Přejít na obsah

DOMINIK 23

Uživatel
  • Počet příspěvků

    25
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení DOMINIK 23

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj chci se zeptat na zimni pneu na RS 2.0 147kw,jake mate psane ve velkem technickem prukazu?Ja tam mam jen 205/55/16.Muzu tam dat celorocni 225/40/18?
  2. Ahoj já to teď řešil a když jsem oddělal vložku zámku,tak tam nebyla ta tyčka co zapadá do drážky zámku,byla spadlá ve dveřích dole a prasklá...rozdělej vložku a uvidíš.
  3. Ahoj tak já měl stejnou závadu a určitě bych to řešil jak kvůli spotřebě benzínu,tak i z důvodu že ti benzín střiká před zavřený ventil a přebytek paliva se ti pak nespálí a steče po válci do oleje!Doporučuji koupit kvalitní snímač a né žádnou čínu...já jsem koupil nevědomě čínu a za dva měsíce jsem ho měnil za originál bosch.
  4. Ahoj ve visu mi to ukázalo: kontrola nastavení hřídele diagnosou akčních členů.
  5. Ahoj začala nám při jízdě svítit kontrolka oleje,tak jsem mrknul na měrku a bylo tam na minimum...ale když jsem dal pryč kryt motoru,tak kolem klapky byl olej...kde se tam vzal?Dík
  6. Nemělo by nic téct,tedy u mé oct.nic neteklo...mám 1.6.74kw,měl by snímat zuby setrvačníku ju
  7. Ahoj měnil jsem zrcáko u řidiče a po vyměně slyším nepatrné bzučení v zrcáku i když vypnu klíček a zamknu auto.Pokud přepnu nastavení na stranu spolujezdce tak v něm opět bzučí.Konektor jsem zapojil správně tak nevím?
  8. Hoď to na diagnostiku a uvidíš...já měl podobný problém na své octávce 1.6 74kw a byl to hallův snímač na vačkové hřídeli,po výměně vše ok.
  9. jasně nebyl jsem na to sám,jel jsem ke známému,tak že rozvody by měly jít dolů,ale vyzrály jsme nad tím aby se nemuselo odstrojovat a nastavovat,tak se nastavila horní úvrať pro jistotu...pak se na řemenu udělala ryska a taky na ozubeném kole vačky.Samozdřejmě musíš před tím sundat kryt motoru a kryt rozvodu.No nakonec se vzal kus delšího drátu a v místě rysky na řemenu se stáhl a jeden zařadil pětku a držel brzdu a druhý povolil šroub na vačkové řemenici.. povolíš kladku...odšroubuje se šroub a já jsem druhý konec drátu zajistil na kufru kapoty nahoře a kamarád stáhl kolo...zůstane zavěšené i s řemenem nehnutě...pak povolíš dva šrouby 13 a 10 na čidle a vyměníš utáhneš ve správné poloze.Opatrně pak nasadíš zpět řemenici vačky utáhneš a utáhneš kladku na napětí remenu, hotovo i s kecáním kolem práce to trvalo 45min.pak jsem vymazal chybu v diagnostice a nastartoval na první otočení je to taková alternativa,ale ušetřílo se práce i peníze v servisu...chtěli za práci 1500kč!!!
  10. tak že čidlo vyměněno téma smazat díky
  11. Ahoj zjistil jsem,že nemám žádný signál na hallově snímači otáček vačky...chyba 0515 G40,nemaměřil jsem ani ťuk...ale nevím jak to čidlo vyměnit,musí se sundat i ozubené kolo od vačky?
  12. Octávia 1.6 SR 74KW

  13. Taky by to mohla být špatná lamda sonda...u minulého auta co jsem měl tento rapidní nárůst paliva způsobila lamda,navíc byl cítit benzín z výfuku.
  14. Já nejsem odborník,ale známej mi říkal,že by to mohl být i hálův snímač na klice.Mě to špatně chytá a někdy chcípne na křižovatce jak tobě a toto mi trvdil.
  15. Hmm a jak jsi to řešil?Musel jsi dráty vyměnit?
×
×
  • Vytvořit nový...