Přejít na obsah

petrurbi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení petrurbi

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, všude se řeší výměna celé stahovačky. Potřeboval bych ale vyměnit pouze motor stahování oken. Je to možný bez toho, abych sundaval celou stahovačku? Byl bych docela rád, kdyby stačilo sundat tapec, odšroubovat motůrek a prohodit za novej, ale nerad bych, aby se mi díky tomu něco rozpadlo. Díky.
  2. Zdravím, potřeboval bych vědět, jestli se bez problémů dají vyměnit motůrky na sklápění ve světlech do jiných. Potřeboval bych je přehodit no nových světel, ale motůrky drží docela ztuha a nerad bych na nich něco ulomil. máte někdo zkušenost s výměnou? díky
  3. petrurbi

    Ruční brzda

    Mám fabii kombi, 1.4MPI r.v. 2002. Když stojím na kopci a mám i ručku, tak po odbrzdění ručky je auto stále zabržděný. Musím se pomalu rozject a brzdy vzadu poměrně dost škubnou. V čem by mohl být zádrhel? Díky moc všem
  4. Mam uplně stejný problém. Měl jsem prasklé těsnění pod hlavou, to mam ted vyměněno, rovnou i nový olej, a začal mi pípat tlak oleje. ale oleje dost. Takže na poprvé zkusím čislo. Jen nevím, jestli stačí samotné čidlo nebo i nějaký těsnící kroužek na to čidlo, nebo jestli je to už komplet. A olej se nemusí vůbec vypouštět při výměně čidla??
  5. ocet? notak doufám že to nejsou fóry. připadá mi to trošku drastický lejt do tý mojí holky ocet. A když udělám tenhle koncentrát, kolikrát to je tak lepší propláchnout. Jinak nádobku mám orig a už i koupenou. akorát ji tam dám teda až to bude uplně čistý.
  6. Měl jsem na fabii prasklé těsnění pod hlavou a extrémně oleje mi teklo do chladicí kapaliny a naopak. Těsnění mám opravené, ale ještě na mě pípá kontrolka chladicí kapaliny. Potřebuji ještě totiž vyměnit nádobku na chladící kapalinu, ale tu když tam dám novou tak se mi to zase hned zasere těma zbytkama oleje, co tam jsou. Potřebuju to teda nějak důkladně propláchnout. Zase když tam naliju vodu, necham ji tam chvílí a všechno vyleju, tak se toho oleje v tom nezbavim, ani když to udělám 10x. Napadal mě i jar trošku zředit s vodou a lít tam to, ale toho se zase bojím, že by to extrémně pěnilo, když to nechám trošku zahřát. Poradíte mi někdo, co místo té chladící kapaliny tam prolévat, aby se to vyčistilo pořádně?
  7. to právě zdviháku moc možnost nemám. bylo by divný, když to v těch zatáčkách nedělalo. Spíš čím jiným by to mohlo být
  8. Zdravím. Při jízdě je strašný hluk v kabině spíš jako ze zadní části. Je to horší jak průvan při otevřených zadních oknech. Nejhorší je to při jízdě 50-70Km/h. to je uplný extrém. jinak při jiné rychlosti po pár minutách ztoho mám hlavu jako balón. Jinak jsem zpozoroval, že při prudším zatáčení doleva to UPLNĚ přestane. Původně jsem doufal, že to bude pouze pneu, ty mám nové a žadná změna. Jinak výfuk apod taky vůbec. Hučí to uplně stejně při rychlosti, i když vyhodím rychlost. Zase mi je divný, že kdyby to měly být ložiska, že by to takhle přestávalo. Budu vděčný za jakoukoliv radu
  9. strašně špatně se mi zavírají a otevírají el okna, hlavně pravé přední. Pomalu se otevírá, zavírání jede ještě pomaleji, často o cca 15cm a zastaví se a znovu a to nakonec dojede až nahoru. musím kupovat el motůrek do oken nebo jenom tu stahovačku? nebo stačí jenom nějaká údržba? Moje fabie toho už má hodně za sebou a proto není divu, ale nechce se mi zase vše kupovat, když by stačilo třeba jen něco vyčistit apod. Předem díky
  10. To jo ale podle zkušeností to všem na diagnostice ukaže sondu, a po výměně většinou je to furt po samý. Dnes už mi auto startovalo a jelo zase jako dřív, jenom to furt svítí a spotřeba je taky stále stejná, dneska jsem to hlídal a žere jako dřív.. akorát se ted nikam nedostanu, není s tím problém ještě tak necelý měsíc normálně jezdit?
  11. Přikládám také svůj problém. Jelikož má každý jiné příznaky, tak vás prosím také o radu. Fabia 12/2003, 1.4 MPI 50kW Měsíc jsem řešil kontrolku chladící kapaliny, po opravě chladiče a výměně dvou nádobek na chladicí kapalinu kontrolka přestala blikat. Dva dny jsem krásně jezdil a dnes ráno na mě začala blikat kontrolka elektroniky motoru. nutně jsem potřeboval pro něco zaject, takže jsem to neřešil nijak opatrně. Když jsem ráno poprvé nastartoval, otáčky strašně kolísali, výkon prakticky nulový, měl jsem problém se rozject z místa na kopci. škubání motoru a strašný klepot jakoby v místech pod středovým panelem. Vypnul jsem motor, dal si cigaretku a pak jsem znovu nastartoval a pořádně prošlápnul plyn kvůli těm otáčkám. A nakonec jsem se rozjel a po pár metrech otáčky i výkon ok, akorát kontrolka stále bliká. dočetl jsem se něco i o chladící kapalině ale. když mi známej měnil chladič a doléval chladící kapallinu, tak tam nalil o 1-2cm nad rysku max. to by snad neměl být takový problém. odpoledne ji odpustim, ale jako příčinu tohodle bych to neviděl. jinak večer za tmy se ještě podívám na brzdová světla (jsem sám a bydlim na sídlišti, takže kontrola zadních světel není jen tak), ale nevím. A co se týče spotřeby- tak jsem jezdil za cca 7l, dnes mi palubní pc ukazoval 7,5-8,5l. jezdím po Praze a proto bych snad lamb. sondu vyloučil
  12. myslíš usazený na čidle v tý nádobce? Jako upřímě je to čína, byl jsem v autodílech v Praze a tam ani jinou než tuhle neměli. Jinak při výměně toho chladiče mi známej lil komplet novou. Je zase pravda, že po výměně jak chladiče, tak i té nádobky vše tak týden fungovalo naprosto v pořádku. Ale zjistil jsem, že mi chladící kapalina opět trošku uniká. před výměnou chladiče to teklo proudem, ale teď se cca při týdnu denního ježdění asi 30km denně klesla hladina v nádobce cca o 2cm. je to horší ted při sněhu a ještě na sídlišti pozorovat ale pod autem na zemi jsem žádný fleky neviděl
  13. je to blbá otázka ale budeme rádi za jakoukoliv radu. Známá si před cca měsícem koupila fabii a vše v pohodě. Před pár dny jsem na to auto koukal, a nestačil jsem se divit, že má tažné. Je pod nárazníkem uchycení, komplet el. a v kufru je "koule". Ale v TP to zapsaný nikde není. Mělo bych to být zapsané pouze ve velkém TP žejo? A ještě ona má r.v. 2003, ale ve velkém TP je nasnáno, že v roce 2010 byl vydán duplikát. Přesněji : xx2010 změna právní formy, duplikát TP č.... za popsaný. Takže tam nic a vzádu dole jsou pouze všechny povolené pneu ( tam jsem to původně chtěl najít) Takže v malém TP nic o tažnym nikde nic není ? Ve velkém TP se to píše kam ? myslím, že by ji využívala ale chodit kvůli zapsání na úřad? i když by to tam snad už mělo být. Všem děkuji za rady
  14. jsem na tom stejně. blikala kontrolka chladící kapaliny a unikala. Tekl chladič, takže ten mám vyměněný i s hadičkama k chladiči ale po cca týdnu mi začala blikat znova. jen upozorním, že jsem před chladičem měnil i nádobku na chladicí kapalinu takže ta je uplně nová. kapalina neuniká a není v ní olej, je už ten cca týden-10dní krásně čistá. stačí, když zahřeju motor a pak cestou zastavim a vypnu motor a hned nastartuju a je klid. kde může být ještě chyba? jinak kapalinu jsem koupil už tu naředěnou, takže jsem jí už nemýchal.
  15. Mam stejný problém, koupil jsem fabii 12/2002 1.4 MPI. upozorním, že má nalítáno už 250tis km. co se týče nádobky, tak není uplně průzračná, ale není to tak strašné. Jinak kontrolka mi třikrát zapípá při každém nastartování a pak celou dobu jen bliká. Je to velká patlanina měnit tu nádobku? koukal jsem na net, a v obchodech stojí i 200Kč. To stačí vyměnit pouze to? Jde mi o to, jestli ji vyměním sám bez problémů. Měl jsem do ted felicii a tam to byla paráda- vše se dalo opravit a vyměnit doma ale u fabky jsem ještě na nic nešáhnul. ještě se zeptám, kolik se do auto vejde cca kapaliny. bylo tam méně, tak jsem dolil něco cca přes litr, ale furt je to málo. s hadičkama by snad nic být nemělo - po dolití jsem pod autem nic nenašel. přece tam nebudu lít celý barel chladící kapaliny Všem moc děkuji za jakoukoliv pomoc
×
×
  • Vytvořit nový...