KubinoPv

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 063
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    12

Popularita

367 Výborná

9 Sledujících

O uživateli KubinoPv

  • Hodnost
    Veterán
  1. No neděláš, já měl 2,0 81 TDi a nyní 1,4 EA211 a spotřeba cca max. 0,6 l navíc při podobných jízdách a trasách. Proti TDI - TICHO !!!
  2. Musím jen souhlasit. Jel jsem v pondělí Prahu tam a včera z5. S verzí 81. Po tom schodišti se podvozek i v rychlostech kolem 140ti tachometr choval v rámci třídy slušně a rozhodně ne nervózně nebo nepřístojně(i v porovnání s mým vozem). Stejně tak i akcelerační schopnosti motoru jak při akceleraci z uzavírkových rychlostí, tak okolo 140ti při vzdalování se některým dokazovačů mindráků. Podotýkám ve dvou lidech a pár věcech(asi 190kg) a můžu porovnat s 63EA111 z Roomsteru. Jela se mnou známá, která bere auto bez předsudků z lásky ke značce, má ho na rozdíl od spousty zde jen jako "věc" na převážení lidí a věcí a byla, na to že ji Fabka do té doby absolutně NIC neříkala, dost mile překvapená a dovedla by si to auto přestavit doma. A neřešila nepodstatné záležitosti pro běžného spotřebitele jako měkká palubka, plasty ve dveřích a spoustu věcí co by se mohlo "nelíbit". Naopak ocenila koženkovou loketku, látkový modul na dveřní výplni, celkové zpracování vnitřku vozu na udržování po útoku dětského komanda a spousty drobotin co dělají celkový dojem dalece pozitivnější.
  3. Pokud vím, tak toto je svobodné fórum a nepotřebuji pořád dokola být Tebou moralizován. Copak si myslíš, že kvůli Tobě fláknu klíčema od Škodovky do kanálu a budu jezdit tím co mi nadiktuješ?. Dej si mokrý hadr na hlavu. A pokud sis všiml, tak jsem nenapsal absolutně nic proti Mazdě kritického.....Když už máš se mnou neustále problém
  4. A jejej, zase to musíš umlátit čepicí.... Myslel jsem to všeobecně...
  5. No jo, ale představ si co se objeví chytrých hlav, že bez něj je to auto skoro jako bez kol.... Auto má být autem a ne pojízdným tabletem....
  6. Opět se mi potvrdilo, že Škoda už se neporovnává jako dřív s ostatníma, ale ostatní se musí přirovnat k ní jako výchozímu bodu-leadrovi na trhu. Buď za podobnou cenovku ukáží něco navíc, jako tady Mazdinka a nebo jdou cestou ceny jak zde Kia.
  7. Já taky nepopisoval auto za 390, ale "moje" Fabia byla FI fcl, 1,9 SDI za luxusních 470tis. a v další firmě jsem měl na výběr. Buď plná Fabia/Room za 470 nebo OII za 510 v Ambitionu. Tak jsem šel do OII. Dnes je cenová hladina krapet jinde, ale pořád těch 50-70 navíc, pokud toho člověk využije stojí za zvážení ustoupení jistým věcem.
  8. Jinotaj. Hezký výraz. Není to jen Š-A čkem. Je to i nároky trhu. Dnes se drtí jiné proběhy kilometrů a vozidla, co je absolvují a doby kdy jsem i já lítal 40-50tis. za rok ve Felině 1,3 jsou pryč a doba pionýrů, co si to nechali "líbit" taky. Hledí se konečně na bezpečí, alespoň komfort a dostatek rezervy ve výkonu vs. nároky na vozidlo jako takové. Osobně než "full" Fabku vlezu do "miiidlle" OIII. Zkusil jsem plnou Fabku na 3500 km/měsíc i tu poloviční Octavii a Octa byla bez jakéhokoli pocitu méněcennosti za horší rádio, švihadla vzadu, klimatic místo climatronicu jiná liga na cca 6 000 km za měsíc, než bych měl fullku Fabii.
  9. Nejlepší jsou Ti samostudenti, kteří se potom objevují na salonech...
  10. No, osobně mám chuť se domluvit s budoucím majitelem Džetyho, co ho čeká nové Bolero ho "čenžnout" s mým starým. . To staré není nic "extra" za 12tyček proti dnešnímu, co má(myslím to staré moje) krom přežitého 6ti CD měniče(osobně tam nemám ani jeden koblih), nic navíc a ani se neráčí zobrazovat hodiny teplotu venku proti Swingu. Vědět to, tak ty prachy raději oželím... Dnes bych to samosebou bez dlouhých přemýšlení investoval(je to fullcolor včetně času, log rádií atd. atd. jiná liga) a v případě Fabule je to v rámci HF, repráků dozadu, tudíž za minimální rozdílovku.
  11. Já taky nepsal, že by nedala. Ale zkus drtit toto každý týden dvakrát třikrát a asi změníš názor. Opravdu to není nic proti dnes, nejen v této generaci hezky udělané, slušně vybavené Fabii. Ale ta má úúúplně jiné úkoly než se jí bezútěšně přisuzují a je její renomé kaženo nejedenkrát bezpáteřním přístupem jejich uživatelů, nikoli majitelů. OIII je z její podstaty i nastavení jinak směřovaný vůz a nároky dennodenního rajtování po schodištích braných jako dálnice zvládá dalece komfotněji i při přetěžování všelijakými letáky obchodních reprezentantů než jinak stavěna Fabulinka, co dostane z její podstaty jiný záhul než větší ségra OIII nebo mazák SII.
  12. Na většinovky je ideál úplně jiné auto než Fabka, bez urážky, všeobecně. Tam je to parketa OIII 2,0TDi, nebo SII, SIII 2,0TDI.
  13. No, nezastávám se Š-A, ale pokud jsem u svého nynějšího samohybu pustil v mobilu navigaci, tak se přes modrýzub přenášela, ale spolu jen s muzikou z mobilu. Nu což. Nic nového a systém se stále chová, jako dle sebemindrákoléčitelek, chlap a neumí víc věcí naráz na rozdíl od žensky nazvané "navigace", která jak hraje tak naviguje zároveň. A popravdě, kdo bude toto polovičaté řešení stejně používat... Myšleno ten Mirror, Gate a cokoli dalšího... Nebude. Max. 1 z 10000. Obojí je tak jaksi ani ryba ani rak. Buď pořádnýho Amundsena, nebo nic napůl cesty. Můj názor.
  14. Ony právě rezonují o plast výplně. Neboj, kdybych to neřešil podruhé, tak to nepíši a věř, že mne proklínali při této reklamaci...
  15. Asi jsi tomu ještě nepřidal na voltech...A nebo ti to jaksi rezonuje celé.