Způsob jízdy jsem právě v posledním roce změnil,pokaždé když někam jedu tak několikrát za jízdu vytočím motor nad hranici 4000 ot. ikdyž největší plnící tlak by měl být myslím už od 3000.No každopádně i tímto jízdním stylem sem bohužel nedocílil toho aby se lopatky opět nezasekávaly.Když jsem je asi 3 dny zpět rozhýbával byly tak zatuhlé že jsem je ani rukou nemohl utahnout.Povedlo se až za pomoci podtlaku+fyzické síly .Nevim je to záhada a věčný problém těchto motorů.Dostal jsem návrh vyměnit staré turbo za nový kus ale nevím zda se problém vyřeší,přecejenom je to sice nové ale funguje na stejném principu.Prostě česká nafta nestojí za nic.A to jsem zapoměl ještě dodat že za poslední rok tam liju jenom Vervu,když jsem natankoval u šelu tak to nechtělo ani chytit,stejně tak kamarádovi s PD motorem.