Přejít na obsah

Máchal1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Máchal1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Norma oleje pro motor ale žádnou viskozitu neudává. Jak je tedy možné, že oleje s normou VW502.00 (mimochodem pro 1.4TSI) jsou ve viskozitách 5W30, 5W40, 5W50 atd?
  2. Máchal1

    Rozmer kotoucu

    Měl by být 288x25
  3. Máchal1

    Volba tlumicu

    http://www.hanza-autodily.cz/3-tlumic-zadni-combi/c-2176/?pn=price
  4. A proč by to nemělo být Brembo? Když nevěříš, tak kup jinde za trojku kotouč. Kombinace kotouče Brembo a desky Textar se hodně doporučují.
  5. Máchal1

    Kost stabilizátoru

    Oživím toto staré téma. Přesně toto jsem udělal, ale jeden šroubek se bohužel ukroutil (promazáno povolovačem rzi a šroubů) Co teď? Přístup na dvě věci (odvrtání atd. nepřicházelo k úvahu) a vím, že auto půjde brzy do šrotu (léta jsou znát - r.v.1999) Tak se ten držák gumy stabilizátoru přivařil k nápravnici a snad to vydrží. Vím, že je to asi prasárna, ale jiné řešení v danou chvíli nebylo. Předpokládám, že by musela dolů nápravnice. Zeptám se, ukroutil někdo tento šroubek? Jak to poté vyřešil?
  6. Vzhledem ke karbonu na pístu bych řekl, že někdo těžce kašlal na výměny oleje.
  7. Díky za rychlou odpověď. Desky Textar jsem měl v hledáčku taky (a dle pozitivních reakcí v diskuzím nemám důvod nevěřit - tu mám tedy jasno) ale v kotoučích tápu. Brembo - Brembo MAX, stojí ten příplatek za verzi MAX, nebo je to jen "na oko" a na funkci ty drážky nemají vliv? Materiál kotouče je stejný, nebo má MAX něco navíc? U kotoučů bych rád origo Brembo (ne Polské repliky) ale je nějaká záruka / vodítko, kde koupit a nenaletět? Koukal jsem, že taky prodáváš díly. Měl by si nějakou cenovou kalkulaci? Kdyžtak SZ. Díky
  8. Jakou kombinaci kotoučů a destiček (288x25) bys doporučil na předek? Díky
  9. Možná by nebylo od věci kouknout přímo do motoru, kolik bordelu tyhle nesmyslný filtry pustí. Hlavně že to má "hustej zvuk"
  10. V rodině máme dva Passaty B5 s 1.9TDI (snad neva, ale motory jsou totožný) oba namotáno necelých 300tkm na tachu (kdo ví, kolik maj v reálu - kupovaný jako jetiny) a až na pár drobností jezdí bez problému. Kéž by nové motory vyržely to, co staré dobré rotačky.
  11. Modrou Vervu 100 jsem zkoušel. Po jedný nádrži jsem nepociťoval rozdíl, oproti N95.
  12. Vzhledem k tomu, že je to tu mrtvé, tak si odpovím sám. Chyba byla na straně benzínu. Natankoval jsem u jiné pumpy, přidal VIF a je po problému s kolísáním otáček.
  13. Zdarec, chci se zeptat na "problém" u mojí OI 1.8T (AGU) r.v.1999 Při studeném i zahřátém autě mi při volnoběhu kolísají (nepravidelně) otáčky. Normálně se drží na těch cca 900ot/min a najednou to houpne na cca 800ot/min. Je cítit, že se motor při tomto houpnutí otáček zatřepe. Píchnul jsem to na VAG a je tam pouze jedna chybka. 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Sporadická Můžu se zeptat, na co přesně se mám zaměřit? Lambdu jinou nemám (kupovat na blind se mi nechce) Zapalovací cívky jsou (dle mého laického názoru) v pořádku, jelikož auto jezdí úplně v pohodě, do nouzáku nepadá a spotřeba v normě (záleží na jízdním stylu) Tlakové hadice vypadají v pořádku (žádná díra) Díky za rady!
×
×
  • Vytvořit nový...