Pivo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    84
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

6 Neutrální

O uživateli Pivo

  • Hodnost
    Uživatel
  1. Pokud to není verze 4x4 tak ti to docela žere, no diesel to nikdy nebude. Kolik píšou spotřebu podle výrobce ?
  2. U mého VW T5 to dělají přímo repráky ve dveřích, zajímavé že na obou stranách, při bouchnutí začnou hrát, když zesílím rádio na velkou hlasitost tak se chytnou a pak hrají, zřejmě pomůže jen výměna, Jestli nemáš podobný problém.
  3. A na kolik přijde to seřízení bixenonů v as ?
  4. Zde se hodí okřídlené nechci slevu zadarmo. To ti nevadí, že platíš za něco co už si měl?
  5. Jak se překoná zamklá zpátečka, to jako jde lehce obejít ?
  6. A poloosy máš v pořádku. Při větším nájezdu bývají vymačkané homokinetické klouby, hlavně vnitřní.
  7. Zkus hledat v tomto vlákně, třeba ti to pomůže: fórum škodahome
  8. Máš vadný servomotor v klapce sání. Motorek po určité době zeslábne a není schopen dostatečně otevřít klapku při klidových otáčkách. Jeho činností je přemoct pružinu, která klapku zavírá. Vyměň motorek nebo celou klapku za novou, použité většinou trpí stejnou závadou. Základní nastavení otevře klapku postupně na 4 polohy do cca 1/3 maxima, tím se nastaví. V tvém případě se klapka otevře pouze nepatrně nebo neudrží polohu.
  9. Měl jsem také špatné emise 1,6MPI/55kW a byla to vadná Lambda sonda. Dej tam Bosch, Vika nic nevydrží.
  10. Vše jsem ti popsal, zkus funkci klapky při základním nastavení, servomotor musí být silný, jinak to blbne.
  11. Máš vadný servomotor v klapce sání. Je ho možné vyměnit nebo opravit obroušením komutátoru a výměnou uhlíků. Nejsnažší je vyměnit celou klapku za novou, použité většinou trpí stejnou závadou. Vždy po opravě nebo výměně proveď základní nastavení klapky. Závada klapky se projevuje tak, že śervomotor nemá dostatečnou sílu, aby přetlačil pružinu, která klapku zavírá. Při uvolnění plynového pedádu je sepnut okruh servomotoru a ten udržuje klapku otevřenou na přesnou hodnotu odpovídající volnoběžným otáčkám motoru. Funkci lze sledovat při základním nastavení klapky, kdy řídící jednotka postupně otevře klapku ve 4 krocích přibližně na 1/3 maximálního otevření a tím si nastaví regulační rozsah. V tvém případě se klapka otevře většinou pouze minimálně, nebo se otevře ale neudrží polohu. Hledej na youtubu, podrobná jsou videa v ruštině. Spínač světel je nutné vyměnit, bývá vypálený, už jsem to také řešil.
  12. Když odpojím čidlo, tak ano, po zapnutí pípne a vypne se. Bývají prý zlámané vodiče přímo ve svazku mezi čidly na nárazníku, nebo mají svod. Lze to proměřit přímo na konektoru čidel, je tam vždy +,-,výstup. Jinak rozebrat tapecírung u superba v zadní části je podle mě dost pracné, nedělal bych to bez dílenské příručky. Jednotka OPS je za blatníkem vzadu vpravo.
  13. Poloosy máš v pořádku ? Vymačkané klouby na poloosách vibrují hlavně při záběru.
  14. Optický parkovací systém je chytřejší než bys čekal, úmyslně zobrazuje velkou překážku kterou vidí pouze jedno čidlo také na sousedních čidlech. Proto raději před hledáním chyb ve svazku zkus přehodit čidla mezi pozicemi, které nejsou bezprostředně u sebe. Pak uvidíš, jestli není vadné. Já kvůli tomu rozebral celé auto, proměřoval kabely a měnil jednotku abych pak po týdnu zjistil, že vše způsobuje jedno vadné čidlo za pár kaček, výměna zabrala 10 minut. Za dobrou radu plus bod potěší :-)
  15. K čemu certifikát? Aby ti z dobře fungujícího motoru udělali mrzáka? To si necháš nejdřív nahrát kurv_ítko abys to pak opravil chipem. Sorry jako.