Dobrý den. Trochu sem pátral,ale to co jsem potřeboval jsem přesně nenašel.
1.Odešlo mi turbo nebo spíš zatuhly klapky a při cca 3000 otáčkách padalo do nouzáku - výměna turba (repasovaného) a jede jak má pěkně táhne,ALE před i po výměně jsem zaznamenal zvýšenou kouřivost (po nastartovaní to neřeším octa má cca 350tis najeto) ,ale ještě cca 4km(potom absolutně bez kouře) po nastartování stále kouří.
Už jsem s tím chtěl jet zpět do servisu ,ale o víkendu jsem nejezdil a auto nakopl zas až v pondělí a naráz auto absolutně bez kouře, přijedu do práce cca 8 hodin stojí nakopnu a zas kouř. Auto nechám přes noc v garáži ráno nastartuju a zas bez kouře.
Nesetkal se s tím někdo ? Měl jsem podezřeí na těsnění pod hlavou ,nebo že se mi dostává olej někam kam nemá,ale proč to potom po ránu nedýmí ?
2.Jaký máte názor na protáhnutí,vypálení egr/turba ?
-cca na 4 rychlost to rozjet po určitý čas na 4500 ot. nebo do omezovače,slyšel jsem že se tím čistí od různého bordelu a jak často by se to mělo dělávat ,pokud teda vůbec.
Děkuji