Skusil som kontrolu kombi ventilu a bol silne zanesený od karbonu a úplne zapečený, vobec sa nedal ústami prefúknuť (vypadávali z neho kusy karbonu). Omontoval som ho z motoru, namočil som ho na noc do prípravku na odstránenie nečistôt, a s kliešťami som ho postupne rozchodil + namontoval späť do motoru. Chybu čo mi hlásila riadiaca jednotka som vynuloval a zatiaľ mi ju znovu nenehlásilo (ale to som stihol najazdiť dnes iba nejakých 30 km). Dakujem Ti za návod. ...nerozumiem ale ako je možné že sacie potrubie na sekundáry a kombi ventil boli tak silne zakarbónované (...podobalo sa to znečistením na výfuk na dvojtakte)... a asi to bol aj dôvod prečo som musel meniť celý elektromotor s turbínou...
Dik, - ventilator som vymenil celý komplet (bol velmi hlučný), - hadice od sekundáru som skontroloval (jednu som už vymenil - tú ktorá ide ku ventilu), - poistka je o.k., - neviem ale ako sa kontroluje kombi ventil - nevevieš mi poslať nejaký link na manuál ?
Ahojte,
stále neviem vyriešiť problém so sekundárnym nasávaním vzduchu a vyhadzuje mi chybu:
01 Elektronika Motoru
06A906033DM
SIM0S33 1,6 2V 00HS
17831 P1423 035
Řada 1, systém sekundárního nasávaní vzduchu - prútok príliš malý.
Prosím neviete mi poradiť čo s tým ?
d.