Přejít na obsah

LukiX

Uživatel
  • Počet příspěvků

    48
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LukiX

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Ahoj, mám ručičky z O1 RS, kdybys chtěl. Více SZ...
  2. Aha, no pájecí pastu používám taky. Asi mi nezbyte, než ty budíky vytáhnout ven, rozebrat a skouknout. Problém je, že nevím co vlastně hledám. Všechny diody svítí, při zapnutých světlech nikde nic v podsvícení neproblikuje, akorát prostě při vypnutém zapalování ty LED jemně svítí. jako by do nich šel nějaký malinký zbytkový proud odněkud. Ale říkám si odkud sakra? Vždyť po vypnutí zapalování, tam žádný proud nemá jít kudy.. A pak ten nesmyslný odběr v klidu těch cca 10 W... Vytáhnu je ven a mrknu na ně... Možná je znovu prohřeju ty LED.
  3. Díky za odpověď. Zajímavé. Pájím to tímto: http://www.gme.cz/pajeci-pero-atten-at-ss-50-p730-648 S pájením problém nemám - resp nikdy jsem neměl, pájím celkem často.. Ale proč se problém začne vyskytovat až po půl roce? To se mi moc nechce zdát, že by mohlo být způsobeno špatným pájením..
  4. Ahoj, mám dotaz na místní borce, kteří předělávali už řadu aut. Já osobně jsem předělával pouze komplet interiér mé RS 2x RS budíky + 1x RS budíky s maxidotem. Na první budíky jsem použil bílé LED SAMSUNG v pouzdře 3528 - čili dle mého názoru stejné pouzdro jaké měly originál diody. 2 RS budíky jsem zkusil ty LED v pouzdře 1206 z GME (lépe se pájí než 3528) V čem je ale problém. Po cca půl roce, se mi při vypnutém zapalování a třeba i zamknutém autě, začínají náhodně slabě rozsvěcovat jednotlivé LED v podsvětlení budíků. Začíná to slabě, jen např jedna LED pak se to postupem času zesiluje a přidívají se ostatní LED. Moje teorie, proč se tomu tak děje: Dochází k pustupnému zničení - proražení LED diod, protože do nich jde vyšší napětí, než by mělo. Je to podle mě tím, že tyto nové bílé (1206 z GME) LED mají mít pracovní napětí DLE datasheetu kolem 3V, což bude zřejmě méně než měly staré zelené LED. (Bohužel jsem neměřil). Budíky mám teď v takové fázi, že mi soustavně z akumulátoru berou cca 10W! Což mi vybije baterku ani ne za dva dny, a to i přesto, že jsem odpojil pojistku napájení budíků při vypnutém motoru (jako nouzové řešení, abych vůbec nastartoval) Zřejmě poškozené LED propojí nějaké cesty v budících a ty pak dělají neplechu.. Setkal jse někdo s podobným problémem? Pokud ne, předpokládám, že spolu s LED měníte i jejich odpory. Může se o tom prosím někdo trochu více rozepsat? Nebo mám problém někde jinde? Prolém je, že se mi takto zachovaly již druhé RS budíky :-( Jsem z toho celkem nešťastný :-( Díky moc za rady.
  5. LukiX

    Podvozek na RS

    Zdravím, tak i na mé RS se časem podepsaly české silnice.. Potřeboval bych vyměnit tlumiče + pružiny + horní uoložení. Mám na autě originál RS a nic tvrdšího a už vůbec nižšího bych nechtěl.. Co mě torchu odrazuje od nákupu origo tlumičů je cena: 3238,- za tlumič je dost kotel. Našel jsem alternativu od Bilsteinu nemáte náhodou někdo zkušenost s těmito tlumiči? Hlavně co se týče životnosti na českých cestách :-( Díky moc za postřehy.
  6. LukiX

    Výměna budíků

    Zdarvím. Potřebuji od místních borců trochu nakopnout co dělám špatně :-( Sehnal jsem si vysněnou přístrojovku s maxidotem (použitou) a snařím se jí přizpůsobit do své O1 RS. Původní přístrojovka: 1u0920811c ; Nová:1u0920841c. Postupuji přesně podle VISu (= podle postupu uvedeném na první stránce v tomto vlákně) - Mám problém s přizpůsobením nové přístrojové desky. - Zadám LOGIN 5 místný pin z nové přístrojovky (login vypadá úspěšný, konrolka imobilizéru svítí, namísto blikání) - pak PŘIZPŮSOBENÍ , kanál 50, PIN ze starých budíků. TESTOVAT, ULOŽIT - teď bych čekal, že nové budíky, převezmou VIN? SKZ a PIN a kilometry ze starých. Co se ale stane mě je: Budíky úspěšně převezmou PIN, SKZ nevím, a VIN je v budíkách uložen jakoby 2x. Starý i nový .. Stav km zůstane nezměněn, tudíž nenačte se ze starých budíků :-( Mají se samy přizpůsobit i kilometry? Nebo můsím ručně přes VAG Commander? - Pokud na VAGu diagnostikuji panel přístrojů, nejprve na chvilku problikne můj správný VIN, ale za vteřinku se přepíše na VIN nových budíků (tudiž ne VIN mého auta). Dal jsem si tu práci a vyčetl z takto špatně přizpůsobených budíků eeprom a opravdu tam vidím 2x VIN, Jeden můj a druhý z nových budíků :-( - Pokud jsem pokračoval a snažil s přizpůsobit klíček: - Řídící jednotka Impobilizéru, LOGIN: PIN z budíků: -> chybová hláška, že imobilizér odmítl tento kód. Můžete prosím někdo poradit, co dělám špatně? - Podotýkám že v autě mám Alarm Magicar s dálkovým startem a vím, že je přítomna jednotka "Imobilizer Baypass" která by měla být aktivní ale jen v průběhu dálkového startu. Díky za rady a připomínky.
  7. LukiX

    Výměna budíků

    Mohu se zeptat, co je potřeba k vyčetní pinu z obsahu EEPROM? Nějaký kalkulátor? Nebo jiný sw? Díky.
  8. Tak jsem trochu googlil, a budíky prozkoumal a zjistil jsem následující: PLCC2 (Plastic leaded chip carrier) je technologie SMD pouzdra. Ovšem rozměry pouzdra originálních LEDek jsou 3528 (3,5x2,8 mm). Jsou to hojně používaná pouzdra např. v LED páscích pro dekorační nasvěcování, těchto LED mám spoustu. Problém paradoxně je jejich příliš vysoká svítivost 1500 mcd+ ... Máte prosím nějaký tip, kde sehnat vhodné (jak psal někdo předemnou svítivost do 600 mcd) bílé 3528 SMD LEDky ? Díky moc.
  9. Skvělé díky moc za opdověď. Čili předpokládám, že lepší je nahradit originál pouzdrem PLCC2, jak jsem někde v tomto tématu četl, se svítivostí do cca 300mcd. Může prosím někdo ze zkušených úpravců potvrdit/vyvrátit? -)
  10. Zdravím pánové, chci také změnit osvětlení budíků (stupnice) na bílé, rád bych se ovšem zeptal místních borců jaké LED preferujete? Všiml jsem si, že někdo používá pouzdro PLCC2 a někdo 1206. Nevíte prosím jaké pouzdro jsou originální LED? Jde mi o to, že chci studenou bílou kolem 6000°K, ale hlavně chci svítivost jakou má např Superb 1 2005+. Čili ať to svítí +- jako originál ;-) Ať to nesvítí málo ale ani neoslňuje. Díky moc za tipy.
  11. Ahoj kluci. Rád bych se Vás zeptal na Vaše konkrétní zkušenosti s LPG hlavně konkrétní LPG systém (výrobce) který v autě máte. Dále jakou firmu byste mi doporučili na montáž v okolí Ostravy? Viděl jsem zde hodně příspěvků od Karla.lpg, je vidět, že se jedná o člověka, který svému oboru dobře rozumí. Problém je, že to do Moravských Budějovic mám trochu zruky.. Já mám O1 RS v kombíku. Co se týče "chipu", nemám originál mapu - je tam zřejmě nějaká jiná, ale jsem s ní max spokojen, jede velice pěkně a dlouhodobou spotřebu mám cca 7,5l/100 km. Po okreskách +- v rámci předpisů není problém jet 6,5l/100km. Najedu ročně cca 22 000km a tak jsem si říkal, že bych na LPG ušetřil. Ale hlavně mi jde o to aby byl provoz bezproblémový a aby byla zachována charakteristika a průběhu výkonu na motoru prři jízdě. Díky moc za postřehy.
  12. Moje AUQ žere kolem 1l /10 000 km.
  13. Ahoj, mel jsem tu stejnou chybu, svitila mi kontrolka "check engine" auto semtam cukalo a problemem byly dve male hadicky kolem turba - za to pomerne drahe Kolem 1000 Kc stala jedna... Bohuzel ktere presne to byly, uz netusim, neopravoval jsem to ja. Radeji bych tu chudou smes poresil co nejdrive, protoze u turbo benzinu muze byt nebezpecna pro zivotnost valcu, pokud bys s tim jezdil dlouhodobe.
  14. Myslím, že toto rádio je co se týče vstupů z USB nebo SD prostě průšvih a fisko Jak jsem psal, vyzkoušel jsem několik karet - všechny minimálně class 10 - to dle specifikací znamená 10Mbit/s zápis, 80MBit/s čtení! (pro představu, takovou rychlost čtení nemají ani některé notebookové 2,5" pevné disky a datové toky kvalitních MP3 jsou kolem 320kbit/s) Za mě osobně toto autorádio nedoporučuji. O ergonomii ovládání za jízdy, raději nemluvě..
  15. Renovace origo parabol, by měla vyjít do 1000 Kč. Ještě uvidím, zatím ani nevím, kde přesně si to nechám udělat. Musím ještě opravit dvě propálené díry v origo parabolách. Nerad to říkám, ale soudruzi ze Škody u origo parabol asi udělali někde chybu...
×
×
  • Vytvořit nový...