Přejít na obsah

Jan75

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jan75

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim kolegové, jestli mi můžete někdo sdělit svůj názor. Mám problém s otáčkama motoru Oct. 1,6 AVU r.v. 2001 : Dokud se motor neohřeje na 60-70°C tak to samo přidává, otáčky stoupnou na 1500 - 2000, hlavně po rozjezdu při vyšlápnutí spojky, zastavení a následném rozjetí, tak to vypadá jako když je "zaseklý sytič", slabá reakce na ubrání plynu. Po ohřátí reakce na plyn. pedál OK, volnoběh cca 700 ot. Na diagnostice hlášeny chyby na obou sondách, vyměněny obě za nové Bosch, nyní diagnostika nehlásí žádné problémy, falešný vzduch motor nikde nepřisává...... Při kratších jízdách tím pádem stoupá spotřeba, tak už nevim co stim. Dík, jestli mi někdo odpovíte.
  2. Zdravim, no docela šílený nápad přivářet k plechové karoserii něco elektrodou. Co myslíš, že to udrží?! Když to budeš napínat mezi sebou, tak akorát vytáhneš plech v okolí přivařených ok......
  3. Taky nějak nechápu smysl těchto "vzpěr" v kufru. Docela zajímavé musí být vyndat rezervu !! Ono stačí jet třeba na dovolenou k moři, mít defekt a vyndávat všechny zavazadla a k tomu ještě rozebírat nějakou konstrukci v kufru....
  4. Přesně jak píšeš! Já byl letos na STK a na emisích jsem neprošel z důvodu, že "mám o 2% vyšší COčko" jak mi sdělil technik s lehkým úsměvem, což mě docela naštvalo. Auto (Oct. I 1,6 AVU) je v cajku, výfuk originál bezvadný stav, motor jede jak má a spotřeba je taky v normě. Takže mě čekalo lítání po servisech a jišťování co je špatný a s tím spojený výdaje abych pak splnil jakousi bezvýznamnou normu a mohl dál jezdit. No a pak tu zcela v pohodě jezdí tací joudové s vykuchaným výfukem a bez katalizátoru, kterých se tyto emisní normy jaksi netýkají a nikdo je po nich ani nevyžaduje. To se pak otvírá kudla v kapse.... a to není o závisti, ale o tom jak si jsme všichni rovni před zákonem.....
  5. Zdravim, mě teda zas zajímá, k čemu jsou takové úpravy dobré!? Akorát problémy na STK, emise,... vždyť to nemůže ani projít. A neumim si představit jet takto upraveným autem na dovolenou někam k moři!
  6. Čau, nevíte někdo jestli je možné předělat automat. ovládání sytiče u motoru 1,6 AVU na ruční ovládání? Nějaký potenciometr kdyby šel někam zapojit..... Zajímá mě to proto, že každý den jezdim do práce, cca 10 km z mírného kopce a celou trasu běží motor na sytič a teď spříchodem chladných rán jsou otáčky ještě vyšší.
  7. Můj názor je, že pokud jsi absolvoval takto náročnou cestu a auto jede slušně, doliješ 1 litr oleje, tak není co opravovat. Když vezmu že od výměny k výměně doliješ cca 2 až 3 litry oleje navíc, tak za 4000 Kč je cca 33 litrů oleje (10W-40) což při ročním intervalu výměn je na 10 let na dolívání. Takže z tohoto pohledu mi připadá taková jednorázová investice jako zbytečná. Mám O1 1,6 75kW naj. 142000 km a na 15000 km dolívám cca 5 litrů, což je hluboko po normou. Výrobce udává normu 0,5-1 litr na 1000 km....
  8. Zdravim, já mám Octavii I motor 1,6 AVU, takže v podstatě to stejné. Taky jako ty, když jedu místně a po městě, tak olej nijak nemizí. Ale když vyjedu na dálkovou nebo jsem jel k moři, tak olej mizí. Před cestou do Chorvatska jsem dolil na max. a po příjezdu do Dubrovníku byl olej hluboko pod min. Když jsem se ptal "odborníků" tak mi řekli že výrobce motoru udává normu 0,5-1 l na 1000 km, takže 2 litry oleje na 2500 km je zcela v normě. Mám najeto 141000 km. Auto jede dobře, spotřeba je taky v poho, tak nějakou generálku motoru za těžký tisíce neřešim. Třikrát do roka doleju cca po 2 litrech a pak výměna oleje, což roční náklady na ojel činí 1100 kč.
  9. Zdravim, můžete mi někdo říct svůj názor na tento únik brzdové kapaliny? Slabě vytéká, spíš mokvá z pryžové prachovky za brzdovým pedálem, skrz kterou vede ovládací tyč k posilovači. Viz. foto (snad je to patrné, teče po plastu dolů na koberec). Auto- Octavia I. r.v.2001 1,6 75kW- jinak brzdí normálně. Setkal jste se s tím někdo? Ukazoval jsem to ve dvou servisech, v jednom na to divně koukal a že se s tim ještě nesetkal, v druhém říkal že to nic není. Tak nevim, jestli teče hlavní brzdový válec, tak že to nekape někde z něj, ale tohle vypadá jako že to protéká skrz posilovač.
  10. Čau, před týdnem jsem přesně tohle řešil. Originál s vlnovcem je fakt dost drahej. Použil jsem ten ze škoda-díly.cz za 1800 Kč, Česká výroba. Chce to vyměřit, užíznout pod vanou a pak svařit pod autem CO-čkem.
  11. No já jsem spíš pro originál věci, bez úprav. Mám radši, když je auto co nejtišší v rámci možností. Takovýhle zásahy, něco přivrtávat, předělávat výfuky. atd.... a ještě do toho cpát peníze! Kvůli zvuku??!! Zkus za auto uvázat na provaz starý hrnec a výsledek se jistě dostaví
  12. Čau, mám Škodu Felicii (r.v.1961) a v létě bych chtěl s ní vyrazit k Jadranu. Nenajde se tu někdo s podobným veteránem a kdo by měl chuť podniknout takovou cestu? Bude to náročné.....
  13. Čau chlapi, nevíte tady někdo jak funguje termostat u motoru AVU? Vyndal jsem ho a zkoušel postupně ohřívat ve vodě až na 100°C, ale stejně se neotevřel - zřejmě ho ještě ovládá ŘJ? Řeším to proto, že motor se dlouho nechce ohřát, na 90°C až tak po 12 km a do té doby skoro ani netopí. Parkuji v garáži, kde je i v mrazech tak +2°C, před celým chladičem mám clonu a i teď když už nemrzne, tak je to pořád stejné. Tak jsem si myslel, že je termostat pořád otevřený, nebo že otvírá moc brzy. Dík za případnou odpověď.
  14. čau všichni od Octávek, mám problém a tedy dotaz na někoho znalého. Mám problém s Octávií 1,6 75kW motor AVU, r.v. 2001. Když se motor ohřeje tak na 50-60°C, tak při vyřazení rychlost a když není v tahu i při zařazené rychlosti zvýší se otáčky na 1100-1200, někdy i na 2000 ot./min. a nejdou dolů, dost vyskočí okamžitá i průměrná spotřeba, teď v zimě průměr po městě 20l na 100km, prostě se to chová jako když je sytič na plno. Když už se motor ohřeje více je to v pohodě, otáčky drží na 700 při volnoběhu a motor brzdí při ubrání a okamžitá spotřeba je 0 l na 100 km a běžná spotřeba je taky v normálu. Je zajímavý, že když je motor studený i v mrazu, tak po nastartování drží 900 ot/min a při jízdě reaguje na ubrání plynu otáčky klesnou, prostě v pohodě se dá jet. Problém s vonoběhem začne až po lehkém ohřátí. Teplotní čidlo mám vyměněné, v něm to zřejmě není. Na diagnostice jsem byl ve dvou servisech. a tam mi řekli, že je všechno dobrý. Tak nevim jak dál. Ale jízda z práce a pojíždění po městě je hrozná, hlavně ta spotřeba. Jestli mi někdo poradí, tak předem dík!
×
×
  • Vytvořit nový...