Přejít na obsah

Ondra_1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Ondra_1

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Nějakého rozdílu ve spotřebě jsem si nevšiml, ani nahoru, ani dolů. Dlouhodobě mám kolem 6,5 l.
  2. Přesně tak, ironicky. Chtěl jsem originál, protože přece jen si myslím, že s výkonnějším motorem se víc namáhají mechanické části. Auto má už něco za sebou a myslím si že za dřív spálenou spojku, zničenou převodovku nebo homokineťák to nestojí. No ale díval jsem se na parametry a on je v krouťáku mezi 132 a 120 kW rozdíl pouze 20Nm navíc (370 Nm) a to zas tak moc není. Spíš je asi ten motor naladěnej na vyšší výkon ve vyšších otáčkách.
  3. Tak já jsem sice chtěl původně nahrát originál, no ale nechme to být. Už jsem si zvyknul
  4. Tak záhada vyřešena. Zřejmě v tom byl rozesraný soft. Satas nahrál origo do ŘJ, seřídil vstřiky a auto jede zas normálně :-) Ještě se měnil jeden vstřik, ale s tím to nesouviselo. Turbo po roztočení krásně drží tlak 2,1-2,2 baru a jede jako raketa. Jsem rád, že u auta s takovým nájezdem je turbo OK :-)
  5. Tak ve městě s ním sice občas jezdím, ale většina provozu co se týče km nájezdu bude mimoměstská, tipuju tak 80%. Před těma emisema jsem to protáhl na vyšší otáčky čtyřkou po dálnici nějakých 20km a kouřivost prý byla hraniční, tak nevím... Jo jinak sorry, zapomněl jsem, že mám už založený účet z dřívějška a na druhém počítači se mi to přihlásilo pod ním. Tak to vypadá, že píšu ze dvou účtů :-) A dokonce jsem v historii našel, že jsem stejný problém s mým autem tady už psal v roce 2012 :-D tehdy na to nikdo bezprostředně neodpověděl...
  6. Tak oo to to auto dělalo i když bylo starý nějakých 6-7 let a najeto nějakých 160 000. Kdyby bylo špatné turbo, tak se to snad časem zhoršuje, ne? Tedy alespoň dle mého laického názoru. Přitom se to nějakých 100 000 a cca pět let chová prakticky stejně. Přijde mi, že jakmile tlak překročí určitou hodnotu (tedy cca 2,1 a více), tak něco řekne regulaci "uber". Mám podezření na nějakej zmršenej tuning od předchozího majitele a to bych rád vyloučil jako první. Jinak plynem to nebude. Uvědomil jsem si, že občas to v tom cukne i když to zrychluje na tempomat, bez plynu. Chápu, že když se vymění turbo, tak to pojede asi líp, ale já nepotřebuju mít nějakou raketu. Navíc vysolit šílené prachy kvůli víceméně kosmetickému problému, který se dost možná dá vyřešit jen úpravou SW, opravdu nehodlám. Jinak jsem si všiml, že tyhle motory opravuješ. Jsem pražskej, tak ho můžu přivézt. V listopadu mě čeká technická a na poslední mě upozorňovali na vyšší kouřivost, tak jestli by to nešlo trochu pořešit abych neměl problém.
  7. Ahoj, mám takový drobnější problém s motorem 2.5TDI 120kW. Např. když jedu po dálnici v klidu na tempomat a pak chci zrychlit kvůli předjetí, tak to často po sešlápnutí plynu pěkně zabere, ale hned za okamžik ten motor ztratí na chvilku část tahu a pak zase plynule zabere. Projevuje se to i tak, že když třeba zrychluju na dvojku z nízkých do vysokých otáček, tak ten zátah není uplně plynulý a je tam dvakrát nebo třikrát cítit mírný pokles výkonu. Celkově ten motor výkon má a i spotřeba je OK (průmer cca 6,5), takže je to spíš takový "kosmetický" problém. Netušíte někdo čím to může být? Díky.
  8. do té nafty se to přidává automaticky při tankování ;-)
  9. znova, to není žádná močovina :-) slouží to to k tomu aby se snížila zápalná teplota sazí a protože superb I má filtr daleko od motoru tak je to nutné - to je rozdíl např od Ochcávky 2.0TDI , která to má blíže k motoru a aditivum tedy není nutné u Superba se to automaticky přímíchává do nafty přímo v nádrži, tady si o tom něco přečti http://www.skodovky.eu/filtr-pevnych-castic-ve-vozech-skoda.html
  10. to mi taky není moc jasný, to aditivum (žádná močovina) by se mělo automaticky přidávat přímo do nádrže a míchat s naftou, jak se může dostat do oleje???
  11. technická, pokud vím tak aditivum pro DPF není vůbec žádná močovina (známa pod názvem AdBlue - slouží k redukci NOx ve splodinách) ale slouží ke snížení zápalné teploty sazí uchycených v DPF
  12. protože je podstatně dražší :-( http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8l0953513s01c-prepinac-svetel-leva-packa-octavia-superb.html
  13. Ahoj, zajímalo mě zda můžu použít levou páčku s plným ovládáním tempomatu pro auta bez multifunkčního volantu i pro Superba který má multifunkční volant? Jedná se o tento typ http://www.cc-autodily.cz/spinac-svetel-a-smer Díky.
  14. Ahoj, koupil jsem si jetého Superba, ale dostal jsem k němu pouze dva klíče s dálkovám ovládáním. Ten třetí, servisní bez ovládání jsem nedostal. Mám to považovat za bezpečnostní hrozbu nebo se tím nemám zabývat? Je možná výměna sady klíčů a co by to stálo? Díky za radu.
×
×
  • Vytvořit nový...