Přejít na obsah

mk.tuning

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli mk.tuning

  • Narozeniny 7.3.1975

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

977 zobrazení profilu

Oznámení mk.tuning

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Kamarád má stahovák, takže se povolí jen matice na poloose, vyhodí se poloosa. Ložisko se sundá, aniž by šla těhlice ven. Jediné co se musí ještě sundat je kotouč s brzdičem a pak vše zpět. Krásná práce
  2. RE: Co vim tak vetsinou se to prehrava i se zvukem...u nas to dela treba Rachot.com Tak bohužel, podle dotazu na Rachot.com nelze do tohoto modelu dohrát češtinu......... Dík za snahu MK
  3. Zdravím všechny, kolega z práce shání češtinu do BLAUPUNKT TravelPilot DX-R70. Auto je dovoz z DE. Umí do toho někdo za rozumnou cenu češtinu. Předem díky za nabídky MK PS: e-mail přímo na kolegu JurasJ@seznam.cz
  4. Tak ať tě to dlouho vydrží
  5. akorát se hůř zhání a cena je trošku jiná oprotí sport. pružinám (s nima to nejde srovnat) To mě říkej Už se je snažím sehnat od jara. Mám na předku asi -60 ( -50mm ) a potřebuji hodně nahoru, ale obyčejné pružiny tam dávat nechci. MK
  6. Jen na téma 5x98 versus 5x100 nebo 4x98 versus 4x100. Nemusíte chodit daleko. Zrovna OZ řeší běžně tento problém pomocí plovoucích šroubů a bez problémů. Je pravda, že všechny kola mají kvalitní přesný středící kroužek z duralu ( i normální, bez plovoucích šroubů ). Dovezl jsem 4 sady, které měly originál OZ plovoucí šrouby a do teď nikdo žádný problém. Jediná drobná nepříjemnost je malý výběr bezpečnostních šroubů a jejich vyšší cena. MK
  7. Fi KW to prodává jako náhradní díl, ale bude to rána...... Tipuji tak 40-60 EUR za ks. Ve velkém katalogu KW je celkem slušný nákres. Kámoš si něco podobného nechal dělat. Odměřil si usazení pružiny, použil závit na trubky, akorát se vy..... na drážky. Takže nemohl štelovat výšku přímo na autě. MK
  8. Zdar, měl jsem to na Astře F GSi 16v ( stavitelný podvozek KONI ). Jen pro info, tohle je na všech stavěcích podvozcích ( KW, KONI, H&R, FK Atomotive, Weitec atd ) které nemají pružinu na zadním tlumiči. MK
  9. AAA tak děkuji za info, přečetl sis prosím tě, na co se ptám? Asi ne tak jako ani Milda. Otázka zněla jakým způsobem reklamovat (například přijet tam s autem ukázat co to dělá, nebo vymontovat a přivézt jen ten kus.....) Neptal jsem se ani na délku záruky ani na to jestli se mi vyplatí kupovat levný. Je to těžké pochopit? Jinak už mám vyřešeno k mé spokojenosti. Jak? Zeptejte se rád Vám poradím kdo má delší záruku nebo jestli se to vyplatilo nebo nevyplatilo........ Občas si tady připadám jako u blbejch na dvorečku. Brácha u nich dělá, moc šancí ti nedávám. Tohle není viditelné poškození. Pokud nemáš papír, že si proškolený automechanik na tuhle činost tak tě asi navíc řeknou neodborná motáž. A jsme zase u razítek a papíru, ale za pokus nic nedáš. Hodně štěstí ........ MK
  10. Pouze pružiny, tlumiče jsou standart. Zrovna minulý týden je nechal měnit kolega v práci na služební tak na to přišla řeč. MK
  11. mk.tuning

    Alu kola

    Capo co to je To je moje kára MK
  12. Mám 1,9TDi a už od 90 tisíc mě lehce pučel olej kolem kliky. Na první pohled nic moc. Ochcanej kryt a ze začátku jsem si myslel, že chčije vana, ale po otření a asi týdením sledování jsem zjistil že bufero na klice. Od výměny do výměny oleje ( interval 15 tisíc ) jsem dolíval max. 0,25 L a ne pokaždé, takže to spíš blbě vypadalo, než že by to něco skutečně dělalo. Při druhých rozvodech ve 150 tisíc dělal jsem si je už sám ( první v servisu po 60 tisích motor do 3/99 ) jsem se dokopal a to bufero jsem vyměnil. Po výměně v pohodě. Akorát při výměně jsem se pořádně zapotil při povolování šroubu na klice ( tak jak už tady bylo zmíněno )............. MK
  13. Asi jsi drobet mladší. Tohle jsou kola, které se ze začátku používaly na Octavii WRC na šotolinu než přišel model co máš ty. Jinak ty OZ jsou celkem pěkný a za 5 prodaných sad jsem je měl prakticky zadarmo. Neber to. Jinak jsem se nevzdal hledání po 17" na asfalt. Jenže to je skoro nadliskej ůkol. Všichni jezdí 18" a to je na mě moc. Jediný co asi jezdilo 17" byla ze začátku Octavia CitKar. MK To jsou 16" ? a ty kotouče jsou co za výrobce? OZ Classe 8x17, ET35, 225x45x17 Pirelli PZero Rosso, kotouče stadartní velikost 1,9TDi pr.280mm, značka Zimermann, ( snížení -60/-40 )
  14. Tak se koukej příští rok přijet podívat Jinak kdyby jste náhodou někdo věděl o 17 za rozumnou cenu
  15. Já má sice kotouče, ale kámošovci jem dával ATE. Vzhledem k tomu, že cena byla nižší něž u orig. dílu. Bej tebou dám to co seženu levněji. Všechny tři varianty jsou dobré. MK
×
×
  • Vytvořit nový...