Přejít na obsah

yanoshik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení yanoshik

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. HASKI, som skutocne rad ze si ochotný mi pisat a odpovedat na moje laické otazky. Naozaj vidim ze sa vyznas a ja vobec. Diagnostika nenachadza ziadnu chybu. Ked uz auto rano nastartujem, jazdi a startuje vyborne, bez problemov. Ja verim ze je v palivovom potrubi velky tlak a vzduch sa tam nedostane. Ale ked auto stoji na jednom mieste v noci s vypnutým motorom, tlak v potrubi nie je ziadny. Tak preto ma napadlo, ze ak je niekde v palivovom potrubi netesný spoj, alebo diera, tak sa tam podla fyzikalnych zakonov dostane vzduch. Ale mozno je to blbost. Ja uz som aj myslel na to ci niekde nemoze byt prasknuty blok motora, ale to by som asi mal rano pod autom mokro. a ja tam ma sucho vsade pod autom rano... Ok skusim zacat tou vymenou senzoru teploty, ale ludia na forume vacsinou pisu zu ked je zle teplotne cidlo, tak auto startuje zle ked je motor teply a nie studeny... Skusim skontrolovat hadicku ktora ide do skrtiacej klapky... a potom neviem ... asi to zacnem postupne vsetko kupovat a menit az kym to nebude OK :-) Dakujem Haski, ak mi znovu odpises. Rišo
  2. DAKUJEM ZA ODPOVED. VIEŠ MNA MÝLI TO, ŽE TO ROBI LEN KED AUO DLHSIE STOJI, 5 HODIN A VIAC. INAC AUTO JAZDI VYBORNE... SUPER. MNE SA SKOR ZDA ZE NETESNI NIEKDE PALIVOVE VEDENIE A ZE UPADNE PO CASE LEBO SA TAM NIEKDE DOSTAVA VZDUCH... V TOM JA VIDIM PROBLEM. VZDUCH. Sviečky povodne uz nemam... Tiež som myslel na ten snimač teploty, ale ja mam stale pocit ze auto chytí, az ked po nejakom case startovania nataha benzin do motora.... Rišo
  3. MAM FABIU PRVEJ GENERACIE r.v. 2006. Motor 1,4 16V 59kW. Doteraz bezproblemova. Mal som najazdenych 60 000 km, tak som potreboval vymenit olej. Nesiel som do SKODA servosu na prehliadku, kde za vymenu oleja a filtrov uctuju 8000 Sk, ale kedze uz nie som v zaruke, zveril som to znamemu autommechanikovi.Ten mi volal, ze zistil ze pri 60 000 treba menit aj sviečky a palivovy filter. Tak som suhlasil a urobil mi to. Prisiel som pre auto, vyplatil a siel v pohode domov. Rano som nemohol nastartovat. Aj pri otvoreni soferovych dveri aj pri otoceni klucikom v zapalovani sa ozval zvuik cerpadla, ale auto nenastarovalo. Asi az na 10-ty krat to ako tak chytilo. Potom uz cez den bez problemov. Zase az ked som ho vecer odstavil, rano znova neslo nastartovat. Starter točí. Tak som siel za nim a vymenil mi palivovy filter neznackovy za 4-barovy MANN. Povedal ze uz tzo bude OK. Ale odvtedy kazde rano, alebo ked auto nejazdi 5-6 hodin. Nemozem nastartovat. Otocim kluc, cerpadlo zabzuci, skusim startovat, ale motor nenaskoci, ked to robim asi 5-6 krat a stlacam pri tom plyn, zrazu to akokeby trochu chytí a tak pomaly buble... nereaguje na plyn, len tak akokeby motor velmi pomaly bezi a svietia kontrolky nejake cervene... potom stlacim plyn a drzim. asi po 5 sekundach zacne nieco postupne buchat v motore, akokeby sa niečo ODLEIPILO a zacnu stupat otacky , zrazu motor nabehne s velkým hlukom a otackami a uz je dobre... potom ide chvilu tak SUROVO ako ked nastartujes v ZIME a z vyfuku ide smrad ako ked ide na sytič, taký silný benzínový... Potom uz autom idem, ale prve 2 km mi pocitac ukazuje vysoku spotrebu oproti rozjazdom inokedy. /Viem ze pri starte viacej žerie, ale teraz je to extrem-okolo 12-14 litrov spotreba prvych 5 minut/. Potom sa motor zohreje a jazdi vyborne, aj spotreba sa vrati do normalu. Ale ked auto odstavim. rano ma caka to iste... NEVIE MI NIEKTO PORADIT CO TO MOZE BYT A AKO TO OPRAVIT? Ten moj znamy automechanik, co mi to menil si s tým nevie rady a bojim sa s tým ist do SKODA servisu, lebo oni hned chcu vsetko menit za nove a za opravu budu chciet 10-20 000 Sk. Oni nechcu opravovat drobne zavady, oni vsetko hned menia... Moja skusenost zo Ziliny... Ak sa tu najde niekto , kto ma podobnu skusenost, alebo vie co by to mohlo byt, nech si da namahu a napise mi sem. alebo na mail riso@hulin.sk alebo telefon 0905 666 392. SURNE. Dakujem. Rišo
×
×
  • Vytvořit nový...