Jump to content

voltys

Uživatel
  • Content Count

    376
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

voltys last won the day on March 19 2013

voltys had the most liked content!

Community Reputation

27 Excellent

About voltys

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 05/11/1983

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Přesně to co popisuješ se mi také stávalo. Nedělalo to vždy někdy to škublo jednou někdy dvakrát. Tato příčina byla načnutý zapalovací kabel. Zjistil jsem to tak když kabel odešel úplně a motor šel na 3 válec. Kabel byl totálně zoxidovaný v místě kontaktu se zapalovacím modulem. Kontakt v modulu jsem vyčistil koupil nový kabel a vše zase ok.
  2. To mě také zajímá jestli se to dá vyřadit už bez nutnosti odpojení konektoru u baterie.
  3. Napadlo mě jestli do toho nekecá něják tempomat, ten je nastaven do max rychlosti 210km/h.
  4. Já měl také problém se zámkem. Náhle nešly otevřít páté dveře, při pokusu otevřít páté dveře byl slyšet motorek zámku ale dveře se neodjistily. Po rozehrání zámku jsem zjistil že je rozlomené ozubené kolečko. Viz foto. Pokud ti tedy zámek cvaká při pokusu otevření ale neodjistí dveře tak máš nejspíše stejný problém jako jsem měl já. Musel jsem koupit tedy kompletní nový zámek .
  5. Osobně bych raději koupil celý nový zámek není zase tak drahý, pokud je problém v zámku. Také bych zkontroloval nejprve kabely. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5j0827501d-zamek-5-dveri-skoda-18302.html
  6. Ano jedna se o týden a rok výroby baterie. 20 týden, rok 2008. Má originální baterie viz foto. 37 týden, rok 2010
  7. 6 let hmm nic moc. Mám stále originál od novoty již 9 let a zatím stále drží. Každou chvíli čekám že doslouží.
  8. Tak nakonec jsem musel vyměnit celý zámek přestalo mi to zobrazovat úplně. Jelikož tento typ zámku nelze rozebrat a vyměnit pouze mikrospínač. Který byl zřejmě potřebovaný včetně toho bílého platového zobáčku. Viz foto.
  9. Typoval bych to na přelámané kabely v gumovém krku mezi karosérií a dveřmi.
  10. Nevejdou se tam už se to řešilo. Stránka 14-15.
  11. Koupil jsem originál v autorizovaném servisu a to jen jeden na 3.válec který byl vadný. Jdou koupit samostatně. Cena jednoho kabelu stala 616Kč, tudíž cca 2400Kč za sadu. Koukal jsem jak blázen co za to chtějí ale potřeboval jsem to rychle vyřešit. Originální také nabízejí za 99eur. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/03f905430c-zapalovacie-kable-1-2tsi-skoda-23861.html
  12. Podívej se na zapalovací kabely u cívky. Také mi to občas škublo až to nakonec šlo na 3 válce. Jeden kabel jsem měl brutálně zoxidovany viz. foto porovnání. Vyměnil jsem ho a je klid.
×
×
  • Create New...