Přejít na obsah

miras82

Uživatel
  • Počet příspěvků

    71
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://www.carshop.wz.cz
  • ICQ
    362473284

Návštěvy profilu

1 096 zobrazení profilu

Oznámení miras82

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Čau, nemáte někdo možnost oměřit tyto aretační přípravky? Měla by to být sada čtyř aretačních trnů. Díky.
  2. Dnes mi také přestalo jít servo. A nemohu se spojit s adresou 44 (posilovač řízení). Když načtu RJ 09 (centrální elektrika) je v paměti závad chyba 01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 49-00 - zadna komunikace. A ta ještě nejde vymazat. Že by odešla RJ serva? Konektory a kostry jsem procházel, zdají se O.K.
  3. Však jo, dělal jsem těsnění pod hlavou.
  4. Čau, nevíte někdo přesnej postup seřízení ventilů u Fabie s moterem 1.0? Stříhání ventilů, atd... je mi jasné, ale vlastní nastavení na vahadle je mi záhadou. Podle DP se má seřizovací šroub povolit a následně dotáhnout s citem na první dotyk vahadla s ventilem a následně dotáhnout o dvě otáčky. Nakonec zajistit kontra matkou. Přesně tento postup jsem dodržel. Po nastartování šel motor jako žentour. Celej postup jsem tedy opáknul jen s tím rozdílem, že jsem šroub dotáhnul jen o jednu otáčku. Motor jde na čtyři, ale pořád se mi to nelíbí. Máte někdo také zkušenost s tímto nastavením? Předem díky.
  5. Čau, mám takovej menší problém. Když zapnu světla, hned mi k nim svítí zadní mlhovka. A když ji chci zapnout vyhoří pojistka pro světla na levé straně. Žeby špatnej spínač světel? Fakt už nevím. Nevíte někdo co s tím? Díky.
  6. Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30 za 350CZK/l na Auta na míru
  7. Jestli můžu, koukněte na http://www.autanamiru.cz
  8. Přesně ten samý problém na tom samém autě jsem řešil nedávno. Je to přidřená regulace tlaku turba nebo jeho ovládání.
  9. Dnes jsem se na tu závadu zaměřil a to škubnutí se projeví třeba až při čtvrté akceleraci za sebou. Přesně při cca 3000ot./min.
  10. Čau, objevil se mi takovej menší problém. Při delší jízdě mi začne motor cca od 2500ot/min až do max. otáček škubat. Při popojíždění po městě jsem si toho nevšimnul, jde to znát třeba při jizdě po dálnici atd. Možná to dělá i studené, ale já to tolik netočím. Smile Začínám to pociťovat od třetího převodového stupně. Paměť závad je prázdná. Na jaře to přestalo a se zimou to zase přišlo. Nevíte někdo co s tím? Koukal jsem podle DP do bloku hodnot a jediné na co jsem přišel bylo to, že v zobrazované skupině 000, čtvrtá hodnota zprava byla mimo normu. Má tam být 36 až 87 což je 75 až 110 stupňů celsia. A já tam měl 96 a na teploměru cca 77 stupňů. Nemohlo by být špatné čidlo teploty chladící kapaliny?
  11. K tomu oleji http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=20241&hl= na výbrané oleje jsou možné slevy.
×
×
  • Vytvořit nový...