jasně nebyl jsem na to sám,jel jsem ke známému,tak že rozvody by měly jít dolů,ale vyzrály jsme nad tím aby se nemuselo odstrojovat a nastavovat,tak se nastavila horní úvrať pro jistotu...pak se na řemenu udělala ryska a taky na ozubeném kole vačky.Samozdřejmě musíš před tím sundat kryt motoru a kryt rozvodu.No nakonec se vzal kus delšího drátu a v místě rysky na řemenu se stáhl a jeden zařadil pětku a držel brzdu a druhý povolil šroub na vačkové řemenici.. povolíš kladku...odšroubuje se šroub a já jsem druhý konec drátu zajistil na kufru kapoty nahoře a kamarád stáhl kolo...zůstane zavěšené i s řemenem nehnutě...pak povolíš dva šrouby 13 a 10 na čidle a vyměníš utáhneš ve správné poloze.Opatrně pak nasadíš zpět řemenici vačky utáhneš a utáhneš kladku na napětí remenu, hotovo i s kecáním kolem práce to trvalo 45min.pak jsem vymazal chybu v diagnostice a nastartoval na první otočení je to taková alternativa,ale ušetřílo se práce i peníze v servisu...chtěli za práci 1500kč!!!