Přejít na obsah

cvachabl

Uživatel
  • Počet příspěvků

    58
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení cvachabl

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. včera jsem s tím zkoušel mlet: v kanále 4, pole 2 je časování *BTDC; v poli č. 4 je stabilizace volnoběhu v °KW. když jsem nastartoval studený motor, tak bylo 6,5 *BTDC při přidání plynu se hodnota zvyšovala. v kanále 4 na vstřikách bylo cca -0,81; 0,02; +0,83. při zahřátém motoru na 90° se hodnota v poli 2 dostala na +2,3*BTDC a už se pak nehnula. jinak jsem to našteloval na spotřebu volnoběhu na 0,6cca a nejezdí to špatně, ale spotřeba šla ještě o 3dcl výše :-) a zkoušel jsem natáčet do hodnot, kdy mě to ani nechytlo a napsalo to závadu, že natočení vačky je mimo toleranci.
  2. žere to podle obojího.... před rozvodama 4,3, po rozvodech 5,2. Rozvody byly na značky - ne na přípravky. na volnoběh to ukazuje 0,4 - 0,5.... co mě spíš ale zaráží, tak ten úhel ty vačky.... spotřebu vem čert, ale je to i trošku línější
  3. Ahoj, mám dotaz... po výměně rozvodů mi více žere BMN, ale nedá se nastavit přes VAG úhel vačky, protože ať natáčím kam natáčím, tak číslo ve skupině 4 - úhel natočení vačky je hodnota 2,5 a nikam se nehne ani při přidání plynu ani nic... ono to dělalo takhle už před rozvodama, řeším to až nyní, že to více žere. Díky
  4. Ahoj... řešil jsem něco podobného...když jsem čistil vstřiky VIFem, tak jsem se po dlouhé době přiblížil 90°C. Mákl jsem na chladič a byl celý vřelý... při standardní jízdě, byl celý vršek vřelý. po výměně 2. termostatu jsem zvítězil nad hmotou.... nyní i když má motor 90°C, tak je vršek chladiče studený. jel jsem o víkendu (-5°C) cca 20km a motor se krásně ohřál na 90°C
  5. ještě doplním, že jsem odpojil čidlo na spojce a je to tuty a jede to líp po plynu... zkuste a uvidíte.
  6. Ahoj, měl jsem stejný problém.... zkuste se s autem rozjet a např. v 50km/h vyřadit, vyšlápnout spojku a prošlápnout plyn... v tomto pořadí mi motor nešel vůbec po plynu.... při sešlápnuté spojce za jízdy to šlo bez problémů.... odpojil jsem tedy spínač na spojkovém pedálu a od té doby klid. L.
  7. Ne, ale pořád hledám problém, proč se mě po rozjezdu klepe celý auto, jakoby se mělo rozpadnout :-) prostě jsem si toho všiml a zkoušel jsem toto u Octavie TDI 81kW a tam to dělalo to co mě na místě... takže normálně po plynu ot - nahoru a pak hned dolů.
  8. Ahoj, mám problém? nebo poznatek a chci se zeptat, zda máte podobnou reakci motoru.... když stojím na místě a prošlápnu plyn, tak otáčky vyletí hned do 4000 a hned zpět na volnoběh. Když se rozjedu na 1ku, nebo na 2ku a jedu cca 20km/h a vyřadím a pořád auto jede a prošlápnu plyn - tak dlouhá reakce na otáčky (i třeba 2s) a poté je otáčky drží nahoře taky cca 2s. Máte toto stejné? nebo řešilo se toto tady někde? na Diagnostice nic není. Díky
  9. mě se záhada vyřešila..... jak tu psal jistý pán, najít si nějakej krásně dlouhej kopeček a dát tomu co zabrat.... na 3RS jsem jel 110 asi 4500 ot..... teď jsem zkoušel jet po rovince a auto krásně vrní... zkuste to
  10. kamošovi to dělalo na Octavii 74 kW... měnili jsme turbo a po složení jsme nastartovali a svítila dlouho kontrolka žhavení...... měli jsme odpojené čidlo teploty co je na pravé straně hlavy.... zkusit vyměnit a uvidíš
  11. ahoj, díky, jenom otázka, jak se mažou adaptační hodnoty???
  12. nebylo to přetláčení při zapnutém zapalování... při vyplém a když jsem ju dotlačil, tak byla 0, jak jsem ju pustil, tak jakoby přes pružinu se nastavila zase na 2,5°
  13. zdravím, dneska jsem na Octavii 1,6 74 kW čistil škrtící klapku, ale po vyčištění mě otáčky zůstávají na 1800 otáček a nejdou níž... vag píše regulace volnoběhu spodní hranice sporadický....... mělo by se nějak naadaptovat škrtící klapka?? jak? když napíchnu vag a sledování úhlu škrtící klapky tak tak mám pořád 3° a po nastartování 6° když ji domáčknu prstem tak mě to ukáže 0°, ale jak oddělám prst, zase se vrátí na 2,5- 3°. poraďte.
×
×
  • Vytvořit nový...