takze okrem pauzy motora este faux-pas prevodovky a tu uz vazne zakyvalo s autom. a tendencia vyskytu sa cim dalej zvysovala az kym som to dal odstranit.
  6. Robil som 2 prehliadky v Autocomodexe v Trnave a 1 v Agrotec-u Brno. Nenadchlo ma to nijak extra ani v jednom ale v Agrotec-u to malo aky taky nadych serioznosti, skusim im to vysvetlit ak tam pojdem teraz, predpokladam ze sa aspon budu tomu venovat, v Autocomodexe mi vzdy dali "vyzrat" ze ich otravujem a mal som si 'kupit poriadne auto a nie skodovku' ked chcem komfort bez chyb a pazvukov )) Tomu sa hovori pro-zakaznicky orientovany reprezentant firmy... btw, v com je chyba je to ta kotva alebo ten zamok do ktoreho sa zapina pas?
  7. maro-01

    NĚCO O VÁS

    pribehu Deny.Kr na BMW fore sa nedivim, prejavuje sa ako typicky fake ktory sa obcas objavi... napr. mam 2-3 auta a nemam fotak na odfotenie auta ale uz za pol roka ho odfotim a pridam fotky, alebo velke diskusie v teoretickej rovine a ked je vyzvany na dokazanie veci v reale tak zrazu to nie je az tak podstatne... a podobne. mi to pride ako ten borec co riesil denne svietenie v dialkovych na O2, to bola tiez jeba...
  8. dik, Kontox je alternativa k WD 40, resp schvalujes pouzitie? Nerad by som to polial nevhodnym mazadlom nakolko mam bledy interier
  9. si davam otazku ci auta na testovanie "pro cesanu" nestavaju v pilotnej hale skor ako ich zbastlia priamo na linke za ucasti xy delnikov cez ktorych sa moze dostat info von... Teda aspon tak mi to bolo vysvetlene ked som sa obsmietal okolo novej Fabie v pilotnej hale koncom roka 2006.
  10. jo, a aby som vyzdvihol pozitivum DSG pre mna, tak tym je moznost rychlej zmeny prevodovych stupnov pri jazdeni na okruhu a jazdach do vrchu, tam sa da tazit z toho. Aj ked TDi dost rychlo straca dych, idealne to musi byt s benzinom... Ak by si chcel zazit co 2.0Tdi s DSG v terene zvladne pripadne ako sa jazdi na Buchlaky alebo Nasedlovice pripadne ina trat pretekov do vrchu tak daj vediet, dame spicha a uvidis. Blato, kopce, brodenie, atd to mozeme skusit hocikde, aspon ma vytiahnes
  11. mam obavu to deklarovat v servise ako zavadu lebo je to dost nepravidelne. stava sa to pri dobrzdovani, povodne len z vyssich rychlosti pri prudkom brzdeni a zvycajne po dlhsej jazde tak minimalne hodinovej. teraz uz je to bezny jav aj v mestskej prevadzke, kedykolvek stupnem viac na brzdu tak zablika kontrolka a zaznie signal nepriputania. skusal som sa hybat vselijako na sedacke aj pohybovat ukotvenim pasu kde sa zasuva ta kotva medzi sedackami ale nic. Jedine co som objavil je zodraty 'chromovy' povlak z vnutornej strany tej kotvy co je na pase a pod tym sa objavil kov ktory je zrejme hnedy alebo do medenej farby original. Ze by tam stracal kontakt nejak??? Jo a este som vyskusal fintu zapnut ten pas naopak - otocit kotvu pri zapnuti, vtedy sa to neprejavovalo az do vcera )) kedy uz aj pri zapnuti opacnym smerom to robilo rovnake divy. Obavam sa ze ked to dam do vysoko specializovaneho servisu tak to pri skusobnej jazde nebude robit... Otazka je, stretol sa s tym niekto uz?
  12. Deny.Kr; jazdim s DSG dost mimo cesty a je to velka bida; kedze som zobral 17" kola je to este o 15mm s nizsim pseudo sportovym podvozkom a limituje vykony auta hlavne svetla vyska. V extremnych stupaniach (mam naklonomer, a myslim tu stupanie v cervenom pasme) musim mat rychlost, inak je auto skoro na limite (fyzika = vaha uz nie je na prednej naprave). Takze ak mimo cestu urcite radsej 4x4. Moj pripad je taky ze automat je absolutna podmienka, jazdim automaticku prevodovku uz asi 11 rokov. DSG nevnimam ako "najlepsi" automat, osobne mam lepsi pocit z prevodovky ktora ma plynulejsiu zmenu prevodov a dobrzduje dolu kopcom po jemnom stlaceni brzdy co DSG nevie a musim rucne presunut volic prevodovky do "S" pri tiahlom klesani. S kombinaciou turboefetu u 2.0 tdi rozbeh 0-140 nie je plynule zrychlovanie ale autom mierne pohupuje dopredu dozadu a to presne 12 x. Mozno to bezny smrtelnik nepociti lebo to nie je vyrazne ale kedze som "skazeny" CVT prevodovkou a inymi lahodkami tak to citim. Ale to zu odbacam od temy, kazdopadne, mojich 10 centov je ze ak si zvyknuty ist autom mimo cestu a manual je ti ako tak akceptovatelny tak nechod do DSG. (PS: udrzba DSG kazdych 60tis km je cca 6.500 czk naviac k servisnym prehliadkam)
  13. ja som platil 15.600 CZK po 60.000 (2.0 TDi DSG), robilo sa len co bolo treba ziadne veci navyse typu brzdove desky. Teraz idem robit po 120t km, tam to ma byt to iste + cca 10.000 za rozvody tzn spolu cca 26.000 czk, to bude ranec.
  14. ja som to mal a vymenili to na zaruku. Neni to vlhkost, je to chybne galvanizovanie puzdra svetla. Na 2hy krat sice ale predsa, snazili sa mi nahovorit ze som mal v dialkovych 100W ziarovky, ale mal som vzdy len 55W max. Tie nove svetla co mi dali nevyzeraju uplne tip top a v 1 je vnutri spadnuta nejaka smet, myslim ze toto by nepreslo vystupnu kontrolu. Rozmyslam ci to tam upadlo mechanikovi alebo posielaju nejake smejdy na zarucne vymeny.
  15. maro-01

    Převodovka DSG

    interval je kazdych 60.000 km, predpokladam ze si niekde okolo. Podla mojich vypoctov mas auto v zaruke tak by som to fakt neriesil garazovou vymenou ale u Skody. Aj vzhladom na citlivost mechanizmu na kvalitu a mnozstvo oleja sa investicia oplati. DSG neni zadna sranda, o tom by som ti vedel po 90tis km prevadzky (za 1 rok) povykladat historky
×
×
  • Vytvořit nový...