POTŘEBUJU NUTNOU A ZKUŠENOU RADU : ( jsem na dně :-)!! ) ---- FABIA 1,4 16V 74kW - rok 2003
Auto mi normálně startuje, ale stává se mi že příjdu k autu a nenastartuju, at' je auto studené nebo zahřáté, nebo je zima nebo teplo - je to jedno! Když nechytne na první otočku, tak potom musím startovat a honit startér a baterku, tak na 10x pokus a potom s malým přidáním plynu pomalu chytne, ale ne přesvědčivě. Během těchto 10x startů - je cítit ve větřáčkách do kabiny - benzín!! Začal jsem jezdit po servisech a vysvětlovat tento jev, ale bez pomoci ( auto skončilo jen na vagu )- protože jako na potvoru to dycky chytlo a nemohl jsem ukázat že to zrovna nestartuje a jen točím a točím. Postupně jsme začli hledat příčinu, takže jsme vyměnili svíčky, dále pak jsem byl upozorněn - že by to mohl být skrat v kabelech - v motorovém svazku elektriky a že tento svazek stojí 50 000kč, tak jsem nechal celý svazek zkontrolovat a přeizolovat, neshledali jsme žádnou závadu ani uhnilý kabel, až na jednu volnou kostru, u přechodu svazku z motoru do přístrojovky, dále jsme nechali změřit tlak v přivodu benzínu z benz. čerpadla - tlak ukazoval kolem 1,5 - 2 atmosféry, nevím kolik má čerpadlo dávat ( budu rád za informaci, jestli to je dobře ), ale benzín dává, takže by MĚLO BÝT DOBRÉ - nevím jestli náhodou se někde pod sedačkama u nádrže, taky neschovává nějaká kostra........Auto bylo 10x napojeno na vagu a nebyla nalezena chyba, dále jsem nechal vyčistit škrtící klapku a nechal ji znovu seřídit. Dříve auto jezdilo bez problémů, po nějaké době jsem nechal vyměnit benzínový filtr a přibližně od té doby je problém ( možná ?! ) Taky jsem zkoušel oba klíče v zapalování, protože jsem slyšel že by to nemusel pouštět IMOBILIZÉR, ale nevím jestli by byl cítit benzín v kabině jako ted', dále mě napadají žhavící kabely na svíčkách, ale nevím jak je vyzkoušet jest-li jsou OK, celou dobu jsem se soustředil spíše na ten elekt. motorový svazek . protože mi přišel nejreálnější ( uhnilé kabely - protože všude psali že u tohoto roku, který nemá ten přechod za izolovaný, tak svazek na vlhne a kabely uhnijou ) --- ale potřebuju poradit jakým směrem se mám vydat ted' - je tu několik variant --> ŽHAVÍCÍ KABELY na SVÍČKÁCH, KOSTRY, IMOBILIZÉR, LAMBDA-SONDA, BENZÍNOVÉ ČERPADLO, BENZÍNOVÝ FILTR, BATERKA, jiná rada ?
Budu rád za každou zkušenost i radu, věřte že po půl roce , to stálo mnoho peněz a už nevím kudy kam - Moc Vám děkuji !!