Přejít na obsah

matyytam

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli matyytam

  • Narozeniny 27.9.1985

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení matyytam

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. ahoj, tak opraveno, dal jsem to do normal servisu... vyměnili opět termostat a opravdu nějaký táhla v topení byly špatný, tak to rezbrali a nějak vyspravili... hlavní je, že teď v těch -10°C to topí :-)
  2. ahoj, ono se tam podle mě něco hýbe když to dokáže na polohu studený foukat vyloženě led a na polohu teplý to fouká takový vlažný vzduch... někdo mi radil nějaký radiátor.. nebo snad nějaké topné tělísko? ještě se zeptám kde to mám kdyžtak hledat to táhlo přesně?
  3. není pravda, že podle barvy to poznáš. zelené může mít i čtvercový i oválný průřez. Nejlepší je si to přímo vyndat a kouknout jaký mám typ a podle toho pak koupit. Já měl v mojí octě modrý čtvercový, dle typu motoru tam mělo být ale zelené, tak sem kupil zelené, kupodivu, ale problém který to dělalo vyřešila až výměna termostatu, tudíš původní modré čidlo teploty asi fungovalo taky.
  4. matyytam

    Alu kola

    tady jsou origo 16" při jízdě jsem nezaznamenal nějaký rozdíl oproti 15" co mám teď v zimě, při průjezdu českýma ďourama to udělá ránu tak jako tak.
  5. já mám na autě GY UG7+ v rozměru 195/65 R15T a nemužu si stěžovat. Za všech okolností perfektní guma :-)
  6. mám 1.8 20V - benzín r.v.99 ke spotřebě - moto assistant
  7. Jsem opět zde pro radu. Mám vyměněno ten předřadný odpor a termostat, nyní už auto fouká vzduch na všechny stupně, kontrolka teploměru se po nějakých 15 km usídlí na normálu v půlce stupnice. Do této chvíle vše ok, problém nastane, když chci aby mi foukal teplý vzduch. Absolvoval jsem 165 km v -8,5°C a teplého vyhřátí vozu jsem se nedočkal. Co tam může být za problém, že vzduch je takový vlažný?
  8. jo už jsem se o tom teď bavil s mechanikem co mi to bude opravovat, že topit by to mělo tak jako tak, takže to vidí na ten termostat, vida ...
  9. děkuju tohle jsem opravdu přehlédl. 2 tisíce furt lepší než 4. Ještě jednou díky moc, kdyby ještě někoho něco napadlo tak pište teď konečně vím aspoň jak se to jmenuje, a co je ještě lepší, v auto kelly to maj za litr...
  10. ahojte, problém viz nadpis, mám octu v 1,8 benzín a nefouká mi klima na 1,2,3.. fouká až na 4ku a netopí, lépe řečeno podle toho jak ukazuje ručička teploměru, když jsem ve městě a motor hřeje tak, že ručička vystoupá do půlky, tak to začnne foukat teplý vzduch, ale nic slavného, při ustálené jízdě kdy mi ručička teploty klesá až na skoro na 0 to nehřeje vůbec... v servise říkali nějaký "odpor" a cena tak 4 tisíce... nejde to vyřešit nějak levněji nebo co bych měl přesně hledat a koupit? na netu odpor do klimatizace nic nenajde... předem všem díky za rady, hlavně rychle protože v autě je fakt kosa
  11. ahojte, už jsem založil téma, ale nikdo neodpovídá, tak to zkusím ještě zde... mám problém s 1.8 AGN 92 kW 1999 combi... v teplejších dnech byl problém menší, ale auto za studena znatelně pokuckávalo a na rychlé přidání a ubrání plynu nereagovalo, musel jsem nechat chvíli puštěný motor než se trochu zahřál a pak sem nějak s poskakováním se rozjel, vyloženě v nízkých otářčkách jakoby se to dusilo, nejmarkantnější to bylo na 1čku a dvojku... no vyměnil jsem teplotní čidlo a zapalovací modul, svíčky jsou rovněž nové... vše beze změny a teď co přišlo ochlazení se zhoršilo i ono startování, tuhle jsem jen vycouval z rovné garáže, zařadil 1, chtěl jet do předu a nic... prostě bez tahu, to auto se nepohlo ani o 10 cm... opět sem stál v cestě (tedy boční..) a čekal až se motor trošku ohřeje a mohl se opět s cukáním rozjet.. byl jsem měřit i zapalovací kabely a naměřeno na všech 6 kiloohm... prakticky nikdo neví co s tím... bylo to několikrát na vag, poprvé ještě před prvním servisem to hlásilo labda sondu, závada vymazána, po druhé vag nehlásil nic... po třetí vag hlásil váha vzduchu a teplotní čidlo... čidlo vyměněno, váha ne... je ten problém způsoben váhou vzduchu? jeětě bych dodal, že jakmile se motor zahřeje jízdou a na ukazateli je ručička zhruba v půlce, problém při přeřazení prakticky zmizí, celé je to tedy dost odvislé od teploty motoru... každopádně nikdo neví co s tím a všichni mechoši říkají to samé... sehnat druhé auto a zkoušet měnit... dpč to to musí být tak složitý??? co dělat?
  12. já teda nejsem zrovna odborník, ale ta podtlaková hadička je od posilovače brzd, měl jsem ji prasklou taky, výměna v servise 1273 Kč, měnil jsem to před jízdou tak jsem to neřešil, jinak bych si ji vyměnil sám... stála by mě na netu 568,- v servise si řekli 890,-+práce
  13. mám problém u octy 1.8 20V, včera to bylo na VAG a ukázalo to čidlo teploty, dnes sem ho vyměnil za nové... bylo tam modré a prý tam patří zelené, čidlo spraveno, ale původně tedy měl být odstraněn problém na nereagování na plynový pedál, kdy při nastartování studeného motoru při sešlápnutí plynu jakoby motor neragoval, najednou škytne, jak kdyby nasál vzduch do motoru a probudí se... dělá to hlavně při rozjezdu na 1čku a 2ku kdy otáčky padají hodně dolů a z nich se mu pak nechce, jakoby se zakuckával, než to opět škytne a jede... při 3,4,5 to už nedělá jelikož při přeřazení otáčky spadnou na nějaký 2 tisíce... prakticky fakt netuším co to může dělat, podezření bylo na váhu vzduchu, čidlo teploty, podtlakovou trubku posilovače brzd, ale teda krom váhy vzduchu vyměněno a problém přetrvává... mohlo by se jednat o zanesený katalyzátor nebo něco podobného? problém nastává opravdu jen v nízkých otáčkách, jezdit se s tím dá, ale je to také naprd... díky jinak je to combík 1999, najeto 131000 km EDIT: tak nynejší tip je na zapalovací cívku... co říkáte na značku magnetti marelli? vyplatí se připlatit za bosh? rozdíl je ve dvojnásobné ceně 1700 vs 3400 cca... a nevím jestli to opravdu bude tím tento můj problém...
  14. ahojte, včera se mi na to byl dívat jeden kluk, napíchl to na VAG a vyskočilo mu závady na váze vzduchu a čidlu teploty.... (asi proto, že den předtím to borec co mi měnil olej odpojoval aby vyzkoušel co tomu je), mno auto bylo hezky studené tak to nakopnul, přidal plyn a jako by se auto při přidání dusilo než se chytlo a vyletělo do otáček... závadu diagnostikoval na vadné čidlo teploty, jelikož ani ukazatel na palubce se nehnul a to měl motor už 60°C, říkal, že začnem u toho, vyměníme a uvidíme... každopádně teda se chci zeptat jestli je nrmální aby to čidlo stálo 1000 Kč? já hledal a našel toto, ale nevím přesně jestli je to ono, každopádně cena jaksi ouplně řádově jinde... http://www.cc-autodily.cz/cidlo-teploty-dvojite-6_6?brand=SEAT&model=LEON ještě mi říkal, že podle motoru mu vyskočilo, že tam patří čidlo zelené a v autě mám ten konektor modrý, což je čidlo do jiného auta! takže čidlo může být v pořádku, ale u mě v autě prostě dělá paseku... každopádně dám pak vědět jak to dopadlo, opět mi bylo sděleno, už po 3, že toto je problémový motor se kterým bylo a bude vždycky něco... já nevím, risknul jsem to a uvidím... nájezd prý podle počítače reálných 130 tisíc z D. Ale prý existují už způsobý jak to vymazat tak, že to ani na počítači nepozná, ale co tak kukal, říkal, že to těch 130 i podle vzhledu interiéru mít bude... Tím si myslím, že by to auto nemuselo být až tak dohuntované. každopádně co říkáte na cenu 1000Kč za to teplotní čidlo? Mě se to zdá moc. EDIT: tak jsem vyměnil čidlo, stálo mě na slovensku 17 euro v auto kelly což už jsem akceptoval, problém vyřešilo jen částečně, začala ukazovat teplota, ale problém s přidáním plynu nadále pokračuje...když šlapu na plyn, tak bez reakce a najednou jak kdyby do motoru nasálo a motor chytne ale až ve vyšších otáčkách, prostě v těch nízkých ani prd... už jsem docela zoufalý a nikdo si neví rady co s tím může být... :-(
  15. ahoj, mám dotaz ohledně 1.8 20V bez turba, při studených startech motor nereaguje na přidání plynu, nechávám ho tedy 1 min až 2 rozehřát na volnoběh a až po té s tím jedu, v prvním metrech jízdy se motor zakuckává a auto cuká a jakoby "prdká" včera jsem měnil olej, filtry a svíčky, rozvody příjdou co nevidět... diagnostika nevypisuje žádnou chybu, ten co mi včera měnil olej má podezření na váhu vzduchu, odpojil to a říkal asi že ano... byla by to asi lepší varianta jak katalyzator co jsem se na netu dočetl... jinak tedy jakmile už jedu a řadím 3,4,5 tak problém není, jedná se opravdu jen na první dva stupně a mrtvé reakce na plyn, jinak nezdechá to, startuje napoprvé, otáčky to drží... auto mám 7 dní a děsím se kolik mě to nakonec všechno bude stát...
×
×
  • Vytvořit nový...