Přejít na obsah

stepo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    189
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení stepo

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. V pisku, hlubokem snehu to stejne lehne na bricho, protoze i 4x4 je relativne nizka a bohuzel to opravdu neni offroad. Nicmene na problematicne rozjezdy do kopcu je to urcite dobry napad..
  2. Pokud se to nepohlo v ulozeni ramene, neres. Jsou i taci, co resili podobny pripad - ja tedy vymenou.... http://www.stepo.cz/index.php?option=com_z...ey=12&hit=1
  3. To ja pred pred casem take a po 2000km odesel:) - MEYLE
  4. Kopani plynu je v poradku - elektronika reguluje privod vzduchu skrtici klapkou, coz se tobe na mechanickem pedalu projevi prave takto. ZKus se VAGEm podivat do merenych hodnot, jestli jsou vsechny v poradku, pripadne nastavit klapku. Nic dalsiho me zatim nenapada.... edit: nemusis citovat svoj prispevok...
  5. Jedna hadice tepla a jedna studena muze byt i ten termostat:) Zkus je promacknout.....pri zavrenem termostatu bude hadice tvrda a nezmacknes ji - velky tlak v soustave vlivem horkeho chladiva. Pokud je to pumpa, hadici normalne zmacknes i horkou.
  6. V eshopu www.autodilyk*c.cz mas kompletni rozdelovac za cca 1000Kc. Jen davej pozor na tesneni - to dodavane s tim rozdelovacem je kapanek mensi a prosakuje - da se prehodit z puvodniho. Po vymene je treba presne nastavit predstih na PALTESTu - autorizovany servis.
  7. Bat se nemusis niceho...to je jen velmi specificky pripad. Moje okta byla firemni a bohuzel zrejme diky tomu ji chybi levy bocni kryci plast motoru.Takze po prujezdu velkou vodou mne ji kolo vyhodilo dovnitr, a z toho uzasneho plastoveho deklu na motoru zrejme nakapala i do rozdelovace. Zkusim to nekdy nasimulovat, pak dam vedet..... Clovek si alespon uzije zabavu.
  8. Hlasim se do klubu. Ja to mam ale veselejsi:) Motor ma neklidny volnobeh, jednou za cas poklesnou otacky pod kritickou mez a RJ to obcas chytne otevrenim skrtici klapky, obcas ne a motor zhasne. Zavady naprosto zadne,v bloku merenych hodnot je v poradku vse od zapalovani, pres skrtici klapku, snimace teploty vzduchu a vody, snimac klepani. Rozdelovac jsem menil take, prolinal mne tam olej, nicmene po prenastaveni predstihu a klapky stale zadna zmena. Napada me uz snad jen kabelaz - jenze pri jeji zavade by si mela RJ na neco stezovat. Dokonce se mne uz i stalo,ze po prujezdu velkou kaluzi motor zhasl a chytil az dalsi den - podeziram vodu v rozdelovaci ( pred jeho vymenou ). Svicky maji najeto cca 15000km, kabely menene pred rokem. Budu promerovat multimetrem co se da.....nicmene kdybyste to uz nekdo nekde resil, dejte vedet. Nemam rad, kdyz neco bez zjevne priciny nefunguje jak ma:) Jinak k tomu snimaci klepani....pokud je spatny, elektronika spatne koriguje / nastavuje predstih.Na ten bych se urcite podival.S nespravnym predstihem bude motor skubat, pripadne nepujde vytocit do vyssich otacek.
  9. VAG ti na tomhle motoru ukaze prd, protoze spoustu veci elektronika "nesleduje" tak jako na jinych motorech. Zacal bych vycistenim a nastavenim klapky.
  10. Bezne se omezovac skutecne pouziva jako ochrana proti pretoceni motoru, takze hlida otacky, ale.....treba u Toyoty ( konkretne Celica ) se sleduje i snimac rychlosti a ECU normalne nedovoli rychlost vyssi, nez 200. Nerikam, ze u Okty je to implementovano take. Jinak spise bych se zamyslel nad grafem vykonu a kroutaku.....neni nahodou ve 190 tak akorat vrchol ? ( podle otacek ). Pak uz jednoduse nema silu na to, aby sel dal.... Jinak je to divne...mam 1.6/55kw ( mechanicky plyn ) a po rovine 190-200 po premlouvani, z kopce i lehce pres...
  11. Jak resis teplotu nasavaneho vzduchu v zime ? Predpokladam, ze vzhledem k reseni kuzelem, na to kasles:)
  12. stepo

    E-Ten M700

    Ma jej kolega z prace. Celkem sikovna vecicka, nemit PDA solo, uvazoval bych o tom. Jedina pry lehka nevyhoda je vydrz baterie - bez napajeni Ti navigace umre za 6-7 hodin....a bez energie si ani nezavolas;) Dalsi vec je podsvetleni klavesnice - ne vsechny znaky jsou pruhledne,takze pokud ty potisky neznas zpameti, muzes mit v noci problem napr. se zadavanim cisel. Ted nekdy ma vyjit i M800....takze jsem zvedavej i na nej...
  13. stepo

    Rozvody 1.8T

    Pokud je cena za ten tlumic unosna, proc jej nevymenit preventivne napr. s vodni pumpou ? ( co 2. vymenu rozvodu ).
  14. No mne se hlavne libi, jak se zastanci xenonu ( predelavek ) bijou v prsa, ze misto automaticke nivelace staci kolecko.....a pak si na nej ani nevzpomenou. Vsak co, ja vidim a ty v protismeru se po*er.... Xenony origo se vsim vsudy.Za predelavky bych bral OTP na miste.
  15. Ale promeruje, uz od vyroby a vsem +- stejne. Cili argument ze na 50 jsi mel na tacho 50 a zmerili Ti 70, vazne neprojde:) Policie ma povinnost radary kalibrovat, takze by jim to melo merit opravdu presne. BTW to je nefuncni airbag, na te palubce ?
×
×
  • Vytvořit nový...