Přejít na obsah

Jivo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jivo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Prostě si připlatit za něco pohodlnějšího, jezdit trošku na úrovni a poté to prodat možná dráže, než je prodejní cena toho socka auta a příplatku za lepší. Popravdě já do toho nemohu moc kecat, nemám potřebu kupovat nová auta. Ten Logan v socka edici byl možná o 50.000 levnější než něco pohodlnějšího, ale ta se dá po 5ti letech s minimálním proběhem prodat. Dále výbava levných aut je katastrofální a spolehlivost poslední dobou také. Pár kolegů má služební Octy 1.6tdi a do 100.000km reklamačka na 1\3 cenu auta. To je pro obyčejného uživatele po záruce rána pěstí. Obávám se, že ty moderní maloobjemové výkonové motory budou to samé.
  2. No, já bych se těch maloobjemových motorů bál. Znám pár lidí, co mají tu dieslovou Octavii 1.6. Roční nájezd kolem 80tis km a jenomu kolem 70.000 a druhému při asi 110.000 se motor vylágroval tak, že oprava stála přes dle ceníku prý přes 100.000 a prej se ty dieslové 1.6 pěkně serou.Protože se jedná o vozidla velkých firem, tak samozdřejm2 na záruku. Tak pozor, abys pak za 3roky neřešil nutnost koupě nového vozu a tohle nedával na vrakáč. Známej má 5ti letého Logana a má problém, že ho nikde nechtějí koupit. Jestli není lepší nepatně připlatit za lepší vozidlo a za pár let ho za 2násobek příplatku prodat a užívat si po tu dobu lepšího komfortu. Jinak ona i spotřeba není vše. Záleží kde s tím budeš jezdit. Jako nákupní taška do města jistě dobré. Já dokážu jezdit se Superbem 1.9 po městě za 6,2l a po dálnicích těsně pod 7l. S dieslovým Mercedesem E se také po městě vejdu pod 7l.100km. Ale se služební Fabií combi 1.2HTP jsem dokázal jet na Slovensko i za 12l/100km.
  3. Jivo

    Alarm

    Také nakonec asi půjdu do Mistralu, ale R3 s vystřelovákama. Někdo radil a jiném fóru jít do jednotky z Octa I, ale já chi 434Mhz a ne 433. Jinak antiscan tento alarm prý má.
  4. Budu řešit imobilizér. Bohužel se mně rozpadl klíč a ztrátu čipu zjistil až druhý den ráno po asi 5ti minutách neúspěšného startování. Mám tedy jen jeden klíč s imo a druhý bez. Jedná se Feldu 2000 a dle tohoto odkazu: http://www.auto-klic.cz/nahradni-tlaitka-a-planety?page=shop.browse&category_id=176 mám mít tyčinku s čipem ID48. Klíč je ten se světlem. Ve skutečnosti mám ale ten starší plastový typ Philips ID33. K autu bych měl ještě i najít štítek s pin. Dle tohoto odkazu http://www.motordiag.cz/produkty/autoklice je Philips pro 1. a 2. generaci a Megamos pro 2. a 3. generaci. Je tedy u tohoto typu vozu jedno, co použiji? Prostě přijdu do autoklíčů a nemusím kontrolovat tyčinku či plast? Nebo když mám i pin, mám si na vrakáči sehnat nové klíče s čipy (zase jedno zda tyčinka či plast) a přizpůsobit? Je možné mít s jednou jednotkou spárované různé klíče? Nebo mím sehnat zámky i s IMO jednotkou a provést výměnu i té IMO jednotky a přizpůsobit?
  5. Jivo

    Alarm

    Protože za skoro půl roku nejsem schopen sehnat novou jednotku LaserLine s dvouma ovladačema a platit přes dva tisíce za ty hrozné ovladače s tím, že se jednotka překóduje zadarmo nechci, hledám náhradu. Protože novej model má nové frézované klíče, tak rovnou i s vystřelovákama. Někdo je sice haní, ale prej je na ně také záruka a snad už něco vydrží. Koukal jsem na nabídku na http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoalarmy/s-vystrelovacim-klicem a pročítal fóra. většinou je hodně spokojenosti s MaxiCar asi PL, ale nemají funkci antiscan. U toho autoscan se tročku bojím, aby to nedělala problém na veřejných parkovištích. Tak těch naráz ovádaných jednotek také může být stovka. Nejdříve jsem uvažoval Keetec alarmech, ale našel jsem na pár fórech problém se samootvíráním na cizí ovladače nebo na problém s odemčením vlastním ovladačem. Ale neznám nikoho, kdo by neměl originální alarm od výrobce. Jeste uvazuji o Mistral MAX R3 asi SK, ktery je sice psany s antiscan, ale nejspise je to chyba. Můžete poradit a napsat svoje zkušenosti s různýma UNI alarmama? Dále mám stále doma GPS\GPRS jednotku. Uvažuji také o jejím zprovoznění. MaxiCar ale nemají výstup pro pager. To by snad šlo obejít přes paralelní napojení na sirénu s usměrńovací diodou. Ta jednotka má nějaké vstupy. Budu to dávat do Feldy 2000 s originálním centrálem a LaserLine 989SK bez ovladačů. Rád bych využil i původní ultrazvukové čidlo.
  6. Dobry den, ma dotaz. Mam spatnou bateru (mozna puvodni) a uvazuji o nove. Zatim je tam nahradni 44Ah z moji S120 a uvidime. Ale ma par dotazu. 1.) Jake max.rozmery se tam vejdou. Je tam 70A altik, asi asi sezenu 90A. Auto malo jezdi a cas od casu dalku. Takze mne jde o kapacitu a ne proud. 2.) Uvazoval jsem o lepsi s deskama s vapnikem. Ale Felda ma pri jizde palubni napeti 13,8-14,3V. Pokud zapnu pri jizde mlhovky, topeni na max, sterace klesne i na 13,5V. Predpokladam ze 90A altik to trosku vyrovna, ale neni to na ty s vapenatejma deskama malo? Lze nejal jednoduse zasahnout do regulatoru a pridanim treba resistoru nastavit soustavu na vyssi napeti? 3.) Pokud doporucite i znacku a typ, budu rad. Ale asi by tim vznikl pekny flame. Ale ceny tech z HobyMarketu nejsou o tolik nizsi, abych do nich sel.
  7. Takze toto spojeni funguje skvele a pridavam obrazky a videa ze zapojeni. Byl jsem presvedcen, ze kdyz ma tento regulator sklonu pevne dane pozice 0-1-2-3 s doskokem, ze bude regulovat pouze na 4 urovnich. Neni to pravda a je velice citlivy a reaguje na sebemensi pohyb. Nevim z ceho byly konektory na motorky, kazda strana jina barva a tak jsme je nepopisoval. Ale konektor i rele maji cisla. Konektor na regulatoru byl urcite z regularotu (a nejspise i Fabie). Takze popsan s barvama a kontaktama. Misto palubky byla zapojena zarovka ze spinace mlhovek z Fabie. Jinak motorek ma oznaceni kontaktu 56b, G ,31 a konektor 1, 2, 3 tak jsem to napsal oboji. # Zluta barva je barva virtualniho vodice rizeni. Zde je napeti 5.5V-11.5V v mem pripade. Motorky piny G, spinac Fabie pin 5 (cervenomodry). Moje zapojeni bylo s jedenim servomotorkem na napeti 13.3V. Pripojeni bylo na autobaterii s nabijeckou. # Modra barva znaci ukostreni. Motorky piny 31, spinac Fabie pin 4 (hnedy). # Cervena barva znaci palubni napajeni +12V. To jde pouze na spinace svetel. # Tmave zelena je napeti za spinacem potkavacich svetel. Protoze je spinac hned vedle, privedu to asi primo ze spinace. Po zapnuti svetel +12V privedne na motorky piny 56b a na regulator pin 6 (zluty). # Svetle zelena je napeti za spinacem obrysovych svetel. Protoze je spinac hned vedle, privedu to asi primo ze spinace. Zde je po zapnuti obrysovych svetel +12V a privedeme na regulator pin 1 (sedivy). # Ruzova je barva virtualniho vodice. Puvodne bude asi pres pojistku zapojeni primo na spinac obrysovych svetel (svetle zelena). Jiz to tu nekdo popisoval a mam dojem, ze se to prerusuje na kabelu pojistkove skrine. Vyvod je z regulatoru pin 3 sedomodry. Dale na Youtube je par videi:
  8. Hmm, to opravdu klepne. Ale zase s postovnym ci jizdkou tam to uz je o necem jinem. Ale zde je jasn dukaz, ze nektere vrakace jsou extremne drahy. Jinak dneska jsem udelal nakup a bylo to za 700CZK.Dva motorky svetel s konektorama pry z prvni Octacia a regulator z Fabia. Kupoval jsem v Praze na zizkove zde: http://levnedily.cz/kontakty.htm. Velika ochota, pouze velky problem sehnat konektory. Kdyz porovnam, ze vsude chteji za jeden motorek 500CZK, jsem velice spokojen. Motorek svetel: S gumickama a konektorama. Je pry z prvni Octavie a vypada jak ten na Fabiich (dle obrazku z for.) Jedna se o dil: Hella Germany 007 282-20 a Skodovacke cislo: 1U0 941 295 s trikolikovym konektorkem. Motorek byl s gumickama a vypada to, ze bez gumicek je stejne velky jako original z Felicie. Zobacky ma dva mensi a jeden velky. Ovladac naklonu a podsviceni: Vybiral jsem dle vzhledu a je to pry Fabia. Sklonomer ma 4 polohu cara, 1, 2, 3 a s mechanickym zaskokem (Je slyset i cejtit zapadnuti do polohy). Problem byl s konektorem, kterej je nejakej divnej 7mi kolikovy radovy. Konektor jsem pak hledal v kabelazich asi hodinu. Vyrobce oznacen neni, ale je to katalogove cislo: 6Y0 919 094 B. Zapojeny (kabelazi) jsou jen konektory (netvrdim, ze ten konektor je presne z toho, ale na90% ano) 1 gray, 3 gray\blue, 4 brown, 5 blue\red, 6 yellow. Doufam ze to spolu bude fungovat a pak zkusim jeste popsat montaz. fotografie s odkazem na podrobnejsi:
  9. Jivo

    demontaz airbagu

    Nazdarek panove, mam nove Felicii 1.6 2000 (ale koupena jiz v listopadu 1999 ? ). Je to nemecka SafeLine takze dosti dobra vybava vcetne 4airbagu. Protoze jezdim sam, nechci airbag u spolujezdce a dat tam kaslik. 1.) Nikde jsem nenasel navod na montaz\demontaz\vymenu airbagu. Mam trochu obavu, aby to pri demontazi nevystrelilo i kdyz odpojena baterie by mela byt snad zarukou. Ma nekdo postup? 2.) Predpokladam, ze k airbagu vedou 2 vodice na spusteni odpaleni. Protoze nechci znefunkcnit airbag u ridice, ma se tam dat odpor. Nekde 4ohm jinde psali 2,7ohm. Muze nekdo poradit? Prepinace pasu a bocni airbagy bych nechal. Jde mne jen o ten kaslik. 3.) Mam si na neco dat velkeho bacha? Jenom prece po 120 to auto je jiz modernejsi a zrovna tot oneni moc bezpecna operace. Dik moc.
  10. Dobry den panove, mam takovy maly dotaz k el. naklapeni svetel.Uvazuji o jeho montazi, ale nevim presne co pouzit. Jenom preci prispevky jsou jiz delsiho data 1.) Jake servomotorky funguji bez problemu a bez zmeny objimek. Je doporucovano Octavia ale muze to byt I,II,III ? Jeden navod. Nebo jenutne objimky nejak prelepovat. toho bych se bal z duvodu pevnosti. 2.) Lze kombinovat "stelovace" z jakych koliv typu (Octavia I-nova, Fabia, veskery VW)? Popravde nejlepe asi vypadaji z Octavia II. Ale trosku se bojim, aby to nebylo rizene CANem. Na to extremne slabe konekturky. Dik moc
  11. Problem byl v baterce. Ovladac sice svitil bez problemu, ale nefungoval. Nova baterka vse opravila. Jeste bych ale dodal dotaz, jsou ovladace univerzalni? Bude se dat naucit jakykoliv nebo mam smulu. Ma nekdo s timto alarmem zkusenosti?
  12. Nazdarek, monatzni navod mam nove Felicii s timto alarmem a nejak nefunguje. Kdyz ho zapnu natvrdo v jakemkoliv stavu servisnim klickem, zacne asi za 20sec houkat a nereaguje na dalku. Pokud ho zapnu s vypnutym zapalovanim, jednou bliknou blinkry. Dalka normalne blika a nepredpokladam nejaky problem. Druhou dalku predchozi majitel hleda, prej to obcas melo falesne poplachy, tak to vypnul. Mam par dotazu: 1.) Ma nekdo podobne zkusenosti. Nebo jak opet obnovit fce alarmu po dlouhem vypnuti. Dle navodu nelze alarm za behu motoru zapnout, tak jsem to testnul s tim ,ze je mozna vybita baterie. Ale po nasednuti do nastartovaneho a rozsiceneho vozu zacal rvat. 2.) Pokud bude KO, existuje nejaka redukce konekroru, aby se novy alarm nemusel opet tahat nanovo. Predpokladam stejne senzory. 3.) Predpokladam, ze tento alarm ridi i central pres jednotku oznaceno O. Tusi nekdo proc dva kabely? To je senzor obou prednich dveri nebo na dva stavy otevreno\zavreno 4.) Marne v navodu hledam nejaky vystup na vlastni sepnuti rele pro ovladani budouciho GSM pageru. 5.) Mate nejake dalsi postrehy z fungovani tohoto alarmu?
×
×
  • Vytvořit nový...