Přejít na obsah

majo111

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli majo111

  • Narozeniny 23.2.1985

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení majo111

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim, vcera som nahodil do svojej Octavie 2, model.rok 2008 nove autoradio Amundsen+ a zistil som, ze to nieje take jednoduche. Ovladanie na volante nereaguje na radio, mam predne aj zadne parkovacie senzory, ani tie nezobrazuje na radiu no a ani ovladanie klimatizacie. Radio ma v sebe bluetooth a chlapik predomnou co ho mal, mi ukazoval ako sa da streamovat hudba z telefonu cez bluetooth, no mne to nefunguje. Funguje akurat to, ze ked sparujem iphone s Shoda_UHV tak na Maxidote mozem ovladat telefon, ale na radiu nie. Vie mi niekto poradit ako odstranit tieto chyby? Najviac ma stvu tie parkovacie senzory a ten volant. Viem, ze potrebujem vymenit RJ senzorov a inac prepojit gateway, ale ktoru jednotku potrebujem a ako spravne prepojit ten gateway? Vopred dakujem ochotnemu cloveku, ktory mal taky isty problem a poradi.
  2. Nema niekto schemu zapojenia PTC pre modelovy rok 2008, tu spiralu cez rele. Dakujem
  3. presne to iste momentalne zaujima aj mna, a este by som chcel vediet, ci ten face zadny naraznik je taky isty ako predface RS.
  4. ale ritpalovu... ja som to zistil, prevodovka je v prdeli...
  5. tiez sa chcem pustit do predneho naraznika z RS facelift, len chcel by som ho prerobit tak aby mi ostala stara povodna maska, ta nova sa mi nepaci co je na FL. a chcel by som sa opytat, je zlozite zapojenie tych led svetiel, co k tomu potrebujem. mam pred FL, bude to fungovat tak, ze ak mam na prepinaci funkciu tunnel light, tak cez den budu svietitl LED a v tme sa to prepne na stretavacie svetlomety a k tomu budu mi fungovat aj hmlove svetla? je potebne nieco menit, nejaku riadiacu jednotku alebo neviem co, vsetko je to pre mna spanielska dedina, tak chcem vediet co vsetko mam pozhanat. ono ak by vedel niekto napisal OEM cisla dielov co vsetko k tomu potrebujem tak by to bolo super. dakujem
  6. podla mna to je jedno ci LUK alebo SACHS, len som niekde cital, ze pokial menis tak musi byt komplet, nesmie byt pomiesane, ze dvojhmotak sachs a spojka luk. ja som mal napr. vo svojom aute original od vyroby LUK. a novu som dal taktiez LUK, kvoli dobre cene a mali komplet sadu aj s loziskom, pricom sachs taku sadu nema, tusim...
  7. na 100% nie, ale na 99% urcite... este skusim prehodit z kamaratovej octavie to egr, ale myslim, ze v tom chyba nebude...
  8. Vycistil som Ten ventil, ale stale robi to iste. Skusim este skontrolovat silenbloky...
  9. nevie niekto poradit. vymenil som vo svojej SKODA OCTAVII 2 2.0TDi 103kW, 6 rychl.manual, dvojhmot.zotrvacnik + komplet spojku. mal som taky problem, ze pri vypnuti motora akoby cuklo s prevodovkou alebo niekde odtamadial siel ten divny zvuk. 5 z 5 mechanikou mi povedali ze je to dvojhmotak, ale bohuzial po vymene stareho za novy robi to iste. ako stary bol uz urcite zly, len preco to robi stale... ziadne znamky pocas jazdy, alebo pri starte, iba pri vypnuti s nim zatrasie, nechapem... ak sa niekto s tym stretol, prosim o radu... dakujem
  10. Presne tak ako pise juke.box, v 99,9% to je presne to. Dal som vycistit turbo a chvalabohu teraz to uz nerobi...
  11. no vies, len bol by to celkom prusvih, keby sa to stalo pri predbiehani nejakej kolony:))) to by bolo na rit... tak preto som to ja zacal riesit...
  12. Vies co, ja som dal precistit turbo, vymenil som vahu vzduchu a funguje to, zatial. Ale prejavovalo sa to tak, ze auto z nicoho nic stratilo vykon, preplo sa na nudzovy rezim. Po prestartovani to fungovalo ako ma. Ale pravdu povediac, neverim, ze to vycistenie pomohlo na dlho i ked bol by som rad, keby som sa mylil. EGR ventil v tychto motoroch(2.0TDi 100kW/103kW) nieje drahy, takze keby bola chyba v tom tak to by bolo celkom v pohode. Tak potom mozes napisat, ci si to poriesil. A este vstreky sme kontrolovali cez VAG a zevraj su ako nove. Vsetko to ma za nasledok nekvalitna nafta, prilis vela siry. Ja menim olej a vsetky filtre po 15tis km, lebo neverim nasim pohonnym hmotam, do nafty pridavam Castrol TDA. Lenze auto som kupil a uz malo 130tis km, kto vie co tam tankoval a ako sa o neho staral predchadzajuci majitel.
  13. a este pri merani mi turbo davalo tlak 2,5bar. tak ze je predpoklad ze trubo to nemusi byt...
  14. Nevie niekto poradit? Mam Skoda Octavia ll, 2.0TDi 16V, 100kW, AZV. Uz 3krat sa mi stalo to, ze auto sa prepne na nudzovy rezim, otacky idu maximalne do 2000/min. Po napojeni na diagnostiku mi vo VAG-u vypise 2 chyby 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal a este chybu 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition). Vahu vzduchu som vymenil, ale akosi to nepomohlo. Stava sa to tak, ze pri vacsej akceleracii, resp. slapnem na plyn a odrazu ziaden vykon, auto ide ako skodovka 120tka:) Po prestartovani auto ide bez problemov. Nestretol sa niekto s niecim takym, co mam urobit? Nejake typy som uz dostal, zevraj odchadza turbo, alebo ze to moze byt EGR ventil. Dakujem za hociaku radu...
×
×
  • Vytvořit nový...