Jump to content

Karel z HK

Uživatel
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8 Neutral

2 Followers

About Karel z HK

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moc jsem s ním neklepal ale alespoň to má zvuk jako minimálně osmiválec 😎. Jen mám obavu co řeknou za 14 dní na emisích.
  2. Kouknul jsem do schéma a vypnout to nejde je to na přímo. Pokud jseš tak zapomětlivej tak vem štípačky a přecvakni šedý kablík 1mm od spínací skříňky. Nebo opravit pískání!
  3. Ahoj. Mám dotaz ohledně zadního dílu výfuku. Dal jsem docela pěkně vypadající výfuk z Felicie na Favorita a zdá se mi to víc hlučnější než ten děravej a při přidání bublá. Není možné že je to výfuk z dieselu?
  4. ????? a co takhle dát páčku blinkrů do nuly
  5. Nejprve bych zkusil otočit motorem ručně za klíňák a přes kabely jsi to zkoušel. Jak víš že je baterka OK?
  6. Hezký, jen při jízdě z kopce brzdi motorem tehdy je spotřeba 0,0 ale na volnoběh tam nějaká je jinak by to chcíplo. Já zatím "jen" 180 000 a hlavně dávám kvalitní benzín většinou Maxxmotion 95. Nechci ničit motor řepkovým olejem.
  7. V každém autě jsou v kufru ouška k upevnění nákladu. Mám malou plechovou pokladnu kterou mám přidělanou na krátko k tomu úchytu. V Chorvatsku v kempu tam mám doklady, peníze, klíče ap.
  8. Já vím kde je!😀 A na emise to dávám známýmu automechanikovi. Jezdím málo tak 6-7 tisíc km/rok nejezdím po městě tak nemám výčitky. Co asi vyprodukují ti co jezdí offroadama každý den pár km. Jo a opravuju Tatry T148 to jsou čmoudi a stále jezdí!
  9. V chytrý knize píšou až 1l/1000! No asi se budu muset na ty svíce podívat už maj asi 60000. Koukal jsem pod autem na katalyzátor ale není tam😂 tak to neřeším. Auto jezdí výborně každý rok Chorvatsko plně naložený s širokou rakví. Letos celkem 2222km s průměrem 6,1l/100. Cestou tam mimo dálnici 5,6l/100 průměrem 70km/hod. zpět po dálnici za 6,5 ale s průměrem 87km/hod! Olej TEXACO 10W/40 měním tak po 8000. Ale stejně je nejlepší můj Favorit r.v.1992 s karburátorem bez těch elektronickejch kravin, ERG, katalyzátoru ap.
  10. Moc to hrotíš! Jezdí to normálně? Tak to neřeš! Mě už svítí asi 4 roky a neřeším to. Mám 180 000 km žere to olej cca 0,3 l /1000 a co😎
  11. Po bitvě je každý generál. Chce poradit co tam nalít ne to že zanedbal přípravu. Taky jsem u Favorita skoro nikdy nekontroloval olej "zlatej motor" a jezdí dodnes. Ale před pár lety jsem se vrátil z Chorvatska s HTPčkem a dolil víc jak 1l oleje. Náplň jsou 3l! Tak tam nalej něco co má 508 00 a hlavně se cestou koukni na měrku aby to nezačalo brát olej jako mě. Nejvíc oleje to bere na dálnici.
  12. To vím. Motor má už po tanečních, léta žere tak 0,3l/1000 a teď jsem po ujetí 2220 km dolil 0,8l samozřejmě dolejvám cestou. Snad to projde přes emise.
  13. Jo, jo taky mi stále svítí vrtulník HTP 47kW 172 000 km. Ale včera jsem se vrátil z Chorvatska plně naložený s širokou rakví. Zpět jsem to vzal po dálnici držel jsem několik hodin 4000 otáček a vrtulník zhasnul. Možná taky lepší benzín.
  14. Plátkem pilky na železo udělat zářez pro šroubovák. Nevím jak u Fabie dělal jsem to u Favorita a hrůza a má jen jeden šroub
  15. No je univerzální na malou a velkou zásuvku. Má ale dole prsten co drží v tom spodním kontaktu protože je potřeba aby řádně držela. Největší problém je když se vyhřeje ten pružící plíšek u pojistky a pak to topí a topí až se upeče i zásuvka v autě! Já používám ty nejlevnější černočervené kde je plus přiletován přímo na kontakt a pootočením vnější kontakty zaskočí do drážek v zásuvce pokud je má. Mám s tím mnohaleté zkušenosti kdy autolednice běžela cestou a v Chorvatsku 12 dní v kuse. Tam z počítačovýho zdroje s napětím 15V. Hlavně to nejdříve zapni a po delší době zkus zda to moc nehřeje teplý to bude vždy.
×
×
  • Create New...