Přejít na obsah

miso261186

Uživatel
  • Počet příspěvků

    35
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení miso261186

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ešte pridám video(nie je moje) pokiaľ by to niekoho tiež trápilo ,ale bzučanie takmer totožné
  2. U mňa podobne , zrejme to bude prirodzené pre túto prevodovku mám 2011ku ročník , tak by som si z toho hlavu moc nerobil
  3. Je to doba teda , ale v prípade môjho 103KW CR-ka je to bohužiaľ vlastnosť motoru , to isté VW aj Audi s týmto motorom (ospravedlňujem sa ak som sa zle vyjadril ) , ale toto "bzučanie" ma nesmierne deprimuje a totálne sa zhnusili moje sympatie k celému koncernu , menej mi prekážal klepot "pumpy" .... Už keď odpisujem na tak starú tému tak prispejem aspoň pár výhrad voči autu za 2 roky užívania , možno niekomu pri výbere auta zavážia: kúpené nové 44 000 eur r.v. 2011 Sedan TDI 103KW /CR 4x4 DSG prevodovka sériový podvozok , 18 palcové disky najazdené 20 000KM dovoz z Boleslavy 1. Strašne nekvalitný interér , vŕzganie palubovky , mlátenie v stĺpoch s pásmi , pri prejazde z rovinky do kopca praská a škrípe komplet celý interiér (vo všeobecnosti najhoršie zo všetkých autmobilov , s ktorými som mal skúsenosť Suzuki,Kia,Toyota,BMW)... pri 20tkm v aute za skoro 1,3mega dost smutné , netrúfam si predstaviť čo bude na 150tkm 2. Príplatkové audio , aj napriek kritike , ktorá koluje po internete som túto možnosť pridal do konfigurácie a nikdy viac , radšej tých 300-400e za príplatok audia investujte do vytĺmenia dverí a výmeny sériových repro za niečo kvalitnejšie . Za žiadnych okolností nekonfigurovať , škoda peňazí (rezonovanie dverí , skiel , v mojom rípade aj kľučiek z vonkajšej strany auta a šeredný zvuk)... 3. Motor 103KW TDI (bzučiak)4x4 s DSG prevodovkou , zlá voľba. Auto je lenivé jazdíme vačšinou 1-2 bez batožiny a dôstojné obiehanie ... no smrť v očiach , ale moja chyba mal som chvíľku vyčkať a zvoliť 3.6 benzín ... 125KW/DSG/4x4 bohužiaĺ nebolo možné zvoliť. 4. Pri vyšších rýchlostiach hlučný podvozok a prefukovanie cez dvere . Je toho viac , ale toto sú veci ktoré mi totálne kazia aj tu najmenšiu radosť z pomerne drahého auta., Veľké plus je obroský kufor a priestor pre pasažierov v zadu , štvorkolka - s tou som spokojný a auto bez 4x4 už nikdy brať nebudem (nie som závodník , ale auto v zime skutočne držalo ako prišité ), som z toho veľmi smutný , ale viac pozitívnych vecí mi nenapadne A posledná vec skusenosť s konkrétnym servisom , Galimex Žilina autorizovaný servis ... dve ľavé ruky , pokiaľ niečo nevyhodí diagnostika , tak je všetko v poriadku a je nutné dosť silno naliehať aby problém riešili . Zvolávačka , výmena predného a zadného znaku = praskali mi prednú masku k čomu sa nechceli priznať a málom som odišiel bez toho aby som si to všimol... Lakernícke práce .... no mal som tú smolu a 2 udalosti z vandalizmu v priebehu jedného mesiaca ( lakovaný 1.blatník a obe dvere zo šoférovej strany + 2.krídlo a kufor)...V prvom prípade mi v servise otĺkli klučky a odovzdávali s tvrdením , že to bolo ...pri druhej časti výsluchu a rekvalifikacií na trestný čin po dodaní faktúry za opravu som si fotky fotené policajtom skontroloval a klučky samozrejme v poriadku , bohužiaľ neskoro auto bolo týždeň prevzaté. Druhá udalosť , výmena kridĺa a oprava poškodeného kufra pri pokuse o ukradnutie. Auto spravené , odovzdané pološpinavé , takže som si auto nechával dodatočne umyť a skoro som odpadol ... na kurfri prístrek a nebol ani len demontovaný ako bolo vyfaktúrované ... Zalakované svetlá , zadné sklo a horná časť pravého zadného blatníku (na ktorých sa nemalo vôbec nič riešiť a navyše podľa faktúry mal byť počas opravy kufor demontovaný ) a kufor katastrofa , totálny pomaranč.. hneď , ako sa na to prišlo letelo sa sp5 a prijmací technik sa mi pred nosom otočil a maximálne v pi........Po tom všetkom mi praskli nervy a vymenil som lokál , tunajší konkurent Škoda Auto Minárik v ZA s perfektným prístupom a veľmi veľkou ochotou mi dali auto do takého stavu , že som neveril vlastným očiam a myslel som si , že preberám nové auto K tomu všetkému len toľko , ak máte drahšie auto ste z okolia Žiliny a chcete aby o vašeho miláčika bolo postarané čo najlepšie , tak Galimex obchádzajte na míle ďaleko ...
  4. No myslel som športový podvozok , mám motorizáciu 103KW TI CR 4x4 s DSG a viem , že športový podvozok sa nedal nakonfigurovať pri objednávaní autato bola jedna z vecí čo som hneď hľadal aj so silnejším motorom , skôr ma zaujíma či existuje mimo škodovku alternatíva a samozrejme niečo , čo je kvalitatívne na dobrej úrovni , mám 18ky themista disky a tie špáry nevedia moje oči prehrýzť
  5. TDI , viem že sériovo nerobia , alternatíva tiež nie ?
  6. Sú dostupné športové podvozky aj pre 4x4 DSG ? Sedan ?
  7. A ešte jedno veľké sklamanie zo strany Žilinského galimexu kde ma veľmi slušne zaviedli pri objednávaní auta . Trval som na 4x4 s DSG a moja prvá otázka bola hneď na chip , ktorý sprostredkuje priamo predajca , teda v mojom prípade Galimex . Prvý krát pred objednaním auta som sa špeciálne kvôli výkonu pýtal na chip u nich , lebo som sa bál slabého výkonu tohto motoru v kombinacií DSG 4x4 a DPF , samozrejme povedali mi - druhá riadiaca jednotka , nebude to mať vplyv na 4 ročnú záruku auta , no keď prišlo do tuhého a nedávno som sa tam zjavil s dopytom po chipe a zrazu bolo všetko úplne ináč , žiadna druhá RJ , iba nahranie SW , žiadna 4 ročná záruka , ale iba 2 ročná alebo 100 000 KM , takže voči predajcovi som ceĺkom nasraný .... a neviem či na úkor záruky do toho chipu ísť alebo nie ....takže mi vyrobili veľkú dilemu , keďže dynamickejšiu jazdu mám celkom rád a pod týmto pohodlím by som si ju chcel užiť , ale na úkor životnosti a záruky auta....neviem čo spraviť.
  8. No tak 103KW DSG DPF 4x4 je doma , jazdím na ňom cca mesiac 1500KM , veľmi pohodlné vnútri pekne odhlučnené , ale čo sa týka výkonu buď sa fakt výkon totálne stráca pod pohodlím auta alebo proste nevládze , moc som tých kickdownov neskúšal kým to neni poriadne zabehnuté ale zo dva krát mi to proste nedalo a skúsil som . AUto sa rozbehlo ani nie tak svižne a hneď ho poslal do kritických 5200 otáčok čo sa mi vôbec neľúbilo , hlavne preto že je to automat , na DSG Octávke čo som mal pred tým tiež 103KW s DPF ale pumpa , som auto nedostal do takýchto otáčok nech som šliapal akokoľvek na plyn , ale červené pole sa nekonalo. A čo sa týka hlučnosti motoru , vnútri pohoda to je robota pekného odhlučnenia ale navonok ma o moc viac od pumpy neohúril , hlavne bzučanie . Trošku offtopic: Negatívny názor mimo motor , slabé spracovanie niektorých častí interiéru kde je cítiť brutálne šetrenie na materiáli , hlavne oblasť bezpečnostných pásov kde celkom slušne praskajú plasty a veľmi ma nahnevali svetielka v šoférových a spolujazdcových dverách ktoré sa pravidelne 2x za týždeň rozpadnú a veľmi nekvalitné sedačky "nie koža" (hlavne bočnice z vonkajšej strany dlho nevydržia , deformujú sa pri vystupovaní ) , blbým umiestnením elektrického ovládania sedadiel , ktoré neustále aj ja ako šofér ale aj spolujazdec pri vysadaní z auta pomačkáme a sedačky sa samozrejme rozladia... Môj verdikt snáď len toľko , ak by som mal možnosť znova vybrať motor a trval by som na 4x4 s DSG , šiel by som do 3.6 benzínu , alebo by som volil skôr autíčko s dieslom od BMW..... keďže som dal za auto 1,2mega , niektoré tieto nedostatky na tak drahé auto sú dosť smutné a s nimi samozrejme aj ja. Koniec koncov , kolegovia hore dali dobré tipy ak ide o diesel , určite ísť do tohto autíčka aspoň do 125KW prevedenia na úkor 4x4 / DSG.
  9. Nikto so 103KW SII CR , kto by potvrdil toto bzučanie pri pridaní plynu na neutrále ??
  10. Ahoj chalani , som takmer mesiac majiteľom nového SII v prevedení 103KW TDI DSG 4x4 a stretol som sa jednou vecou , ktorá ma dosť zaskočila . Ide o veľmi nepríjemný pazvuk , ktorý nie je v takto pekne odhlučnenom aute vnútri počuť , ale akonáhle otvorím okno poprípade dvere a zošlapnem plyn čo i len minimálne niečo strašne rezonuje alebo drnčí spod kapoty , presnejšie na strane motora ako je nádoba na vodu do ostrekovača . Auto má najazdených cca 1200KM a pre auto za 1,2 mega je to celkom smutné Samozrejme hneď som zašiel s tým do predajne , kde mi auto vydali a snažil som sa o reklamáciu , no zbytočne . Nakopli predvádzacieho Yetiho údajne s rovnakým motorom , ktorý sa správal rovnako pri zošliapnutí plynu na neutrále , rovnako aj jeden známy má Superba s rovnakou motorizáciou a bohužiaľ to isté . Do CR som šiel hlavne kvôli tomu , že som pazvuky PDčiek nemohol zniesť a teraz toto :/ povzniesol som sa na rezonancií krytiek zo Sound systému , praskajúcich stĺpikoch pri bezpečnostných pásoch alebo húkanie z klímy , ktorá keď ma naserie , môžem ju aspoň vypnúť Chcel by som sa opýtať čie niekto z Vás sa s týmto nepríjemným zvukom tiež stretol , poprípade či existuje nejaký spôsob jeho eleiminácie ? Ešte otázočka pre zaujímavosť mimo môjho problému , čo sa týka radenia DSG . Mal som pred tým O2 103KW s DSG a mohol som kľudne zošlapnúť oba plyny úplne na podlahu , ale nikdy mi auto neposlalo do kritických otáčok , za to , u Superba so zaradeným D pri prudkom zošliapnutí plynu na úroveň druhého plynu mi kľudne auto pošle na 5500-6000 otáčok , vzhľadom na to , že ešte nie je poriadne zabehnuté som sa s tým nejak extrémne nebavil , ale vyskúšal som a trošku mi to na automat nesedí .... má niekto s týmto nejaké skúsenosti ? Vopred ďakujem za odpoveď. Michal
  11. Aby to nebolo zbytočné , problém s hore uvedenou kabelážou nevyhodnocuje náhodou palub. pc auta ako chybu motora ? lebo ja osobne nemám žiadny problém vyhodnotený palubákom , alebo mám dať spraviť diagnostiku vstrekov ? a ak by boli nejaké odchýlky nechať vymeniť tie káble ?
  12. Povedali mi presne toto "pridávame druhú RJ , ktorú je kedykoľvek možno z auta vybrať"
  13. DavidSK : to aj ja , takže pridanie RJ od ABT neni nič moc ?
  14. Ja som bol v tom , že majú vlastnú medicínu , keď mi povedali , že to neovplyvní 4 ročnú záruku a servis zadarmo na aute.
  15. Mne to škodovka teda náš Žilinský Galimex ponúkol , montáž druhej riadiacej jednotky
×
×
  • Vytvořit nový...