Přejít na obsah

juri23

Uživatel
  • Počet příspěvků

    134
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení juri23

  1. @srotty, a co octavky z nemecka?
  2. Ahojte, robil niekto kódovanie zadných svetiel do hmly aby svietili obe hmlovky? Skúšal som to podľa návodu z brisko škoda ale neúspešne...
  3. Ahojte, ozivujem temu... najde sa tu niekto kto ma auto s tymto motorom? zaujimalo by ma ako to je teda s pripadnou spotrebou oleja, regenraciami popripade ci system na Adblue nerobi problem..... Dakujem
  4. tak trochu sa posuvam dalej.... pred odchdoom do HR mi zacala svietit kontrolka doplnenia oleja... postupne som tam dolial 1L a po cca 4000km mi kontrolka zasvietila znovu... napriek tomu ze kedze regeneraciu prebiehaju 4x castejsie do oleja isla znacna cas aj nafty.... takze niekde sa olej bude tratit
  5. tak dnes po konzultacii s mechanikom to vyzera ze auto produkuje naozaj vela sazi a to zanasa DPF a nasledne sposobuje caste regeneracie. uz len prist na to ze co to sposobuje
  6. cistili mi to tu: https://www.cistenie-filtrov-dpf.sk/?gad=1&gclid=Cj0KCQjwtJKqBhCaARIsAN_yS_nNknV0Zu6uV4d32ibCgts9dE7oGJ5W3lDOgH8-QGSPjOSgzSKGSioaAp3tEALw_wcB
  7. 1. nemam pocit, ze by to zralo olej, dolievam 1l na vymenu - 15tis. km.... 2. marfan pri kolkych km si dal cistit DPF?? 3. no mna hlavne nejdem moc do hlavy, ze po cisteny to regenerovalo tak ako malo, ale vydrzalo to necely rok..... nemylsim si ze DPF je opat zapchate popolcekom po necelych 20tis km od cistenia, ale diferencne tlaky su vysoke tak ako boli pred prvym cistenim.... a zeby takto upchali DPF len sadze sa mi tiez nezda /to by muselo ten olej zraz viditelne/.... a tiez by sa regeneraciou mali vypalit a DPF by zas malo byt ciste. Ale vsimol som si, ze merana hotnota sadzi VS vypocitana, rastie ovela ovela rychlejsie..... merana je po 80km jazdy 18g a vypocitana 8g a nasledne sa spusta regeneracia... diferencne tlaky mam pred regeneraciou pri zatazeni 300-400mbar co mi proste vychadza len na naozaj upchate DPF....
  8. tak po necelom roku od cistenia DPF sa caste regeneracie vratili, aktualne to regeneruje po 120km, po cisteni to bolo okolo 400km. Rovnako tak vysoky dif tlak, tesne po cisteni som mal pri plnej zatazi /3ka plny plyn/ max diferencny tlak okolo 170, teraz 380. Nepredpokladam, ze rok po cisteni by sa DPF znova upchalo popolcekom. Snimace dif tlaku nove, vstreky otestovane, turbo olej nezere... niekto nejake napady??
  9. Ahojte! Mam pocit ze ohrievanie chladiacej kvapaliny mi trva o nieco dlhsie ako to bolo zvycajte..... mam webasto a standartne mi stacilo pri vypnutom motore cca 10min prevadzky webasta, aby ukazovatel teploty bol na prvej palicke... teraz tomu tak je cca po 20 minutach..., rovnako tak mam pocit, ze to dlhsie trva aj pri prvej jazde bez webasta. Viem, ze O3 ma 4 chladiace okruhy a rozne spatne ventily.... tak ma napada ci to nemoze robit nejaky spatny ventil, ktory prepusta chladiacku do nejakeho ineho okruhu a ohrev trva dlhsie... vodna pumpa je ma cca 20K km. /clonka by mala byt ok, a ak by aj bola pridreta tak sa mi zda, ze pridreta ostava prave v polohe zavretych lopatiek co by nemalo sposobovat pomaly ohrev chladiacky/ alebo by to mohol robit termostat? ale ked sa motor zohreje teplota drzi na 90C bez kolisania.... vdaka za rady
  10. že by bol zlý aj napriek tomu že má v indentifikatore viac zelenych poli ako screen na začiatku vlákna?
  11. Ahojte! poradí mi niekto, kde môže byť problém, mám ELM327 z Aliexpress v elm indentifikatore sa zobrazuje takmer všetko zelené no napriek tomu VAG DPF Lite vypíše chybu. Ďakujem za rady
  12. Tak DPF nakoniec vycistene, aktualne regenracie cca kazdych 400-500km, spotreba kleskla o cca 0,5-0,7l
  13. sorry, moja chyba, "resetting OF learned values" Ok, skusim to najprv tak ako pises... potom po tej vymene za nove snimace, ktoru moznost zvolit? adaptaciu?... a este mozno taka otazka nemoze mat na toto nejaky vplyv vymena rozvodov? co som sa pytal ludi v mojom okoli su dve skupiny: 1. skupina tvrdi tieto DPF vydrzia ovela viac km bez cistenia, a ze dovod bude inde... 2. skupina tvrdi, ze DPF bude zanesenie a je cas ho dat vycistit... este pripojim log kde je v urcitom momente diff tlak cez 380hPa. co by naznacovalo ze filter je pripchaty, za predpokladu ze snimace davaju spravnu hodnotu.
  14. na Sku jazdim kvoli podtacaniu v rezime D. este otazka aky je rozdiel medzi "reset a naucenie hodnot dif, snimaca tlaku" a "adaptacia dif. snimaca tlaku"? chcel by som este skusit vymenit snimace za nove...
×
×
  • Vytvořit nový...