Tyjo to je zajimavy system
Kazdopadne je to dle me volovina, obzvlast u auta v cene statisicu. Pokud jde o srazeni hranek, tak to pochopim, ale kdyz nekdo rovna teplem zkriveny kotouce, tak mi to prijde ponekud, no nechci rict dementni, ale treba zvlastni...
Jestli tika rucka rychlomeru, bude spis problem v nahonu. Chtelo by ho to namazat. Otackomer si kup, ale musis zezadu od civky natahnout novy vodic k otackomeru...
Nafta z liazky nemusi byt spatna...
S tim benzinem je to horsi, kdyz natankujou s nizsim OC tak si jednotka snizi predstih, otazka je do jaky miry to je unosne. Samozrejme je to blbost... Stejne jako 100oktan do HTP :-) Vyplati se kvalitni "obyc" natural 95 od renomovane pumpy nez nejaky pochybny mix kdo vi odkud :-)
Ja nechci nejak rejt, ale muze mi nekdo ozrejmit proc setrite pri koupi auta prave na motoru a pak se to snazite dohnat drahym palivem a chiptuningem?
Jinak tedy 100oktan do htp je skoda penez...
Synchron pro zpatecku je zbytecnej. Je potreba ji radit pouze pokud auto stoji, jinak prevodovka trpi.
To, ze po zastaveni je potreba chvili pockat s vyplou spojkou nez se dotoci kolecka je taky normalni. Urcitou pomoci muze byt zastavit, drzet spojku, dat tam treba jednicku, jeji synchron zastavi hnaci hridel prevodovky a pak tam okamzite jde zpatecka bez problemu.
Mladezi, je tu prosim nekdo technicky zdatny aby mi ozrejmil funkci cidla v nadobce u VW? Puvodne sem myslel ze jsou to jen dve sondy a meri se odpor vody (voda neni - odpor nekonecny a naopak), jenze to by se vlastne sondy rozlozily elektrolyzou - resp jedna by se premistila na druhou. Kdyz s tim zkousim laborovat tak bez vody jsou oba piny konektoru bez reakce, pokud vodu napustim chovaji se ty dva piny jako vyvody kondenzatoru. Zatim sem toho moc vic nevykoumal. Aby se elektrody nerozkladaly predpokladam ze se to meri stridavym napetim. Vysila jednotka nejaky pulzy a tim zjistuje stav vody?
Podotykam ze se mi jedna jen o princip, neresim zadny problem - proto jsem to tema dal sem a ne primo k typu nejakyho auta... Diky
Zalezi co to je za radio, no vzdy jde jeden na staly plus a druhy na spinany spinaci skrinkou. Jesi mas srackoidni radio tak baterku sezere tak jako tak...