Tak oo to to auto dělalo i když bylo starý nějakých 6-7 let a najeto nějakých 160 000. Kdyby bylo špatné turbo, tak se to snad časem zhoršuje, ne? Tedy alespoň dle mého laického názoru. Přitom se to nějakých 100 000 a cca pět let chová prakticky stejně. Přijde mi, že jakmile tlak překročí určitou hodnotu (tedy cca 2,1 a více), tak něco řekne regulaci "uber". Mám podezření na nějakej zmršenej tuning od předchozího majitele a to bych rád vyloučil jako první.
Jinak plynem to nebude. Uvědomil jsem si, že občas to v tom cukne i když to zrychluje na tempomat, bez plynu.
Chápu, že když se vymění turbo, tak to pojede asi líp, ale já nepotřebuju mít nějakou raketu. Navíc vysolit šílené prachy kvůli víceméně kosmetickému problému, který se dost možná dá vyřešit jen úpravou SW, opravdu nehodlám.
Jinak jsem si všiml, že tyhle motory opravuješ. Jsem pražskej, tak ho můžu přivézt. V listopadu mě čeká technická a na poslední mě upozorňovali na vyšší kouřivost, tak jestli by to nešlo trochu pořešit abych neměl problém.