Přejít na obsah

milano5

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení milano5

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak jsem konečně zjistil kde je zakopaný pes.V tělese mechanizmu škrtící klapky je motorek a ten byl špatný.Bohužel i v té nové klapce,která tedy samozřejmě nebyla funglová,a měla tedy stejný problém jako ta původní.motorek jsem rozebral, vyčistil,klapku vrátil zpět a světe div se ono to funguje.drží krásný volnoběh,sytič taky bez závad a bez žádného nastavování VAGem či jinou úžasnou diagnostikiou.jak úžasně jednoduché,škoda jen,že mě to nenapadlo hned. Jsem takřka laik,ale po této zkušenosti si troufám říci,že už o tom i něco vím.
  2. Kdyz odpojim lambda sondu,tak je to stale stejny... mam najeto asi 135tis.!!!?
  3. Prosím o radu,u feldy 1.6 mpi ,98 r.v. 135tis, mi volnoběh kolísá mezi 300 až 400 otáčkami.Problém byl původně větší.Motor se dusil v nízkých otáčkách a pak i sporadicky tak ve 2tisících úplně vypnul a pak se zase rozjel.To jsem musel ale s plynem až na podlahu.Tuto závadu jsem odstranil výměnou prasklých výfukových parohů(lambda zřejmě dostávala zkreslené údaje),ale volnoběh je stále dost nízko.Studený motor zhasne okamžitě,teplý se jakž takž udrží ale často zhasne taky(strašně se to klepe a něco mi říká že to asi motoru dobře nedělá).Vyměnil jsem škrtíci klapku,svíčky,rozdělovač,palivový filtr u nádrže,váhu vzduchu(ano skutečně tam je),vstřiky, diagnostika bez závad,ale vše je marné.Někdo mi říkal o halově snímači otáček,ale nevím kde je.Je na setrvačníku,na vačce nebo někde jinde?Pomozte prosím,co s tím....už jsem do toho nacpal dost peněz a kde je mám sakra stále brát.
×
×
  • Vytvořit nový...