Co jsem zjistil, tak jak 85 kW, tak 110 kW jsou shodné motory, které se liší jen softwarem. Napovídají tomu i hodnoty po chipu - oba dva motory firmy jako Cimbu nebo BSR chipují shodně na 145 kW a 400 Nm. Před objednáním jsem měl O1 1,9 TDi 81kW chipnutou na 96 kW. Takže jsem od začátku věděl, že ať si koupím 85 nebo 110 kW, stejně auto půjde na chip. Takže jsem si objednal 85 kW, protože v ceníku vycházel tento motor o 50.000,- levněji. Trochu problém je teď s tím chipem, protože mám nový hardware ŘJ a zatím žádná firma se do ní neumí dostat. Mám modelový ročník 2023. Je to ale jen otázka času. Takže teď jezdím s origo 85 kW. Auto jede pěkně, oproti O1 v nízkých otáčkách je "silnější", ale po překročení 2.500 otáček auto nejde tak do výkonu, jako mi šla O1. Souhlasím s názorem výše, že na dálnice a klidnou jízdu OK, ale na akceleraci při předjíždění mimo dálnici by se pár koníků navíc hodilo. Takže pokud bych při koupi nové octavie nepočítal s chipem, šel bych do 110 kW. A to nejen kvůli výkonu, ale i spotřebě nafty. 110-ku jsem měl půjčenou do Chorvatska a vzala si skoro o litr/100 km méně, než mi při srovnatelné jízdě bere moje 85-ka.