Přejít na obsah

Barracuda_LEGO

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Barracuda_LEGO

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. JJ, na zimu patri poradnej balon. Na zimu mam 215/60 R16 na Moonech a je to pohodicka. Tam kde je na letnich 225/50 R17 dira citit, na zimnich se to jen lehce prehoupne... K tem Moonum dodam, ze vypadaji na aute prekvapive hezky (auto ma barvu bahenni metly), priste bych ale volil nejaky jiny disk nebo plech. Moony maji totiz jednu nevyhodu - jejich paprsky maji z vnitrni strany takove osazeni (proste jsou do U) kde se po prujezdu hlubokym snehem tento drzi uvnitr a pokud mrzne, zustane tam i prez noc a rano po najezdu na dalnici vam auto hazi jako kdyz vam upadnou vsechna vyvazovaci teliska. Nezbyva nez zastavit a smetakem nebo necim tenkym snih z disku vystourat. Jo a s tiim rozmerem ma tady Radoo pravdu. Prvni cislo je totiz sirka v mm a druhe je vyska pneu a udava se jako % podil sirky. Takze cim je pneu sirsi a mate stejne cislo za lomitkem, tim je pneu i vyssi: 205/55 ma vysku 112,75mm (vetsinou u R16) 215/55 ma vysku 118,25mm (vetsinou u 16") 215/60 ma vysku 129mm (vetsinou u 16") 225/50 ma vysku 112,5mm (pouziva se u 17") Disk R16 ma prumer 40,64cm Disk R17 ma prumer 43,18cm takze u 225/50 R17 je prumer disku vcetne pneu 43,18+(2x11,25) = 65,68cm u 215/60R16 je prumer disku vcetne pneu 40,64+(2x12,9) = 66,44cm kdezto u 205/55R16 je prumer+pneu 40,64+(2x11,275) = 63,19 cm coz je oproti letni 17"docela velkej rozdil (na celkovem prumeru pneu je to 2,5cm!!!)
  2. Mam Yetiho w Experiencu s 125kW motorem a je pravda ze zatlaceni do sedacky jako u TDI PD se nekona. Kroutak je totiz rozlozen do sirsiho spektra. Jede to trosku "benzinoveji" nez starsi PDcka. Co se tyce zatahu mezi v nizkych otackach - tam je pravda (jak uz tady nejdo napsal), ze filtr pevnych castic na vyfuku (tusim ze DPF) nedovoluje lepsimu zatahu. Nevim jestli je to upraveno v ridici jednotce nebo jednoduse motor hur dycha nez se turbo trosku roztoci a prekona DPFko. Takze ikdyz me display ukazuje ze mam pri klidne jizde zaradit pri 1.400 rpm o stupen vys - neradim. Podle stylu jizdy radim u tohoto motoru v 1.700 az 2000 rpm. Prijde me ze turbo se roztaci poradne prave kolem tech 1.700. Jinak musite brat v uvahu ze pohon 4x4 sezere min o 0,5l vic nez dvoukolka. Taky je to slusna krabice. Tusim ze Yeti ma Cx=0.37 oproti O2 ktera ma 0.29 Krabice jsou tedy daleko nachylnejsi na to jestli fouka proti nebo do zad. Potom ti to muze zrat pri 130km/h na dalnici i 4,5l kdyz jedes hodne s vetrem a nikoho nevezes nebo i 9,5l kdyz fouka silny protivitr a jedes ve 4rech a s kuframa. Jinak jsem hodne spokojenej. Jezdil jsem s tim ve snehu po poli i v lese a dojelo to na Haldes bez uzavery docela dost daleko. Kdyz to v noci na dalnici na rovince osolim na 160-180 tak mam po 400km trati a prumerne rychlosti 132km/h spotrebu 9,2l/100km... holt krabice si ve vyssich rychlostech vybere dan. Me to ale nevadi Mam ale radost kdyz dojedu v kopci slusny auta ktera predjizdi kamiony apod. a ja je tlacim az na horizont kde se konecne zaradej vpravo a ve 130km/h mackam pedal a mizim pryc :-))
×
×
  • Vytvořit nový...