Přejít na obsah

Sklenar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Sklenar

  • Narozeniny 5.6.1980

Oznámení Sklenar

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Sklenar

    dnešní nákup

    Já Octavi Tour "TRUMF" 1,6 MPI, 75 kW
  2. Sklenar

    VAG a VISTA 64bit

    Nemáte někdo zkušenost s Vag -Com 704.1??? Mně totiž Vag na Vistách taky neběží. Ještě ho zkusím spustit s podporou XP, ale přeci jen, zda-li někdo nemáte zkušenost. Dik http://download.chip.eu/cz/VAG-COM-Release....1_1000700.html
  3. Já Ti taky poradím, já vyměnil jak snímač otáček G28, tak hallův snímač G40 a pořád nic. Jediné, co to teď dělá je, že to jde špatně nastartovat a hrozně to škube. Až se to ohřeje, tak to za jízdy vypnu a zas nastartuju a jede jak zamlada...A taky mi VAG píše chybu obou snímačů, před výměnou G28 to psalo jen chybu G40. Ve škodovce mi řekli, že je to asi ŘJ. Jenom, že to jejich "asi" je za 25 000,-Kč. Už dlouho se chystám zkusit nějakou jetou, tak dám pak vědět. Ikdyž už se trochu obávám nezdaru, viz: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=30035
  4. No to je mazec. ŘJ jsem ještě nevyměnil a jak tak koukám, kdo ví, budeli to tím...
  5. Tak bohužel je to na 99% vádná ŘJ. Otázka zní, co teď, 25 000 Kč. je celkem dost....
  6. No a to kolo, na kterém je, nemá žádnou aretaci? A dá se to nastavit bez hřebínku???
  7. To udělám. Jen jsem chtěl vědět, zda-li se to dá udělat nějak jednoduše, protože shazovat rozvody není až zas taková legrace...
  8. To je možné, nové rozvody mám a od té doby to zlobí.... A dá se to zjistit Vagem, nebo to musím rozebrat? Díky
  9. Nazdárek, mám Octávku 1.6 74 kw a mám neustále problémy s Halovým snímačem. Když přidám plyn, auto nejde do tahu, až tak po pěti vteřinách jakoby poskočí a začne táhnout. To samé se děje, když pustím plyn, opět jakoby skočil zpět. Do prudkého kopce se s tím ale skoro vůbec nedá vyjet. Na Vagu ukazuje Halův snímač G40 - nesmyslný signál. Ve škodovce mi snímač vyměnili, ale pořád nic. Teď mi i vyměnili snímač na klikovce G 28, protože jsou prý spojený a můžou se rušit. A co myslíte, žádná změna a na Vagu stále stejná chyba. Nemůže být vadná ŘJ? A když ano, zjistí to VAG? Díky.
  10. Nevíte někdo, pod jakým číslem skupiny se nastavují krajní hodnoty u Felicie 1,6 55KW? Ve VISce je nasána skupina 001, ale mně to nefunguje??? Dík
  11. Tak to Ti budu držet palce. Já mám sice 1,6, ale už mě to trápí dva měsíce. Klapka je už nová a stejně to chcípe nebo to drží na 2000 ot/min. Dnes jsem to hodil, už asi po desáté, do Škodovky, budou mi měnit kabeláž.... Už mě ale ta sranda stála pár tisícovek. Tak držim palce
  12. Tak jsem nechal vyměnit klapku. Ujel jsem asi 50 Km a zas to chcíplo. VAG opět hlásí "volnoběžný spínač, zkrat na kostru". Kabely jsem všechny proměřil a vše ok. Tak už fakt nevím
  13. I když vlastně asi něco dělali, ukazovali mi, že zařízení nejde nastavit. Ovšem to vím také, když to pořád hlásí zkrat...
  14. Podle mě nepřeměřovali nic, protože mi říkali, že klapku je lepší nerozdělávat. A klapku mám čištěnou před měsícem u jednoho známého.
×
×
  • Vytvořit nový...