Jump to content

nartinrix007

Uživatel
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About nartinrix007

  • Rank
    Junior

Recent Profile Visitors

230 profile views
  1. Měl jsem stejný problém s blikající kontrolkou žhavení a přepnutím do nouzového režimu. EGR ventil vypnut softwarove v řídící jednotce a je klid. Vydržel 106 tis.km
  2. Škodovka o tomto problému ví a jedná se o výrobní vadu, ale nemusí se nutně projevit. Vlhkost se dostala do sváru vodičů vedoucí do řídící jednotky, který je utěsněn nějakou bužírkou. Z tohoto sváru vedou vodiče asi do 5ti svorkovnic, takže se závada projeví několika způsoby. Vlhkost způsobí nejspíše zkrat. Referenční napětí 5V klesne a počítač se přepne do nouzového režimu. Mě se to projevilo blikáním kontrolkou žhavení a ztrátou výkonu.
  3. Zdravím. Yeti po úspěšné reklamaci a jednalo se o ovlhkost v motorovém svazku. Vozy vyrobené do 7KT 2010 mají tuto vadu. Vyměněn motorový svazek a ventil zpětných výfukových plynů. Závada se projevila při jízdě, kdy začala blikat kontrolka žhavení a počítač přepnul do nouzového režimu, ztratil výkon a Maxi Dot hlásil co nejdřív do servisu. Auto bylo v servisu 3 týdny. 14 dní servis čekal na náhradní díl ze škody.
  4. Aktualizaci map v Columbovi od Škody zadarmo asi těžko :-). Už se po aktualizacích pídim, ale zatím nic. Mapy nejsou v Columbovi zrovna aktuální :-(.
×
×
  • Create New...