Přejít na obsah

Palad1n

Uživatel
  • Počet příspěvků

    115
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Palad1n

Nováček

Nováček (1/14)

-1

Popularita

  1. Ahoj, začalo se mi ozývat takové monotolní hučení zezadu z auta, které se mění/snižuje pokud stisknu tlačítko oken, pohnu volantem, atd.., tedy v případě, že se změní zátěž v napětí. Nevíte čím to může být? Jestli vadné čerpadlo nebo jen zanesený flltr? Předem díky moc za jakoukoli odpověď.
  2. Já to zatím ještě neřešil, protože to samé mi řekli ve všech servisech, ale vysledoval jsem, že to pravděpodobně dělá pravý silentblok motoru. Když na něj položím prst, tak při rozjíždění a následném záběru motoru cítím během lupnutí i slabý otřes. Zkus to - někde na parkovišti dej ruční brzdu, otevři kapotu a ať ti někdo rozjíždí autem, zda ti to bude dělat taky.
  3. Já měl na 600km při cestě na Slovensko spotřebu ve 4 lidech 6.4l, mám ale liftback a plný kufr jsem neměl, takže co se týče spotřeby, tak si nemohu stěžovat. Jen 70% město/30% okresky mám 7.4l, tam to asi jen tak stáhnout nepůjde. Není tady někdo z Prahy nebo okolí, že bychom udělali sraz a srovnání?
  4. u mě je to stejně. 2800-4500 bych řekl.
  5. Tak problem byl vyresen. Filtr byl uz menen a zavada se stale projevovala. Nakonec to byl preruseny kabel k ventilu n108.
  6. Zdravím, já teď bohužel řeším s rodinnou fabkou 1.9 SDI podobný problém, nikde na fóru tato chyba uvedená není, diagnostika hlásí 17660 - ventil pro počátek vstřiku - N108 .- přerušení / zkrat na kostru - sporadická závada se projevuje tím, že auto netáhne, přes 2000ot je to opravdu problém vytáhnout a motor strašně zhrubl, zejména právě při přidání plynu. V servisu mě strašejí tím, že je čerpadlo KO, ale auto krásně drží volnoběh a startuje na lusknutí prstem. Nemůže být problém v tom ventilu N108? Dá se nějak vyměnit, popř. vyčistit od nečistot? Předem díky moc
  7. Pročetl jsem si zde toto vlákno, protože se naskytla dobrá příležitost koupit O2 s tímto motorem do rodiny kvůli vyšší bezpečnosti a lepšímu podvozku oproti F2, O1, F1. Spotřebu to má tedy parádní, to bez pochyb, ale to 1.6 75kw taky.. takže jak tu někdo psal, že je oproti 1.4 rozežraná, tak to pravda není. Průměrnou spotřebu (65% město, zbytek dálnice nebo okresky) mám 6.7l/100km, což mi nepřijde zase takový extrém. CO se týče dynamiky, naložená 1.6 na dálnici je docela utrpení, kopce to drží při 140km/h, ale šlapat tomu na krk už nemá cenu. Docela bych se v tom chtěl projet v O2, protože já jsem toho názoru, že auto nedělá jen motor, ale především podvozek a bezpečnost, a proto bych raději O2 s tímto motorem než "dynamičtější" Fábii s ohledem na váhu.
  8. Zkus vymenit olej v prevodovce, mne to o dost pomohlo.
  9. ASR bylo vypnuté, ESP nemám, ale asi bych ho ani nepřekousl mirek2007: O tom LPG jsem taky dost silně uvažoval, kde máš prosímtě hrdlo do LPG nádrže? V nárazníku nebo u benzínového hrdla? Jinak kufr je u O2 obrovský a pokaždé, když se mnou jede někdo, kdo O2 nezná, tak žasne. Haski : Dělá to opravdu hlavně na mokrém asfaltu, na suchém tolik ne. Jinak máš pravdu, u 1.6 chybí hlasitý zvukový projev nebo turbo zátah, proto se zdá, že nejede. Máme v rodině ještě Fábii I a rozdíl je to veliký, O2 má mnohem jistější podvozek, který zkresluje pocit z rychlosti (u O2 máte pocit, že při 90km/h jedete 50km/h, u Fábie to odpovídá) Spotřebu mám průměr v létě bez klima cca. 6.8l/100 (65% město) 1.6MPI má problém s pružným zrychlením, jinak výkon je naprosto dostačující. Prostě nemůžete na čtyřku zrychlit z 50km/h, auto se trápí a nejede, dokud se nedostanete nad 2000ot. Prostě řadit, řadit, řadit a motor se Vám odmění Jinak doporučuji vyměnit olej v převodovce, já ho měnil dnes (145 000km) a rozdíl v řazení a v práci se spojkou je obrovský. (cena : 400kč)
  10. Tak jsem dneska stihl nahrát tři videa, snad to případným zájemcům pomůže s výběrem motoru. Motor jede dobře, pokud vám nevadí neustále řadit a podřazovat.Níže uvedené testy jsou spíše informativní, samozřejmě každé auto mělo jiné kola. jedu 50-90 na dvojku za 4.3s (1.6), 1.2 TSI to umí za 5s, ale na trojku.. 1.2 TSI tedy vítězí v pružném zrychlení na trojku, ale na dvojku zrychluje oproti MPI hodně podobně).. Fabie II 1.4 TSI DSG to má za 3s. je zrychlení z 80-120 na trojku za 7.3s - pro srovnání... 1.8TSI to má za 4s na čtyřku (!) (absolutní vítěz), 1.2HTP ve Fabii to má za 13s na trojku, ochipovaná O2 1.9 TDI (z 77kw na 103kw) to má na trojku za 5 vteřin. je zrychlení 0-100, které jsem však podělal špatným přeřazením trojky, navíc mi ze začátku neuvěřitelně mlátilo od podvozku a defakto 3 vteřiny jsem hrabal ve 30km/h na místě, než se auto konečně rozjelo.Na videu mám 100km/h za 12s (90km/h bylo za 9.3s, pak se řadí), Každopádně auto je schopné s 1.6 MPI dát na rovince i 10.5s při dokonalém řazení a pokud neproklouznou na začátku kola.. jen tam jsem ztratil skoro 3s, pravděpodobně kvůli lehkému předku + malým kolům). Auto bylo prázdné, jen řidič, 95 Natural. Pro srovnání : 0-100km/h : 1.8 TSI DSG 8 vteřin/ 1.8 TSI manuál 7 vteřin/ 2.0 TDI 103kw 9 vteřin/ 1.8T (O1) 8 vteřin/ O2 RS 2.0TSI DSG 7 vteřin/ Fabia 1 1.4 MPI 50kw 13.5 vteřin/ Fabia 2 1.4 16V 11.5s Podle mě je 1.2TSI rychlostně hodně podobná nezatížené 1.6MPI, tedy za předpokladu, že řidič umí u MPI řadit (musí znát motor, aby využil jeho skrytý potenciál), 1.2 je tišší a o dost kultivovanější, spotřeba je +- podobná. Líbí se mi, že u TSI stačí opravdu jen mačkat pedál a unášet se lineárním výkonem/krouťákem, MPI má hluché místa, zejména na 4 a 5 stupeň dole... Při zatížení MPI hodně rychle vadne, kopce nemá ráda... to TSI/TDI motory příliš netrápí. Nevíte někdo co to bylo za rány ve třetím videu na začátku? Silentblok motoru nebo převodovky? Tlumiče? Jak to máte vy? Snad jsem trochu pomohl s výběrem.
  11. Díky za názory, s videem klidně začnu, až bude počasí a čas:) Momentálně řeším spíše chvění v kabině, připisuju to na vrub levému silentbloku (u baterky), akorát nemohu najít nikde číslo dílu, nemáte někdo číslo tohoto dílu? (levé uložení motoru/silentblok - 1.6 mpi 75kw BGU) Taky mám podezření na reakční spěru, ale dneska jsem strávil pod autem celý den a nikde žádná vůle, krom motoru. Jinak měnili jste někdo u 1.6 MPI svíčky? Dá se to udělat nějak lehčeji a rychleji než sundavat tu lištu? palmexman : klidně tě svezu, jsem ze severu Prahy - Dejvice/Praha-Západ, napiš kdyžtak na palad1ncz@centrum.cz a domluvíme se.
  12. Auto by mělo mít dvojku silnou, ale začíná táhnout až někdy kolem 2000ot, takže na jedničku motor trochu vytoč, abys měl při přeřazení alespoň 1800-2100ot. Napadlo mě, kdyby každý z nás udělal video jednotlivých stupňů, jak mu to táhne.
  13. A stává se to, i když prudce pustíš plyn? Řeším podobný problém, zvuk vychází z pravé strany, vypadá to na reakční vzpěru na převodovce nebo nějaký uložení motoru.
  14. Tak to jsem rád, že jsi to vyřešil. Nahrál jsem dvě videa, jak se ono cukání u mě projevuje, snad z toho půjde něco poznat.
  15. Tak upřímně už nevím, motor mi chodí na volnoběh hrozně nekultivovaně, s autem to defakto cuká, při nastartování to s autem zatřese, přitom otáčky to drží. Všiml jsem si, že motor má obrovské vůle, rukou se s ním dá hýbat (silou) nejen dopředu-dozadu, ale i zlevadoprava (i o 1cm), to možná má vliv na ten třes, ale nekultivovanost to neřeší... Jak Vám motor chodí? Nevíte, čím to může být?
×
×
  • Vytvořit nový...