Přejít na obsah

libor11

Uživatel
  • Počet příspěvků

    53
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení libor11

  1. Tak si odpovídám po troubleshootingu sám, třeba to někomu pomůže. Závadu dělalo čidlo tlaku plynu. V polsku cca za polovinu než u nás.
  2. Měl jsem něco podobného, ale blbnul mi levý blikač, když jsem chtěl předjíždět, dal jsem blikač a poklesl výkon... Vyčistil jsem všechny kostry u světel a patice žárovek na levé straně. A bylo po problému. A o pár let před tím podobný problém s tím lupáním a zvuky...a to byla celá páčka blikače pod volantem, chvíli pomohlo prostříknutí kontaktolem a pak výměna, je to častý koncernový problém
  3. Tak žádné falešné sání jsem nezjistil, sice po ucpání sání rukou motor nechcípne, jen sníží otáčky-takže evidentně někde musí přisávat... A taky výfuk nic moc. Jeden vlnovec je trochu očouzený a taky je voda ve spoji mezi katem a středním výfukem, takže asi moc netěsní. Tak zase nic nevím... Na readness je to kromě ohřevu sond všechno špatný. Neví někdo po kolika najetých km se readness načte??
  4. Dotaz ještě pokračuje, zjistil jsem, že vložku filtru kapané fáze mi namontovali tak, že příchozí plyn jde zespoda do prostředku filtru a ten přefiltrovaný horem do reduktoru jde v vnějšku. Co jsem viděl filtry, je to spíše obráceně, třeba olejový bere špinavý zvenku a přefiltrovaný pokračuje do motoru z prostředka .Přikládám foto mého jak byl namontovaný a obrázek z netu jak to bývá s průchodem filtrovaného media Muj filtr přidávám také, má velkou díru a malou, ta je jen na šroub. Nevíte někdo, pro jistotu, jaká je správná pozice tohoto filtru? Třeba to má LPG obráceně, závit u plynové bomby je taky levý (-: Dík za názory
  5. Zdravím, neměl někdo problém s krátkodobým přepnutím LPG na benzin? Dia píše nízký tlak LPG, ale ten je OK na volnoběh i při prudkém přidání. Navíc se to stává nahodile( dříve 1x tydně, pak ob den, nyní i vícekrát denně). Nemusím ani přidávat plyn. Někdy se po chvíli přepne sám zpět, někdy musím tak na cca 1 minutu vypnout motor a pak OK Filtry jsem vyměnil, nádrž , vstřiky i reduktor jsou nové( vše asi 2 roky, ale sporadicky to dělalo hned od začátku( a se starými komponenty také+ spousty dalších věcí). Už mě z tady toho systému trefí šlak... Podezdření mám na čidlo tlaku, multifunkční ventil, cívka, ŘJ.- prostě všechno ostatní, neměněné... Něco asi mžikově komplet uzavře přívod plynu, nebo zafixluje čidlo a pak OK. Takové závady se blbě hledají, tak jestli jste někdo neměl něco podobného. Dík
  6. JJ budu zitra zkoušet. Připadá mi, že to syčí někde vpředu u svíček. Pod to plastové sání se párkrát lezlo. ( taky jsou v nich vstřiky pro lpg, třeba některý vstup netěsní)..Zlatý pravidlo : hledej tam, kde se něco dělalo, mockrát se mi ( nejen u auta) vyplatilo. Koupím start spray a postříkám to, dnes jsem to dělal lihem a nic, asi to není to pravé, a benzínem , natvrdo, se mi moc nechce.
  7. Nojo, ale teď čtou i readness kody a když chybu vymažu před emisema( jako vždy), tak je mám špatný a neprojdu. Prý má lambda zvýšený volnoběh+je mimo rozsah... Někde to přisává trvale vzduch a mám bohatší směs. Zkusil jsem u vzduchového filtru ucpat přívod do motoru, ale ten jel dál a někde to syčí jak přisává, budu pátrat kde. Navíc to drží volnoběh perfektně, jede skvěle a klidně, jen se rozsvěcí kontrolka a kod 16514... Kdysy to taky za studena blblo, jako se tu často píše, ale odstranil jsem to nádrží nového benzinu, starý byl asi "zvodnatělý"
  8. Tak, a teď mám to samý... 180t km, neprošli emise. Sonda před katem (odpovídám si sám :-)
  9. Ahoj, no někde v dílně s vercajkem to určitě problém nejni, ale v polních podmínkách -viz článek- , navíc ne od fochu( jsem elektrikář) a poprvé.., ani seřízení pak nebylo problém, ale nevěřil jsem, že se mi to může rozhodit.... libor
  10. Zdravím, a dávám návod na výměnu vodní pumpy na motoru BFQ 1.6 75kW svépomocí. O víkendu mi začala náhle téct vodní pumpa, najeto 127 t. km, žádné příznaky problémů/ kapání, úbytek kapaliny..), prostě náhlá smrt. Voda tekla proudem, až jsem myslel, že je to spíš prasklá hadice. Zbývajících 25 km jsem dojel na 5 zastavení a dolití vždy po 3 litrech vody- červená kontrolka kapaliny se vždy rozsvítila, ale motor ještě nevařil.. Na zahradě jsem si vytvořil nouzový nájezd z fošen , abych se alespoň trochu dostal pod vůz a sousedi mi půjčili něco vercajku( gola a torx 25). V Autokelly naštěstí měli novou pumpu, kolo na cestu do obchodu mi zapůjčila tchyně...Stáhl jsem si alespoň dílenskou přírůčku , nikdy jsem se takto v motoru a rozvodech nehrabal, ale prázdniny, víkend , svátek a dovolené jsou kombinace, že jsem se do toho musel pustit sám...Po odstranění plastových krytů pod motorem jsem demontoval napínák řemene( 3 šrouby) a poté jsem odpáčil horní část krytu rozvodů, u čehož mi jeden z plastových čupliků prasknul- je to dost blbě dělaný,no. Po otočení fixačního šroubu o 90 st. jsem kryt vyndal. Poté se musí demontovat prostřední kryt rozvodů, ten je na třech šroubech, přístup zespodu. Poté jsem silnějším násilím stáhnul rozvodový řemen z vačkového kola a z ozubeného kola pumpy. Pumpa drží na třech šroubech, spodní jsem měl dost povolený, až jsem si říkal, zda to není ta závada, nicméně pumpu jsem vyměnil, řemen s téměř nadlidským úsilím se mi povedlo opět nasunout na vačkové ozubené kolo, kde jsem si při demontáži udělal rysku, v jaké je poloze, takže jsem si byl jistý, že jak jsem sundal, tak jsem nandal a tudíž rozvody nemusím přece seřizovat( byt přírůčka praví opak..) Vše jsem namontoval zpět, napnul řemen atd a šel nastartovat- a nic. Dumal jsem, proč auto nestartuje, že bych třeba předešlý den oddělal nějaký senzor, nebo snímač, který mi teď blokuje nahození motoru?Nakonec jsem šel klasicky tam, kde se pracovalo, něco měnilo, na cosi se šahalo... Vždyť přírůčka varovala, že seřízení řemene se MUSÍ udělat i při pouhém sundání a opětovném nandání řemenu.. Znovu jsem vše na zahradě( v cca 35 st. celsia) vše rozebral a hle, kliková a vačková hřídel byli proti sobě tak i 15-20 stupnů rozhozené!! Doteď nevím, jak k tomu mohlo dojít, vačková hřídel se určitě nehnula, takže musela asi sjet z úvratě ta spodní, kliková, aniž bych si toho všimnul?!. Naštěstí to motor nezničilo, vše jsem dle postupu seřídil, řemen opět " na prasáka" nasunul na ozubená kola, vše zakryl, druhý řemen jsem po úporném boji také nakonec napnul a start na první cvrnknutí . Takže pozor na postup, dodržovat, člověk si občas ušetří dost práce a nervů. Pokud mé story a návod někomu pomůže, budu rád, já nic podobného nenašel, proto to sem teď dávám pro další. Libor
  11. Ahoj, no mě to dělá i za tepla(při zahřátém motoru), ale jen občas, né vždycky. Je to ale jen u jedničky, nebo si toho při vyšších rychlostech - a tedy větším hluku- už nevšímám( možná se pak spojka pouští rychleji než u té jedničky?!). Taky rádio nahlas to dost utlumí, a to pouštím ještě před nastartováním . zatím...
  12. Ahoj, mám to samý 1.6 benzin, prý asi řemen nebo nějaké ložisko s ním související (, u pumpy?), už to mám asi tak 5 let ( 60 000km),zatím se nic nevysypalo, tak to moc neřeším.Snad se k nám někdo přidá s náměty...zatím
  13. Tak mi to již měsíc chodí OK!!, Nové baterky+ napružení všech kontaktů okolo nich a prostříkání tišťáku a vůbec celého rozebraného DO sprayem na el. kontakty.
×
×
  • Vytvořit nový...