Přejít na obsah

red_giant

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení red_giant

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Mno pakny jsem od nich kupoval a taky mám problém, že nedošteluju ručku páč páka už dře o náboj. takže výměna za zlaté dobré SBS....:-)))
  2. FI 1.9tdi 74kw 2001 najeto ,,159 000" kupovaná bouraná na předek: stěna, příčka, kapota, lampy atd... potom: druhy motor, převodovka, servo spojka, přítlačák, zadní brzdy(bubny) sakum prásk vše, přední brzdy, ložisko LP. Tedka bude vštší foukátko (páč moje padá do nouzáku) Záruka...co to je...?
  3. Čuste, už jste se někdy s tímhle imobilizerem setkali?? Jak ho rozumě zrušit abych před otočením klíčku nemusel pokaždé pípnout jak vemeno dík za radu klidně i s.z. Jiří.
  4. Zdarec odpo jdu přehazovat převodovku na svojem autě, chci se zeptat jestli to pujde dobře nebo nad tím zdechnu:-) dík Mates.
  5. jasné, nediskutuju o tom že jsem kouzelník a že to legálně pujde. Ale známý dělá na STK tak se ho zeptám jeká by byla nejrozumější cesta aby to tam mohlo být...teda pokud nějaká je. U VW vím, že se dala poslat ,,kolkovaná,, žádost na zastoupení VW group a ten člověk co to má na starosti byl docela rozumný a co se týkalo nějakých přestaveb atp. tak to schvalovali. samozřejmě že když si někdo dal do MK2 motor 1.8T tak se mu vysmáli... Vstřiky a Turbo by přehodit šly ale když už bych měl slušný motor tak se mi do něj nechtělo vrtat a chtěl jsem použít i spodek páč to ASZ má kovaný spodek a to si myslím že by mělo delší trvaní než můj žebráček...
  6. mno to jednoduší nebude, zas by stím bylo sraní...jinak ASZ má lepší spodek oproti ATD. takže bych musel použit vše kromě bloku a to by byla rozborka jak cíp. ještě se zkusím poptat u známého co by na to řekl a uvidím...jedná se mi hlavně o STK jinak mi to je fous...
  7. mno v poho jo ale co na STK...? u dvojky neřešili že tam je místo 1.8- 1.8GTI ale co u tohohle? dík J.
  8. jj měl by být z fabky, na mojem jsou vstřiky v dymu...(-3.2mg) a chytlé turbo s regulací... a ten ASZ má turbo vycentrované a po repasi a trysky s protokolem...takže konektory budou cajk? mno a jednotka se softem 96kw a no problem...
  9. děkuji za odpověď, jo, klučina mi říkal že hadice mi k motoru dá...taky jsem sondoval ty hadice šlo mi spíš o elektriku...ta je podstatnější... thx man
  10. Zdravím Vás, prosím chtěl bych radu ohledně téhle záměny motoru v mojem autě fabia 2001 1.9tdi (ATD). můj motor ATD je takřka dead...dostal jsem nabídku na motor ASZ, chtěl bych vědět jestli mám počítat s problémama ohledně konektorů k čidlům a jiným hračičkám a jestli bude fachat moje ŘJ do které by se prdl soft na 96kw. kdyby mi byl někdo schopný poradit budu rád. dík Jiří.
  11. tak už jsem to vyřešil. bylo tam zmršené přizpůsobení ukazatele akt. spotřeby...místo 100% tam někdo dal 220%....tak a pak palubák počítá nesmysly...
  12. čuste, dostala se mi pod ruce dálka AEV4211, je to vykatěné z octávky tuším 98 dostanu to do fabie 01? centrál tam je ale bez dálky. klidně i SZ...dík Jiří.
  13. Zdravím Vás, mám tu stejnou motorizaci...74kw ATD, podle palubáku spotřeba dlouhodobá 15,5L a krátkodobá 16,5L podle vypočítání jsem zjistil spotřebu něco kolem 6L...co by se mohlo dít s palubákem? kola zimáky 14"...byl jsem na diagnostice a štít přístrojů měl chybu...jenže mi to dělalo takové individum že ani nevědělo co s tím má dělat. Náhodou někdo šikovný s VAGem z okolí Valmezu by nebyl? dík Jiří.
×
×
  • Vytvořit nový...