Prosím vás o potvrdenie diagnózi či ide naozaj o zatuhnutie naklápania turba
Auto zrychluje ok, až do doby keď ho v kopci pritlačím zhruba do 3700-4000 ot. a vtedy spadne do nudzaku po opetovnom naštartovaní ide ok z diagnostiky vyšlo regulace plníciho tlaku ,regulační mez prekročena 17965 P1557,
Prečo to robí iba v kopci a pri koľkých km vám zatuhlo turbo ?
ide o octaviu AHF 81 kW
Mal so niečo podobné a nakoniec to klepalo v mechanizme zámku otvor dvere a kde sa pohybuje ten mechanizmus, smerom dole natlač silikonovú vazelinu a uvidiš budeš prekvapený to ticho
Ako viem zistiť či mám v aute MBA a MSR , ABS a ASR tam určite je ,cez dekoder kódov sa to nezistí je to octavia elegance TDI 81 kW r.v.2001 MR02 , MR03 to určite má
Borci poraďte u OI AHF 2001 pri jemnom otáčaní volantu niečo vŕzga v prednej náprave je to taký zvuk ako pri suchom zapečenon gulovom čape , gulove čapi a čapi riadenia to niesu /vstriekol som do nich olej/-nepomohlo , gumove uloženia stabilizatora to niesu - nové a navyše nereaguje to na preperovanie iba na otáčanie volantom , zvykne byť nejaký problém v hornom uložení tlmičov v tom ložisku ? alebo môže niečo vŕzgať v riadení kde sa napájajú tyčky riadenia ?