Jump to content

Karel z HK

Uživatel
  • Posts

    183
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Karel z HK's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done

Recent Badges

17

Reputation

  1. Karel z HK

    Fabia III

    wirer to asi nee. To co jsi tam přidal plus práce bude minimálně milión! No já to taky zhodnotil. Krásný světlo do kufru, měli je v Lídlu dvě asi za 60 Kč! Druhý mám na WC abych nemusel rozsvěcovat velký a moc se neprobudil😜. Ovládání je zatlačit.
  2. Karel z HK

    Fabia III

    To je hrozný! Já dal v březnu za skladovku akční model 125 let 368 000 a teď by to bylo asi o 70 000 víc a to v mám ještě závěs a ten už není v nabídce. Ach jooo!
  3. Karel z HK

    Fabia III

    Můžu se zeptat kolik to už dnes stojí?
  4. DušanV! Nesrovnávej nějakou To y Otu s se super autem Favorit! To je správný městský bezúdržbový auto. Mám ho už 30 let a stále OK leju jen benzín a když v březnu projde STK tak mu dám i olej. A na parkovišti vypadá jako růže mezi trním😜.
  5. Já mám tu LIDLovku už snad 10 let tu šedivou. Musím ji spouštět přes ampérmetr abych viděl že naběhla. Kontrolka se rozsvítí ale proud není tak to musím několikrát zkusit a pak se chytne. Ale za ty roky OK.
  6. Já mám starší LIDLovku ale zlobí tak jsem chtěl od Ježíška novou. Dostal jsem nabíječku OptiMATE 6 ale je moc chytrá a já si nemůžu vybrat jak chci nabíjet tak mám půjčenou na furt tu CTEK. Ale koupím BOSCH C3 kde si můžu vybrat. A že nespustí nabíjení při velkým vybití nevadí poradil bych si trafem a jednocestným usměrněním. Trochu nabíjení rozumím dělal jsem skoro 50 let autoelektrikáře. Ještě že už nemusím když vidím tu elektronickou hrůzu u dnešních aut FUJ.
  7. Mám od syna CTEK MXS 5.0 ale asi mu ji vrátím. Nabíjí 0.8A nebo 5A což je na baterii 44 Až až moc. Koupím BOSCH C3 ta má max 3.8A ale pokud se nespěchá tak raději nabíjet 0.8A (motorka) delší dobu. Nabíjení přes zásuvku je OK ale POZOR raději programem 0.8A aby se zásuvka/zástrčka nevyhřála (zkušenosti z autolednice). V garáži mám baterku 90Ah tak když vím že dlouho nepojedu tak ji připojím přes zásuvku. Ještě mám uděláno bezdotykové měření napětí baterie. Do zásuvky zapojený měřáček viz foto a na přívodním kablíku jazýčkové relé umístěné k oknu. Přiložením magnetu k oknu se zobrazí napětí baterie u uspaného auta.
  8. A ještě je potřeba dodat, že po výbuchu sopky nebude svítit slunce nebude foukat ani pršet a přitom bude vysoký nárůst spotřeby elektrické energie. No a atomovky budou zavřený a co potom? Já myslím že je vše trochu nadsazený protože kdyby se řeklo někdy to uděláme tak to nebude nikdy.
  9. Zkus vzít zkoušečku nebo žárovku a změř to proti kostře někde jinde.
  10. Nebo vzít starší menší baterii a zapojit jí do zásuvky. Pak odpojit minus.
  11. Vzít transparentní silikon a okno nahoře zalepit! Nebo novou gumu ale cena vozu se minimálně zdvojnásobí😜!
  12. No že by se něco zlepšilo nevím. Včera jsem jel kolem letiště HK a stojí tam toho až až. Jel jsem na kole a tak jsem si povzdechl že kola žádný čipy nemaj a taky nejsou. Tak jsem rád že jsem na jaře koupil novou F3 125 let a nový kolo oboje jako skladovky a spokojenost.
  13. Tak jsem to dnes vyzkoušel na Olll a opravdu bez klíčku brzdy nesvítí! Stojím u závor a musím mít vypnutý motor někdo se na mě řítí a brzdy nesvítí! To může vymyslet jenom blb! Asi se pozeptám u Škodovky proč to udělali.
  14. U Fabie 3 houkačka funguje i bez klíčku! Vždyť je to proti zdravému rozumu. Klakson a brzdy by měly fungovat stále!
  15. No na nákupy do Kauflandu s iV superbem asi jezdit nebudeš. Ale já to mám u Favorita kterýho mám jen do toho Kauflandu už asi 25 let a spokojenost. Lidi obvzláště důchodci jedou s vozejkem nekoukaj no někdy taky neslyšej. Tak bych to nechal někdy se může hodit.
×
×
  • Create New...