Zdravím,
měl sem stejný problém až mi mrzelo že jsem si 1,8T koupil, ale vše je odstraněno. Vyřešil sem to kvalitním! chiptuningem. Podotýkám kvalitním, to znamená včetně předchozí kontoly a vyčištění všeho v motoru (váha,ERG,vzduch.fitr,regulace tlaku turba,nové svíčky, nějaké hadice atd) teprve pak proběhl chip a následné měřění na brzdě. Vše dopadlo supr,motor teď skutečně jede na "řadovou" Oktávku naprosto supr,nejlepší je zátah na trojku,kdy auto doslova vystřelí až skoro ke 180 a i čtyřka je ůžasná když nás kolem 200 opětovně při pudkém sešlápnutí znovu lehce zatlačí do sedaček. Líbí se mi ,že i po této úpravě spotřeba při rozumné jízdě (do 140) je mezi 7-8l což má i kamarád u 1,6 z polovičním výkonem.