Přejít na obsah

kren

Uživatel
  • Počet příspěvků

    93
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kren

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čau, pořídil jsem si externí palubní počítač. Potřebuji tam napíchnout signál z tachometru, vstřik a případně plovák z nádrže. Neví někdo kde tyto kabely (nejlépe pod volantem) najít ?
  2. Četl jsem už předtím. dík
  3. Pěkný a teď by mě zajímalo, jak moc se to dá porovnat s tímto http://cimbu.cz/index.php?page=ecu&chip=14&lng=cze , kde špičkový krouťák je vyšší. Vačku máš jakou?
  4. Pro mě by to byl takový zajímavý pokus. A pokud z něj (MAP) leze napětí ve voltech, není to nějak problém, zvlášť pokud to je 0-5V. Mazání jak jsem četl jinde od čidla tlaku oleje přes T rozbočku a z turba samospádem do vany. Upravy atmosféry mě odrazují tím, že už to NĚKDO udělal a zničím spodní spektrum otáček. Kolik se dá dostat z atmosféry, aby to bylo stále dobře použitelný do normálního provozu? Ale reálně něco změřeno na brzdě, nebo rychlost před a po do kopce, ne jen nějaký subjektivní odhad výkonu.
  5. Jaký signál leze z toho MAP senzoru? A co ten originální kompresní poměr, to mě hlavně zajímá. Edit: a domnívám se že přeplnění 0,5 Baru je teoretické zvýšení o 50% praktické cca o 40% výkonu, to by při 4Barech mohli utáhnout i sériové vstřikovače, případně by se dal doplnit jeden nebo dva sekundární.
  6. Dá se zvýšit tlak paliva jak píšeš, nebo se může do sání přidat společný vstřik ( méně elegantní) . Tipuju si ale, že při přeplnění 0,5bar by to se to mohlo utáhnout i se sérií. Ty časy otevření vstřiků jsem jen psal pro příklad, nejsou to žádné podstatné hodnoty. Napadá tě způsob, jak tedy vyřešit ten MAP senzor? A v rámci kolika procent by měl mít vliv na vstřikovanou dávku? No a co ten originál MAP, neměří ten jenom podtlak? Pak by se to třeba dalo vyřešit invertorem mezi něj a ECU.
  7. Vstřikování by nebylo proměnné, ale pevné. Tzn, dle stech.p. bych to naladil celou dobu na 14,7, tak jak by bylo nastveno v jednotce dle délky vstřiků a jediný, kdo by to toho mohl zasáhnout by byla lambda a samozřejmě čidlo teploty motoru. Pokud rozmýšlím dobře, tak jestliže nebudu brát v úvahu opotřebení součástek, tlak musí být pokaždé stejný. Např, 20% plynu, 3000 otáček, tlak XY (vstřik např 15ms), dál 100% plynu 3000 otáček, tlak XYZ (vstřik 30ms). A ty stejné situace nastanou vždy. Za jakých podmínek by se to mohlo změnit a proč? Snad jedině v přechodových režimech. V této situaci (pokud nekecám) mě plnící tlak vůbec nezajímá. Doufám že rozumíš jak to myslím. Samozřejmě to není to nejjemnější odladění, ale myslim že je funkční. Turbo bych chtěl použít z Una 1.4 a dosahovat max tlaku 0,5baru.
  8. ECU by zůstala original, ale dokážu zvyšovat, snižovat délku vstřiku v závislosti na otáčkách a TPS. Dál mám datalogger, který online zobrazuje stech. poměr. Na chlazení oleje bych přidal chladič oleje pod olej. filtr. Proč řídit turbo přes jednotku? Přeci waste gate je mechanická záležitost.
  9. Mám zkušenost s upravováním palivových map motorek. Mám na to i hardware a software potřebný k naladění, takže o tom vážně uvažuji. Největší otazník je pro mě kompresní poměr, ale do 0,5BAR by to mohlo fungovat dobře. Nějakých 80kw by motoru nemělo nějak víc škodit si myslim, avšak co to udělá ze spotřebou je otázka. Teoreticky při zachování stejného jízdního stylu, by měla zůstat stejná a zvýšit se až při využití toho výkonu navíc..... Nějaké poznatky, nápady, návrhy???
  10. A dál? a jednička neni nahodou obtok?
  11. Už??? Mě se to normálně zobrazuje.
  12. http://imgupload.sk/images/w/r/wry2xsey7in0hob95kd0.jpg
  13. Ahoj, mohl by mi někdo napsat k čemu a jak přesně fungují označené části k turbu na obrázku (hlavně ta regulace? č.1) ...? Dík
  14. Ano propájel jsem i panel....Ale pouze piny, samotné kontakty displeje na plošňáku ne, protože jsou právě pod displejem a nelze se tam dostat. No a displej je na několika bodech připájen a musel bych mít asi 10 rukou abych to zvládl oddělat :-/
  15. Tak jsem propájel všechny spoje co spojují radio s panelem + všechny podezřelé a nepomohlo
×
×
  • Vytvořit nový...