Přejít na obsah

kantorm

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kantorm

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Poslal jsem zprávu na email, předem dík.
  2. Veškerá manipulace probíhala v aut. sevise a ti si s tím problémem naví rady. Proto hledám jiné možnosti jak z toho ven. Píšu i do auto škoda MB, tak uvidím. Nemáte někdo schéma zapojení komlpetního brzdového systému včetně posilovače a hadiček. Snad to mám propojené vše dobře.
  3. Koupil jsem už to s tou úpravou, já dával měnit kotouče v zadu a v předu jen destičky protože se mi brzdy nezdály, byly měké a v té době jsem na závadu nepřišel. Pak jsem teprve zjistil, že pedál jde až na podlahu a začal kolotoč - výměna kapaliny, výměna hl. brz. válce, dokonce dvakrát (v jiném servisu), pročištění celé brzdové soustavy, odvzdušnění v aut. servise. V běžném provozu mi to nevadí, když brzdím lehce, tak pedál drží, ale když přitlačím na pedál silou a držím, tak jde dolů. Při pokusu, že na pedál brzdy tlačím silou a zvýším otáčky motoru, tak pedál propadává rychleji. Možná, že blázním, ale v práci jezdí s jinýma Octama a vím jak se chová pedál jinde.
  4. kapaliny mám dost, dneska jsem zase na to koukal, co hadičky od posilovače, nemám je vyměnit.
  5. Tak po několikerém šlápnutí by to mělo držet, pokud ne tak propouští hlavní brzdový válec pod pedálem. Několikeré sešlápnutí nepomáhá, jde to pořád dolů. Hl. brzdový válec byl vyměněn 2x. Nemůže to mít souvislost s posilovačem, nějaký úbytek tlaku.
  6. Pepo007, dík to mě nenapadlo s těma hadičkama, ale po opětovném napumpování jde pedál zase dolů. Kotouče i destičky jsou sednuté, cca 2000 km. Bylo to v autorizovaném servisu, takže odvzdušnění by snad mělo být také OK. Prostě si už nevím rady
  7. Zdravím, mám problém s brzdama u mé octy 1,9 TDI 81kW, je to combík L&K a je z roku 2001, má najeto 150tis km. Majitelem jsem půl roku. Pedál při spuštěném motoru jde na podlahu do 10 sec. Při vypnutém motoru je tvrdý. Na válcích vše v pořádku- ABS zapne. Nikde nic neteče. Problém již byl popisován, ale nedočetl jsem se rady. U mé octy byly měněny kotouče, destičky, hl. brzdový válec, 2x v sevisu, diagnostika... a nic. Octa je upravena - čip na 103kW - 6kv. převodovka s kterou souvisí jiné zadní nápravy - př. kotouče ze superba 1.8 ...můžou mít tyto úpravy na daný problém nějaký vliv? Prosím poraďte co mám dělat, aby brzda byla OK.
×
×
  • Vytvořit nový...