Vstřikování by nebylo proměnné, ale pevné. Tzn, dle stech.p. bych to naladil celou dobu na 14,7, tak jak by bylo nastveno v jednotce dle délky vstřiků a jediný, kdo by to toho mohl zasáhnout by byla lambda a samozřejmě čidlo teploty motoru. Pokud rozmýšlím dobře, tak jestliže nebudu brát v úvahu opotřebení součástek, tlak musí být pokaždé stejný. Např, 20% plynu, 3000 otáček, tlak XY (vstřik např 15ms), dál 100% plynu 3000 otáček, tlak XYZ (vstřik 30ms). A ty stejné situace nastanou vždy. Za jakých podmínek by se to mohlo změnit a proč? Snad jedině v přechodových režimech. V této situaci (pokud nekecám) mě plnící tlak vůbec nezajímá. Doufám že rozumíš jak to myslím. Samozřejmě to není to nejjemnější odladění, ale myslim že je funkční. Turbo bych chtěl použít z Una 1.4 a dosahovat max tlaku 0,5baru.